BB PRO Arnold Schwarzenegger

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
:D Noi jalat on kyllä aika surkuhupaisat tosiaa vrt. yläkroppaan tossa videossa.

Ei noissa mitään surkuhupaisaa ole. Kunnolla eivät näy edes missään vaiheessa. Pohkeet ovat tosin mitättömät ja taisivat olla melko keskinkertaisesti siihen asti kunnes Arska aikanaan a) joko treenasi ne kuntoon tai b) hankki implantit, kuten jo aikanaan puhuttiin.
 
Ei noissa mitään surkuhupaisaa ole. Kunnolla eivät näy edes missään vaiheessa. Pohkeet ovat tosin mitättömät ja taisivat olla melko keskinkertaisesti siihen asti kunnes Arska aikanaan a) joko treenasi ne kuntoon tai b) hankki implantit, kuten jo aikanaan puhuttiin.
A taitaa olla oikea vastaus, ainakin Arskan mukaan. Sanoi joskus haastattelussa, että vihasi pohkeitaan ja alkoi tekemään niitä joka sarjan välissä. En nyt tiedä onko totta, mutta jos Arskaa uskoo, niin on.
 
Arska taisi jossain haastattelussa sanoa että tullessaan jenkkeihin hän omasi loistavan yläkropan mutta pohkeet lagasivat niin pahasti että miehellä oli tapana pitää pitkiä housuja salilla pitääkseen rimpulansa piilossa. Sittemmin sankarimme sisuuntui, laittoi shortsit jalkaan ja alkoi tehdä pohkeita juurikin joka liikkeen välissä...
 
Tuskinpa Arska sitä itse sanoisikaan, jos olivat implantit pohkeissa. Voi olla, että treenaamalla kehitti. Ric's Cornerissa oli juttu, että Arskalla oli jonkin Itävallan reissun jälkeen silmiinpistävästi kasvaneet pohkeet...ja Drasin puhui, että Arska oli joko reissullansa hankkinut pientä lisää pohkeisiin oppimalla treenaamaan Reg Parkin neuvojen mukaan tai käynyt leikkauksessa. Paha noista on tietenkään sanoa, että mikä on totta. Melko yleisiä nuo implantit kuitenkin varsinkin yhteen aikaan olivat. Ferrignollakin oli varsin silmiinpistävät Suomessa kilpaillessaan.
 
Vähän vanha uutinen mutta laitetaan silti tänne.

Iso-Arska tahtoisi presidentiksi

Kalifornian kuvernööri Arnold Schwarzenegger kertoi haluavansa Yhdysvaltain presidentiksi.

Se ei ole kuitenkaan mahdollista, sillä republikaanikuvernööri on syntynyt itävallassa. Yhdysvaltain perustuslain mukaan ulkomailla syntynyt ei voi pyrkiä presidentiksi.

Jay Leno kysyi torstai-illan The Tonight Show'ssa lähtisikö Iso-Arska kisaan, jos voisi.

- Ilman muuta, Schwarzenegger vastasi.

Lakimuutosta tuskin tulee vähään aikaan. Se vaatisi kahden kolmasosan enemmistön edustajainhuoneessa ja senaatissa.

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkomaat/uutinen.asp?id=2120242
 
Vähän vanha uutinen mutta laitetaan silti tänne.

Iso-Arska tahtoisi presidentiksi

Kalifornian kuvernööri Arnold Schwarzenegger kertoi haluavansa Yhdysvaltain presidentiksi.

Se ei ole kuitenkaan mahdollista, sillä republikaanikuvernööri on syntynyt itävallassa. Yhdysvaltain perustuslain mukaan ulkomailla syntynyt ei voi pyrkiä presidentiksi.

Jay Leno kysyi torstai-illan The Tonight Show'ssa lähtisikö Iso-Arska kisaan, jos voisi.

- Ilman muuta, Schwarzenegger vastasi.

Lakimuutosta tuskin tulee vähään aikaan. Se vaatisi kahden kolmasosan enemmistön edustajainhuoneessa ja senaatissa.

http://www.iltasanomat.fi/uutiset/ulkomaat/uutinen.asp?id=2120242

Paska laki. Olen jo kauan ajatellut että Arskassa olisi ainesta pressaksi (ihan totta), mutta olen vain kuvitellut että se on niin jalat maassa -tyyppi, ettei lähde mittelöön. Syy onkin näemmä toinen... stnan Amerikkalaiset, eivät tajua ettei se Amerikkalaisuus ole niin arvokasta : D
 
Paska laki. Olen jo kauan ajatellut että Arskassa olisi ainesta pressaksi (ihan totta), mutta olen vain kuvitellut että se on niin jalat maassa -tyyppi, ettei lähde mittelöön. Syy onkin näemmä toinen... stnan Amerikkalaiset, eivät tajua ettei se Amerikkalaisuus ole niin arvokasta : D

No pakko myöntää etten itsekää haluaisi ketään Venäjä-syntyperäistä suomen presidentiksi :wtf:
 
No pakko myöntää etten itsekää haluaisi ketään Venäjä-syntyperäistä suomen presidentiksi :wtf:

Eipä tommonen pressa vois paljon huonompi olla kuin tarja halonen.

Tuskin arskalla olis mahdollisuutta saada tota lain vaatimaa 2/3 äänimäärää parlamentissä läpi, jotta pääsis pressas.

Arska on kyllä pirun kovassa kunnossa yli 60-vuotiaaksi. Stallone taitaa olla vieläkin kovemmassa kunnossa.:worship:
 
Paska laki. Olen jo kauan ajatellut että Arskassa olisi ainesta pressaksi (ihan totta), mutta olen vain kuvitellut että se on niin jalat maassa -tyyppi, ettei lähde mittelöön. Syy onkin näemmä toinen... stnan Amerikkalaiset, eivät tajua ettei se Amerikkalaisuus ole niin arvokasta : D

Nii tota eihän se Suomessakaan oo mahdollista, ja ihan hyvä vaan.
 
Ihan sama mistä maasta on kotoisin jos on hyvä jätkä. Mitäs se haittaa jos kaveri on ryssä, jos ei miellytä niin älä äänestä?
 
Ihan sama mistä maasta on kotoisin jos on hyvä jätkä. Mitäs se haittaa jos kaveri on ryssä, jos ei miellytä niin älä äänestä?


No pitää nyt joku kansalaisylpeys olla.. Ihan sama vaikka kuinka ihailisin jotain ryssäbodaria, en silti halua siitä presidenttiä siksi että se on ryssä. -end of offtopic-
 
No pitää nyt joku kansalaisylpeys olla.. Ihan sama vaikka kuinka ihailisin jotain ryssäbodaria, en silti halua siitä presidenttiä siksi että se on ryssä. -end of offtopic-

Start of offtopic, oma vikasi, ainakin puoliksi. Niin, sitä vain, että minulla ei ole kansalaisylpeyttä. Olen ilmeisesti väärämielinen, kun pitäisi olla :(
 
Start of offtopic, oma vikasi, ainakin puoliksi. Niin, sitä vain, että minulla ei ole kansalaisylpeyttä. Olen ilmeisesti väärämielinen, kun pitäisi olla :(
Ihan positiivista, että joku ajattelee itsekin. USA on kuitenkin sen verran iso maa, että siellä tämä mystinen "kansalaisylpeys" todellakin on vain myytti. Varmasti Arska olisi monien amerikkalaisten mielestä ihan tarpeeksi amerikkalainen presidentiksi. Suomenkin kokoisessa maassa kansalaisuuteen vetoaminen on vähän niin ja näin...kyllä täällä joku kansalaisuuteen perustuva kollektiivinen tunne on aika vähässä. Tosiaan off topicia, mutta ollaanhan tässä kuitenkin nykyään politiikassa vaikuttavan Mr. Olympian threadissa!
 
Back
Ylös Bottom