BB PRO Arnold Schwarzenegger

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Wanhaa kuvaa
1980_olympia_review_b.jpg
 
Vaikka en suuremmin nykyistä bodykulttuuria fanita(arvostan tietty), niin täytyy sanoa että on toi Arska ja aikalaiset olleet rautaa! Perusliikkeitä ja perustreeniä, treenattiin porukalla ja hengailtiin kuten toi Rick kertoo.
70-luvulla olisin itekkin voinut olla bodari, siis Kaliforniassa:)

Arskan kroppa on luonnolisen näköinen ja sopusuhtainen. Jalat on mun mielestä hyvät suhteessa selän leveyteen ja käsiin, eli näyttää atleettiselta. Rinta ei ole liian iso.
Jaksoi varmaan kävellä rappuset ylös ilman palkkaria, tiedätte mitä meinaan...ja Arska oli vahva! Tottakai iso lihakasa on aina vahva, mutta suhteessa massaan, veti leukoja jne. Tais olla kovat voimanostotuloksetkin.

Mua vituttaa ihan älyttömästi, kun porukka pitää Arskaa jonain lihapäänä. Siis tavikset. Mä oon työpaikallakin kertonut keski-ikäisille naisille (!), mitä kaikkea se on saavuttanut ja kuinka älykäs se on.
Ihan sama olisiko Arska alkanut pelaamaan shakkia tai vuorikiipeilemään, se olisi ollut näissäkin lajeissa huipulla. Heh. Porukka ei silti meinaa tajuta...esim. Arskan Kalifornian ympäristöohjelmaa kehutaan avoimesti jopa maailman edistyksellimmäksi!
Tällä argumentilla voitatte väittelyt:D
 
Arskan aikaiset (70luku) kehonrakentajat olivat kyllä mallikkaita miehiä. Nykyään on niin vitun rumia fysiikoita että oikein pahaa tekee, liikaa tähdätään siihen tolkuttomaan lihasmassaan, se vaan on niin että kun lihaa on liikaa niin se menettää mallinsa. Arnoldilla on komein fysiikka ever IMO. ja niinkun juji82 mainitsi, niin jalat on juuri sopivat tuohon kroppaan, ainakin ite tykkään.
 
Aika kissa oli se muija tossa videossa :P
Rachel McLish, 2x Ms Olympia. Voitti kaikkien aikojen ensimmäisen Ms Olympian vuonna 1980, hävisi sitten 1981 Kike Elomaalle, ja voitti Olympian vielä kerran uudestaan vuonna 1982.

attachment.php
 
Schwarzenegger kantoi olympiasoihtua

1135252847779.jpeg


Vancouverin talviolympialaisten olympiasoihtu sai vahvat kourat ympärilleen, kun Kalifornian kuvernööri Arnold Schwarzenegger liittyi soihtukulkueeseen perjantaina.

Yli 45 000 kilometriä matkannut soihtu saapuu Vancouverin olympiastadionille kisojen avajaisiin lauantain vastaisena yönä Suomen aikaa.

Schwarzenegger sai soihtu-osuudelleen Stanley Parkiin tuhansia katsojia, jotka muistelivat kehonrakentaja-näyttelijä-poliitikon uraa Terminator-elokuvissa. Yleisön joukosta vilahti muun muassa Torchinator-kyltti.

Schwarzenegger luovutti soihdun eteenpäin olympiavoittaja Sebastian Coelle, joka toimii vuoden 2012 Lontoon kesäolympialaisten järjestelykomitean johtajana.

Vancouverin olympiatulen sytyttäjä on vielä valtionsalaisuus. Entisistä urheilijoista soihdun sytyttäjäksi on veikattu lähinnä jääkiekkosuuruus Wayne Gretzkyä.

STT–DPA
 
Back
Ylös Bottom