Arnold Classic 2011& Figure, Fitness, Ms International & Arnold Amateur

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
_PB14068wtmk.JPG

_PB14073wtmk.JPG

_PB14079wtmk.JPG

_PB14089wtmk.JPG

_PB14093wtmk.JPG

_PB14098wtmk.JPG

_PB14109wtmk.JPG

_PB14118wtmk.JPG

_PB14127wtmk.JPG

_PB14130wtmk.JPG

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
1. Wolf
2. Warren
3. Centopani
4. Martinez

Susi huikaisevasa kunnossa. Pitkänä miehenä näyttää valtavalta näiden muiden huippujen vierellä

Pakko sanoa ,että pieni pettymys kärkimiesten kunnot ,vai liekko itsella sitten odotus arvot oli liian korkeella.Branch oli mielestäni Olympiassa parempi,Wolfilla muutama friikki pose mut selässä paistaa tyhjiö.Evanilla ei oikeen kisaväri osunu kohdalleen.Martinez tuli massiivisena ,mut se kuuluisa kireys taasen.Itse asiassa vertailujen perusteella ns. keskikastista löytyy parempi kuntosia kavereita.

Omat veikkaukset.
1. Warren
2. Wolf
3.Centopani
4. Martinez

Susi näyttää hyvältä noissa vertailukuvissa. Livenä Räntsi näytti ehkä hieman kovemmalta, mene ja tiedä. Martinez on imo hieman liian pehmeä ja Evan.. noh, ihan mahdoton sanoa, enhän mä tiedä koko lajista mitään :rock:

Rockell näyttää myös hyvältä, mutta eipä häntä näy kärkiarvailuissa.

Kyllä mä oon pettyny jos Warren tai Sus voittaa. Suen voittoon en usko mutta Warrenille ne sen voi jopa antaa. Ei kyl Evaninkaan pitäis voittoon asti mennä tässä seurassa vaikka ei sitä tiedä mihin nostavat. Harmi ku Vicci ei oo riittävän kireenä, ei olis mitään asiaa IMO muilla jos olis.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom