Arnold Classic 2011& Figure, Fitness, Ms International & Arnold Amateur

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Komea fysiikka, mutta hanskat varsin kyseenalaiset (esiclene?).

Dennis Wolf oli tosiaan kovassa kunnossa, paljon parjattu selkäkin oli jotenkin kehittynyt. Pohkeet ovat sen sijaan hänen kompastuskivensä, niitä ei ole melkein lainkaan. Vasemmassa sääressä on varmaankin ollut jonkinlainen vamma, siinä ei sisäpohjetta ole käytännössä ollenkaan.

Tuntuu kummalliselta, että jokin lihasryhmä ei kehittyisi muuten niin massiivisessa kehossa.

Onko Jounilla heittää jotain mielipidettä tuosta Matthias Botthofin kädestä/käsistä. Tuo vasuri varsinkin on jo todella kumman näköinen, tulehdusta tai sitten jotain muuta?

Mua vaan ihmetytää kun yhäkin täällä sanotaan että suden pitäisi saada lisää lihaa selkään kun miehellä on SELVÄSTI levein selkä tuosta kärkinelikosta. Valtava ukko, toivottavasti saisi voiton jossakin isossa kisassa tulevaisuudessa.

Ongelma Wolffilla on nimenomaan tuplat takaa poseerauksessa, jossa pakaroiden ja latsien väliin jää "tyhjiö". Hartialinja ja kädet ovat valtavat, mutta selkä ikäänkuin loppuu lapaluiden kohdalla. Tuota lat spread poseerausta Wolf on parantanut ja se onkin kova. Tuossa lineupissa vain "spot on" kunnossa ollut Martinez tai Jackson olisi voinut pärjätä takaapäin.

Ja taitaa olla vielä toispuoleinen se Suen selkä mutta onhan se varmaan leveimpiä jos ei levein silti tällä hetkellä. Niinku ylempänä sanottu niin se tuplat takaa näyttää vähän hassulta kun on sitä kapeaa alaselkäa niin pitkälti. Kädethän on isot muttei mun mielestä kovin hyvän malliset vaikka eipä sillä mallilla tässäkään kisassa voitettu. Pohkeet on tuollaiset kuin on ja tuskin tuosta paranee jos sinne ei mömmöjä ruiskuta eli heikohkot. Onhan tuo silti ihan näyttävä ukko jo valtavan kokonsakkin puolesta, ei silti kuulu mun suurimpiin suosikkeihin.

awards_finals_ac11_rot.jpg

2011 Arnold Classic Posedown and Awards Video.

comp_finals_ac11_rot.jpg

Top 5 Comparisons in the Finals at the 2011 Arnold Classic Video.

arnold_finals_asc11_rot.jpg

Arnold Schwarzeneggar's Speech Before the 2011 Arnold Classic.

Botthof:
JB5_9061wtmk.JPG

JB5_9068wtmk.JPG

JB5_9070wtmk.JPG

Salla:
JB5_8009wtmk.JPG

JB5_8074wtmk.JPG

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Branchin kokonaispaketti on paksu, ja kunto kova mutta silti muutama juttu sai mut jo tossa aiemmin avautumaan: eli paksu torso myös edestä/takaa, selkä vs vyötärö suhde ei ole mun mielestä esteettinen, ja kun tähän lisätään kädet jotka eivät ole kovin näyttävät niin ei iske. Yläkroppa ei rintaa lukuunottamatta nouse sille tasolle että sillä voitetaan kisoja.

Edit. Katsottuani tarkemmin noi videot ei toi olemus niin pahasti hyppä silmille liikkuvassa kuvassa, esim selän paksuus nousee hyvin esille, mutta jokatapauksessa tuo malli ei miellytä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom