Arnold Classic 2011& Figure, Fitness, Ms International & Arnold Amateur

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
yhen shotin sain otettua, noh kohta tulee kunnon kuvia

htcnky.jpg

Jos Wolf kuivahtaa finaaliin niin voi viedäkin. Warren ei oo ihan niin kova mitä joskus on ollut, mutta taistelee Wolffin kanssa voitosta.

Näiden muutaman perusteella sijoittaisin:
1. Warren
2. Wolf
3. Martinez
4. Centopani
5. Rockel
6. Jackson

Erot pieniä, joten finaalissa voi vaihtua vielä paikat.

Dexterillä ei nyt mee ihan putkeen. Ei oo mies tikissä...

Martinez oma suosikki tällä hetkellä. Wolffi kunnossa ja Centopanilla perse niin säikeillä jotta:D

Warren on kyllä paksu ja kunnossa, mutta muuten aika pökkelö, aika ruma suorastaan. Melko varmasti tulee sijoittuu hyvin, mut ton webcastin perusteella laittasin näin:

1. Wolf
2. Martinez
3. Centopani
4. Warren
...

Warren on kyllä paksu ja kunnossa, mutta muuten aika pökkelö, aika ruma suorastaan. Melko varmasti tulee sijoittuu hyvin, mut ton webcastin perusteella laittasin näin:

1. Wolf
2. Martinez
3. Centopani
4. Warren
...

Warrenia vertailtiin kokoajan kärkeen. Ihmeitä pitää tapahtua, jos tippuisi noinkin kauaksi. Ovelaa muuten, että Arnoldin voitosta kamppailee kaksi "huonoselkäistä".

Onko kisassa joku tauko? Mulla tulee seitsämättä kertaa putkeen Labradan drinkkimainosta...

Eikös siellä jatketa finaalilla joskus puolenyön jälkeen?

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Mä alotin tossa viis yli kaheksan "kattomaan" ja 9 minsan kohalla ku näky vielä mainoksia, lätkäsin kii. Tollasella mainostamisella ei ainakaa mua saa ostaa yhtää mitää, vihaamaan pikemminki.

Mä alotin tossa viis yli kaheksan "kattomaan" ja 9 minsan kohalla ku näky vielä mainoksia, lätkäsin kii. Tollasella mainostamisella ei ainakaa mua saa ostaa yhtää mitää, vihaamaan pikemminki.

Tais olla geimit jo ohi.

Ei varmaan pahasti mee metsään, jos sanon et kahdelta jatkuu?

Warrenia vertailtiin kokoajan kärkeen. Ihmeitä pitää tapahtua, jos tippuisi noinkin kauaksi. Ovelaa muuten, että Arnoldin voitosta kamppailee kaksi "huonoselkäistä".

Joo, niin vertailtiin, mutta Branch on pökkelö, ja wolfin kokonaisuus iskee paljon paremmin selän heikkouksista huolimatta silmään.

Muuten sama kuin Gro , mutta mulla Wolf ykkönen. Flexonlinellä jo individual photos

Wolf on mun silmään paljon paremman mallinen ja edestä ehkä kunnossa ollessaan kovin PRO atm. Kunto on sen verran jäljessä, että tän laittaisin vielä Bräntsille. Jos Wolf kuivahtaa, niin paikat vaihtuu.

Itsekkin missasin melkein koko prejudgingin just tuosta Annen kertomasta syystä, mut luulis piakkoin olevan ton replayn tuolla katottavana.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom