Arnold Classic 2006

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Dexter taitaa olla kuumin tähti tällä hetkellä bodikuvioissa .Kaveri on massoissa ja hemmetin kireä ja hyvä fysiikka.Uusi Flex Wheeler?

nigster sanoi:
Mitäs ihmeellistä tossa oli... Käännän ne jotta Måpå tajuaa :)

-The Swedish will brake the top 5? In your dreams. Not even in the top 10.

-Ruotsalainen meinaa kiilata top vitoseen? Unissasi ehkä? Ei kiilaa edes top kymppiin.

Mä lähinnä vaan kirjoittelen enkä mieti sen enempää :)

Niin tuo lausehan tarkoittaa, että

Ruotsalaiset tulevat jarruttamaan top vitosta. Unissasi. Eivät edes top kympissä.

Eli voisihan sitä miettiä tarkemmin mitä kirjoittaa. Tredissä jos toisessakin...

EDIT: Ja mitä itse aiheeseen tulee niin hyvä ystäväni, kalakaverini, Troy Alves tulee rokkaamaan kuin hirvi! :rock:

Vittu nyt vasta tajusin kirjoitusvirheeni :) Nooh, voi sen noinkin sanoa.

Pulla sanoi:
Eli voisihan sitä miettiä tarkemmin mitä kirjoittaa. Tredissä jos toisessakin...
Ei pliis taas tätä....

Arnold Strongest Man kilpailijat:

Zydrunes Savickas
Vasyl Virastiuk
Mikhail Koklyaev
Phil Phister
Mariusz Pudzianowski
Raimond Bergmanis
Glenn Ross
Dominic Filiou
Brian Siders
Benedikt Magnusson

nigster sanoi:
Mitäs tossa strongest man -kisassa tehdään?

Kamppaillaan vahvin mies -lajeissa. Kai se on melkein voimamiesten gp-kisoihin verrattava kilpailu ihan kohtuu palkinnoilla.

Jatkuvuus sanoi:
Kamppaillaan vahvin mies -lajeissa. Kai se on melkein voimamiesten gp-kisoihin verrattava kilpailu ihan kohtuu palkinnoilla.
Näin vähän ajattelinkin, en vain ollut varma onko se ihan "perus" voimamieskisa.

Olisiko ideaa, jos perustettas uudet tredit aina ns.kisakohtaisesti. Eli esim. nyt tähän arnold 2006 trediin laitettas kaikki "weeks out" kuvat, poisjäänti ja osallistumisuutiset sun muut spekulaatiot. Ei tarvis aina jokaisen poisjäännistä/osallistumisesta/uusista kuvista perustaa uutta trediä. Olisiko ideaa? Samoten ironman hässäkät ironman trediin. Ja näihin kisakohtasiin tredeihin sitten myös jälkipyykit, tulokset ja kuvat. Tässä Annien ideaa:D Ei siis sillä, että uudet tredit mua haittaisi, mutta olisi jotenkin selkeää ja kivaa, jos aina yhtä kisaa koskeva jutustelu olisi keskitetysti yhdessä tredissä..

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
Annielta hyvä idea. Kuva/spekulointitredejä on turha hajauttaa ja on helpompaa seurata, jos ne kaikki löytyy yhden kisathreadin alta.

Tuossa on paljon ideaa Annie :thumbs: .

Annie Stark sanoi:
Siis mä en oo nyt ihan kartalla. Tuo Arnoldihan on kutsukisa.. Onko kaikki kutsut jo "jaettu" vai tongitaanko esim ironmanin pohjalta(vaikka ironmanin kärkihän tuolla jo on)lisää tyyppejä kisaan ? Ja jos joitakin jää pois, otetaanko tilalle joku uusi? Tell me boys.

Muunmuassa Ironmanin pohjalta, ja muutenkin Pro kisoissa pärjänneet tulevat kisoihin, ja vain he saavat kutsun. Esim Dexter ja gustavo eivät ollet Ironmanissa, mutta he ovat pärjänneet muissa pro-kisoissa... AC04'sessa Greg Kovacs sai luvan kisata, koska oli voittanut jonkun pro kisan vuonna 1996 (videolla mainitaan kisan nimi)

Gustavo Badell - 2 weeks out

Olympia Challenge round winner Gustavo Badell is preping for the 2006 Arnold Classic. We started taping Titans Vol. 6 in Las Vegas today and we will follow Gustavo during the last days of contest prep.! Gustavo did a super intense delt workout today.

gus02.jpg

gus01.jpg

Kuvat: www.muscletime.com

Gustavo Badell - Back and Triceps day

We taped Gustavo Badell in prep for the Arnold 3 times today. The man was in the gym at 7.30 am, at noon and again at 06.00 pm. Talk about dedication! After back workout he stepped on the scale for our camera: 265 lbs! We will continue to tape Gustavo during the final prep days in Vegas before he heads for the 2006 Arnold Classic! Stay tuned.....

gus04.jpg

gus05.jpg

Kuvat: www.muscletime.com

Pro-Pain sanoi:

Toi gustavon alaselkä näyttää mun mielestä "liian" isolta, tuollainen myhkyrä pitäisi olla siellä yläselänosastolla ja alaselkä sellainen kapea suippo.

Mutta gustavon selkä ei näytä huonolta koskaan, väreissä ja öljyissä Gustavo näyttää todella tyylikkäältä... paitsi sivusta, kuten muutkin :(

Mun mielestä Gustavon parhaisiin poseerauksiin kuuluu juurikin rinta sivulta ja ojentajaposeeraus. BADELL vie koko roskan!

Todella kovan näköinen tuo badelin kunto.. ja painoakin oli vielä 265 ja silti kireys tota luokkaa jo nyt... :eek:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom