Arnold Classic 2006

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
Rinta sivusta posessa Branch Warren näyttää jopa vähän paremmalta kuin Dex. Paksummalta, mutta jopa kireämmältäkin.

Sivu posessa tuossa yläpuolella Dexter voittaa Branchin, jalat näyttävät dexterillä paljon mallikkaammalta.

Hulkin kanssa olen samaa mieltä, että Branch olisi pitänyt voittaa täpärästi Dex, Dex ei ollut parhaassa kunnossaan, oli menettänyt vähän kokoakin mielestäni.
Victor sen sijaan, moni on sitä mieltä, että hänenkin olisi kuulunut voittaa... Sillä oli kaikki erinomainsta, ehkä se esiintuominen oli sen ongelma.

Lee priest näytti siltä kuin hänellä ei olisi ollenkaan selkää. Lee näytti todella hyvältä... yksinään, mutta verrattaessa kaikkiin muihin, kuudes sija oli paras mitä Lee voisi saada.

Itse livenä kisan katsoneena täytyy todeta, että ei Branch vaikka kuinka etupuolelta olikin hirmuisessa kunnossa ei pystynyt haastamaan Dexteriä selkäpuolella millään osa-alueella..

Branch kärsii vähän samasta ongelmasta mielestäni tuplat takaa poseerauksessa kuin Lee Priest, leveä selkä taas on paljon parempi poseeraus, niin Priestillä kuin Branchillakin..

Victorilla taas oli kisan ehdottomasti kovin tuplat takaa, katsoi sitä sitten latsien paksuuden tai selän leveyden kannalta, mutta Victor taas ei ollut siinä kireydessä, että voitto olisi ollut mahdollinen.. Tiukkana Victor olisi vienyt koko homman helposti..

btw. Dexterillä ei ole muuten ollenkaan pohkeita :D

joq sanoi:
Itse livenä kisan katsoneena täytyy todeta, että ei Branch vaikka kuinka etupuolelta olikin hirmuisessa kunnossa ei pystynyt haastamaan Dexteriä selkäpuolella millään osa-alueella..

Branch kärsii vähän samasta ongelmasta mielestäni tuplat takaa poseerauksessa kuin Lee Priest, leveä selkä taas on paljon parempi poseeraus, niin Priestillä kuin Branchillakin..

Victorilla taas oli kisan ehdottomasti kovin tuplat takaa, katsoi sitä sitten latsien paksuuden tai selän leveyden kannalta, mutta Victor taas ei ollut siinä kireydessä, että voitto olisi ollut mahdollinen.. Tiukkana Victor olisi vienyt koko homman helposti..

btw. Dexterillä ei ole muuten ollenkaan pohkeita :D

Samaa mieltä.

Mutta onko muut mun kanssa samaa mieltä, että kaikki oli vähän vetisiä verrattaessa AC'n yleiseen bodaustasoon? Siis jopa Jhonnie Jacskon näytti vetiseltä, Gustavokin jopa näytti vetiseltä... ja sitten sanon vielä jopa tohon dexterin kohdallekin, Dexterin Most Muscular ei ollut niin säikeinen kuin mitä on yleensä tottunut näkemään.

Omituinen kilapilu...

aack0403.jpg

aack0400.jpg

aack0399.jpg

aack0306.jpg

aack0317.jpg

aack0319.jpg

aack0324.jpg

aack0325.jpg

aack0326.jpg

aack0327.jpg

aack0334.jpg

aack0328.jpg

aack0329.jpg

aack0341.jpg

aack0330.jpg

aack0353.jpg

aack0364.jpg

aack0365.jpg

aack0369.jpg

Mun mielestä tuo Branch näyttää noissa rear-relaxed-stance asennoissa ihan hirveältä. Jotenkin toi käsien sivulle työntäminen menee överiksi, ja malli näyttää ihan pöhköltä.

Tosiaan noiden kuvien perusteella kisan taso ei päätä huimannut tai sitten valaistus oli normaalia ankarampi. Jopa Dexter näytti nesteiseltä, Branchista ja Victorista puhumattakaan...

Big Evil sanoi:
Mun mielestä tuo Branch näyttää noissa rear-relaxed-stance asennoissa ihan hirveältä. Jotenkin toi käsien sivulle työntäminen menee överiksi, ja malli näyttää ihan pöhköltä.

Tosiaan noiden kuvien perusteella kisan taso ei päätä huimannut tai sitten valaistus oli normaalia ankarampi. Jopa Dexter näytti nesteiseltä, Branchista ja Victorista puhumattakaan...

No Branchilla on jokatapauksessa pakarat vähintään sen näköisiä mitä ne pitää olla lavalle astuessa, monilla muilla ei ollut. Mutta selkä on valitettavasti pehmeämmän näköinen kuin Dexillä ja muilla, paitsi Priest :D.

Mun mielestä Dexterin most muscular ei ollut niin hieno kuin se yleensä on ollut, "säikeinen", ja kokoakin oli menettänyt :(

Tuossa joku kuva Dexteristä Arnold Classic 2005'stä, palkintojako
arny_wideweb__430x291.jpg

OUTLET PWO -40%

Grapefruit Lemonade

14,90€
TOP 6 pisteet (1. + 2. kierros - 3. kierros - 4. kierros - yhteensä - sijoitus):

Dexter Jackson 10 5 5 20 1
Branch Warren 20 11 13 44 2
Victor Martinez 30 15 12 57 3
Gustavo Badell 38 20 20 78 4
Melvin Anthony 52 25 25 102 5
Lee Priest 70 32 30 132 6

Nämä kuusi herraa ansaisivat paikkansa tämän vuoden Mr Olympiassa.

Most Muscular Award: Branch Warren.
Best Poser Award: Melvin Anthony.

Saiko kukaan noita Arnold-lähetyksiä dvd:lle?

Pro-Pain sanoi:
Saiko kukaan noita Arnold-lähetyksiä dvd:lle?

Muakin kiinnostaisi!

Mielestäni ainakin kuvien perusteella tuo oli isointa Dexteriä ikinä?!

Grotesk sanoi:
Muakin kiinnostaisi!

Mielestäni ainakin kuvien perusteella tuo oli isointa Dexteriä ikinä?!

Mistä sait tuon päähäsi? Dexter nimen omaan on pienempi kuin viime vuonna. Säikeettömämpi kuin viime vuonna. Huonompi kuin viime vuonna.
AInut mikä dexterillä oli etuna oli se, että kukaan ei ollut yhtä hyvä kuin dexter muotoa katsoessa, ja dexter takaata kaikesta huolimatta oli kokonaisuudessa parempi... ja koska jay cutler ei kilpaillut, dexter voitti. Ja en, en todellakaan väitä, että Jay on parempi... jos ymmärrät.

Kovarääpäle sanoi:
Mistä sait tuon päähäsi? Dexter nimen omaan on pienempi kuin viime vuonna. Säikeettömämpi kuin viime vuonna. Huonompi kuin viime vuonna.

Ulkomuistista vertasin edellisvuoteen ja muistelin Dexteristä, että olisi ollut viime vuonna pienempi, mutta kuvat puhukoot puolestaan:
AC 2005 vrt. 2006
Tuplat edestä:
aaaa0251.jpg
aack0096.jpg

Ja takaa:
aaaa0258.jpg
aack0101.jpg

Olisikohan 2005 Dexter vähän kireämpi ja isompi jaloista, muuten aika identtiset. Täytyykin sanoa, että olen vähän huolissani Dexterin puolesta sillä vuodessa ei ole kehitystä tapahtunut yhtään!

Grotesk sanoi:
Ulkomuistista vertasin edellisvuoteen ja muistelin Dexteristä, että olisi ollut viime vuonna pienempi, mutta kuvat puhukoot puolestaan:
AC 2005 vrt. 2006

Olisikohan 2005 Dexter vähän kireämpi ja isompi jaloista, muuten aika identtiset. Täytyykin sanoa, että olen vähän huolissani Dexterin puolesta sillä vuodessa ei ole kehitystä tapahtunut yhtään!

Dexter on aina kunnossa, mutta kuten sanoit, aina identtinen myös.

Jos nuo kuvat on otettu täysin samoissa meriiteissä ja pituussuunnissa, niin 2006'lla on isommat kädet. Muuten ei mitään uutta.

Tuo sinun "Isointa dexteriä ikinä" pisti vähän ihmettelemään, koska muistaakseni Dexter ei ole ikinä tullut lavalle näyttäen "This is a whole new dexter 300% improved", aina samanlainen, kunnossa, tasapainoinen... that's it.

EDIT: Itse asiassa.... Dexterillä on kuivempi, isompi ja parempi selkä/tuplahaba kombo kuin viime vuonna... katos vaan

Olin väärässä :D,

Kovarääpäle sanoi:
EDIT: Itse asiassa.... Dexterillä on kuivempi, isompi ja parempi selkä/tuplahaba kombo kuin viime vuonna...

Tuossa vähän hämää nuo kuvat. Nuo tänä vuonna otetut on vähän eri kuvakulmasta ja ainakin omaan silmään näyttäisi tuo "isommuus" pikemminkin just kuvaajasta kuin Dexteristä itsestään. Mutta kaikenkaikkiaan paljoa ei ole tapahtunut kehittymisen saralla sitten viimevuoden. Kuitenkin kova paketti, ei käy kieltäminen ;).

FLEXONLINE sanoi:
>> Mustafa Mohammad reportedly got into a heated discussion, mostly in German, with Arnold Schwarzenegger backstage after being unhappy with his placing. (Apparently he didn’t realize Schwarzenegger doesn’t actually judge the contest, or the fact that seventh was perhaps a few places too generous for his condition in the first place.) He’s now made a habit of these rants, as he unleashed similar verbal assaults on AMI chairman David Pecker backstage at the 2005 Olympia and Ironman magazine owner John Balik at the Ironman Pro this February. It seems that after a contest, Mohammad either ends up in the hospital or in an argument.
:lol2:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom