Arnold Classic 2003

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ruhl
  • Aloitettu Aloitettu
Originally posted by ruhl
TOP 6

1. Jay Cutler
2. Chris Cormier
3. Markus Ruhl
4. Dexter Jackson
5. Kevin Levrone
6. Darrem Charles

7) Ahmad Haidar
8) Melvin Anthony
9) Quincy Taylor
10) Troy Alves
11) J.D. Dawodu
12) Tommi Thorvildsen
13) Eddie Abbew
14) Stan McCrary

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Edestä Cutler ei näytä kovin kummoiselta mutta sivu- ja selkäposeeraukset ovat aivan järkyttäviä. Reisien kireys ja erottuvuus on aivan uskomaton. :eek:
Ja ruhlin massat on niin uskomattomalla tasolla ettei mitään rajaa! :rock:

Jay

Cutler on mun mielestä todella viimeistelty ainakin Ironmanin
kuvissa. TOP-3:ssa suhteellisen varmasti Olympiassa?

Nimimerkki "Jayn tulevaan Mr.Olympia-statukseen uskomaton"

Cormier on outo tapaus, menestyy kohtuu hyvin mutta ukkelissa ei ole oikein mitään "Wow" fiilistä, jotenkin mitään sanomaton tapaus. Mikään lihasryhmä ei herätä kunnioitusta, lihasten välinen erottuvuus muita huonompi, ja karismaa ei nimeksikään.

Cutleri muuten mahtava mutta hirveen leveä maha on aika karseen näkönen. Tulee ihan muppet show mieleen :D

Tsekatkaa Ruhlin vatsalihakset . Jestas minkäkokoiset "laatat". Ikinä en ole tuollaisia nähnyt. Niinku olis pantu joku vatsapalatekokilpi nahan alle.

Cormier on tosiaan omituinen tapaus... Pärjää hyvin vaikka näyttää meikäläisen silmään aika mitäänsanomattomalta. Cutlerista en hirveesti pidä... en oo ikinä keksiny, minkä takia sitä äijää ylistetään. Ei se nyt helvetin huonolta näytä mutta silti...
Ruhl sen sijaan on meikäläisen silmään vaan helvetin ruma eikä mitään muuta. Onhan äijällä massaa, mutta eipä se minua kiinnosta jos tuolta näyttää. GH maha alkaa paistamaan vähän turhan paljon ja kaverilta puuttuu ojentajat kokonaan (no siis kun suhteutetaan hauikseen). Noh... ehkä muut pitävät mutta minusta koko äijä näyttää aivan helvetin huonolta.
Noista kilpailijoista pidän itse varsinaisesti vaan Levronesta ja Jacksonista. Jacksonilla on yksi parhaimman näkösistä kokonaisuuksista mitä olen nähny. Kokoa ei ole niin valtavasti mutta se tuntuu nykypäivänä olevan vaan hyvä, sillä kaikki nykypäivän kehonrakentajat jolla sitä massaa on niin perkeleesti, näyttävät enemmän tai vähemmän huonoilta. Vic Richards on tähän mennessä ollut ainoa suurta lihasmassaa kantava, todella tyylikkään näköinen kehonrakentaja.

OoDee

Mun mielestä Cormierin fysiikka on ihan hyvä. Kaverilla ei ole liian dominoivaa lihasryhmää, ei pullottavaa vyötärölinjaa, syntholia ei ole lyöty joka paikkaan niin kuin joillakin kilpailijoilla ja massaa löytyy ihan mukavasti. Mun makuun sillä on kroppa hyvin "tasapainossa".

Originally posted by edelbrock
Mun mielestä Cormierin fysiikka on ihan hyvä. Kaverilla ei ole liian dominoivaa lihasryhmää, ei pullottavaa vyötärölinjaa, syntholia ei ole lyöty joka paikkaan niin kuin joillakin kilpailijoilla ja massaa löytyy ihan mukavasti. Mun makuun sillä on kroppa hyvin "tasapainossa".
Tuo on kyllä varmaan totta... itekin kelasin että vaikka se ei oikeen erotu sillä tavalla edukseen millään yksittäisellä alueella, niin kroppa on kyllä kokonaisuutena aika hyvä. Ei loista oikeen missään mutta on varma joka alueella. Mieluummin kyllä kattelen Cormieria kun Ruhlia tai Ronnieta.

OoDee

Cormierin naama aika kärsineen oloinen ja jotenkin muuttunut. Miehestä puhutaan "että kun Chris ottais hommat vakavasti, siitä tulisi todellinen champion". Senhän piti kilpailla Ironmanissa, muttei skabannutkaan...

Toi Cutler on mun mielestä kyllä todella vakuuttavan nköinen. Ei kaunis, mutta pitääkö ollakaan?

Noita vertailukuvia katsoessani oikein pelästyin kuinka paljon isompi toi Rühl on kuin Cutler, sillä Cutler on mun kirjoissa lähinnä tiukka massamonsteri, ei sillä hirveästi mallia ole. Siltikin Cutler voittaa, koska ilmeisesti jotain lihasten muotoa ja yhteensopivuutta löytyy paremmin kuin Rühlilta, sillä jos kisat tuomittaisiin pelkästään "isoin ja kirein" -akselilla, Rühl olisi Mr Olympia.

Onkohan Paco Bautista antanut Cutlerille vinkkejä kisaan?

No näköjään... "No need for Nolva, amigo.." Miten se tuossa kuvassa Cutlerilla noin näkyy, en ole huomannut ennen missään hänen kuvissaan! :eek:

Ei vittu, miten toi Ruhl voi vain kasvaa ja kasvaa vuosi vuodelta? On se äijä. Pikkasen toivoisin sen vaihtavan käsien asentoa selkäposeissa ja ojentajiin lihaa niinkuin joku jo sanoikin. Mä nostan Ruhlille hattua sen aivan käsittämättömästä kehityksestä, vaikka on romuluinen kaveri. Ja onneks se alkaa saamaan respectiä myös tuomareilta. Cutler on todella tyylikäs kehonrakentaja ja massaa löytyy myös aivan vitusti, vaikka pikkasen näyttää pieneltä Ruhlin vieressä. Jotenkin näyttäis, että Cutler on jättänyt syntholit aika minimiin. Cutler voittais Mr. O:n, jos ei kisais nyt vaan ois valmistautunut Olympiaan koko vuoden. Onhan Cutler myös tuomareiden suosikki. Mutta toivotaan, etä colemanilla olisi jonkin asteisia ongelmia syksyllä. :D

Niin ja Cormier näytti aika pojalta noiden kahden vieressä.

Originally posted by JJJ
Pikkasen toivoisin sen vaihtavan käsien asentoa selkäposeissa ja ojentajiin lihaa niinkuin joku jo sanoikin.
Jep, Markus tarvitsee ojentajiin suhteessa yhtä paljon Syntholia mitä hauiksiin ja olkapäihin.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom