Arnold Classic 2003

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ruhl
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joo toi möhömaha näyttää aika huonolta :D On kaveri vissin treenaillu vatsaa aika intensiivisesti...

Jay on kieltämättä kunnossa Isolla K:lla!
Se on käyttänyt vatsaharjoittelussa "continious tension" prinsiippiä:D

Onkos muut huomannut mitä on tapahtunut Kevin Levronen jaloille? Kevinillä oli vielä muutama vuosi sitten todella kovat reidet, mutta nyt miehen alakroppa on kuin varjo entisestä. Ja erittäin huonot pohkeet.

Kuva

Toinen

Joo Kevinillä on ollut viime vuonna tyrä ja sen leikkaus, tosta johtuu jalkadilemmat.

Originally posted by Tomi
Onkos muut huomannut mitä on tapahtunut Kevin Levronen jaloille? Kevinillä oli vielä muutama vuosi sitten todella kovat reidet, mutta nyt miehen alakroppa on kuin varjo entisestä. Ja erittäin huonot pohkeet.

Kuva

Toinen

Sama juttu Olympiassa muutama vuosi sitten.Kevin oli aika pienessä kunnossa ja reidet olivat porkkanan malliset.KP nimitti ilmiötä Levrone-syndroomaksi ja käytti sitä kuvatessaan "jalattomia" kilpailijoita:D

Kevinillä oli ongelmia selkänsä kanssa muutama vuosi sitten.Se selittää silloiset heikot jalat.

Viime syksyn Olympiassa Kevin oli kunnossa,toivottavasti pääsee vielä siihen.

Dexter Jacksonilla on kyllä hyvä symmetria ja rakenne. Vyötärökin on ihan eri mallia kuin vaikka Cutlerilla. Tulee jotenkin Flex mieleen.

Arka Lassikki

On ihan järkäleen kokosta kaveria ollu taas lavalla, mutta kyllä tuo Ruhlin Markku on ihan ylivoimasesti isoin ukko, näkeehän se jo leuasta että kuka sitä tavaraa on eniten perseeseen ajanu. Kumma homma vaa että on aika musta voittoinen tuo kilipailu, no ku se kerta jenkeissä on nii siellähä ei oo noille mustaihosille muuta tekemistä ku urheilla. Missähä luuraa Savolaisen Make, muuallaku Susiteetin portsarina seurahuoneella, onkohan se pistäny vyöt tiskiin lopullisesti, ku töitten pariin eksyny ? Taitaa Arska itekki olla vielä siinä kunnossa uuen Terminaattori leffan jäliltä että ois voinu ottaa osaa skabaan...

Eihän Tomppa vaan ole vannoutunut Cutler-fani... Eihän?! :rolleyes:

Jotenkin vaan sellanen tuoksu tulee noista Tompan postauksista... Tolla asenteella pääsis varmaan jo öljyämään Cutlerin selkää bäksteitsille... :D

No leikki leikkinä, suosikkinsa ja makunsa meillä kaikilla... Itse olen niin kieroutunut, että ihailen Jacksonin symmetriaa yhdistettynä sopusuhtaisiin lihaksiin. Mun mielestä Dexter on lähimpänä täydellistä fysiikkaa tällä hetkellä...

Yllätyin muuten Cutlerin gynoista... ne ois syytä hoitaa pois ennen Olympiaa. Vai löytyykö Tomilta heti joku linkki, jossa todistetaan kiistattomasti, ettei Jayllä ole tissien kanssa MITÄÄN probleemaa!? ;)

Originally posted by Natu79
Yllätyin muuten Cutlerin gynoista... ne ois syytä hoitaa pois ennen Olympiaa. Vai löytyykö Tomilta heti joku linkki, jossa todistetaan kiistattomasti, ettei Jayllä ole tissien kanssa MITÄÄN probleemaa!? ;)
Cutlerin nännit näyttävät turpoilevan vähän sesongin mukaan. Välillä Jaylla on oikein makiat gynot ja välillä taas vähän pienemmät. Dexter Jackson muuten vei Jay Cutlerilta ammattilaiskortin nenän edestä Dallasin nationalseissa v. 97 tai 98. Cutler voitti raskaan, mutta tuli toiseksi over-all-sarjassa Dexter Jacksonin voittaessa.

Mites kavitteko veikkaa KP:n sivuilla tuloksia? Kuitenkin vottajalle oli tiedossa lippis :lol2:

Meitsilla meni cutler ja ruhli oikein, muuten homma kusi.

Kova, suorastaan järkyttävän kova oli Cutlerin Jaska lievää gynoa lukuunottamatta, mutta itse en tykkää ko. äijästä, oli missä kunnossa tahansa. Jotain siinä fysiikasssa on mikä ei ihan 100% toimi. Anyway, oikea mies voitti.

Rühl on karmea ilmestys, eikä pitäisi mun mielestä sijoittua noinkaan korkealle. Kunnia tietysti isosta koosta, kovasta kunnosta ja suunnattomasta rohkeudesta laittaa syntholia ennennäkemättömiä määriä itseensä.

Levrone tosiaan leikkauksen jäljiltä heikko jalkoineen, mutta ehkä taas kova olympiassa. On aiemminkin vaientanut monta epäilijää.

Jackson on oma suosikki noista, Cormier on mieleen myös, mutta kärsii juuri siitä mikä edellä todettiin (vähän mitäänsanomaton vaikka hieno fysiikka ja liiallinen essojen ym popsinta vapaa-ajalla).

Älkääkä unohtako esimerkkivatsan omistajaa - Ahmad Haidaria.

Vituttaakohan Cormieria yhtään: Ollut neljässä viimeisessä Classicissa joka kerta kakkonen:eek:

Originally posted by Slowmo21
Dexter Jacksonilla on kyllä hyvä symmetria ja rakenne. Vyötärökin on ihan eri mallia kuin vaikka Cutlerilla. Tulee jotenkin Flex mieleen.
Minulla Dexteristä tulee kummasti mieleen Sergio Oliva.

Originally posted by colemanni
katsokaa noita mimmejä . raskaan voittaja Yaxeni Oriquen on todella kova,on iso ja kireä ja hyvännäköinenkin vielä

http://www.flexonline.com/flex/arnoldclassic/gallery2.html
Niin no... hyvä jos toiset tykkää mutta meikäläisen mielestä aivan liikaa miehen näkösiä. Eivät viehätä minua ollenkaan. Mutta eihän se ole olennaistakaan kun puhutaan kehonrakennuksesta.

OoDee

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom