Mistähän saiteilta voisi tilata armykamppeita, muualta kuin www.milpro.fi tai www.salainenagentti.fi?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Originally posted by holmu
Mistähän saiteilta voisi tilata armykamppeita, muualta kuin www.milpro.fi tai www.salainenagentti.fi?
Jospa holmu ei ole vielä käynyt inttiä. Tai sitten se intoilee. :DOriginally posted by fasti
Eikai kukaan vapaaehtoisesti halua inttityylisiä vaatteita käyttää
Originally posted by SuperStar82
mä haluisin iha mielenkiinnosta tietää minkälaiset ihmiset noita inttikuteita ihan vapaaehtosesti pitää? mul on ollu montakertaa naurukuolema aika lähellä ku oon nähny jossai yökerhossa jonku speden loma 91set päällä
Originally posted by IronMind
Tällä hetkellä taitaa olla tosin käytössä vaan m91 maiharit ja joku VPU villaväliasumysteeri.
Kestäviä, suomalaisiin mittoihin sopivia ja erittäin käytännöllisiä asusteita, m91 maiharit ovat kestäneet kohta 8 vuotta ja paranevat vaan - tuossa ajassa olisin kuluttanut jo ainakin neljät triplahintaiset vaelluskengät.
Originally posted by SuperStar82
mä haluisin iha mielenkiinnosta tietää minkälaiset ihmiset noita inttikuteita ihan vapaaehtosesti pitää? mul on ollu montakertaa naurukuolema aika lähellä ku oon nähny jossai yökerhossa jonku speden loma 91set päällä
Originally posted by Arto
Yhden tyypin tunsin joka oli innoissaan lomilla SA-Int vermeet päällä mutta kun avauduin aiheesta niin tajusi vaihtaa siviilit päälle.
Originally posted by IronMind
Tähän väliin voisi kertoa viikonloppuvapaasta jolle oli unohtunut intin sinivalkoruudulliset "bokserit" siviilien alle ja illan poka repesi huutonauruun kun ns. paketti avautui, mutta ehkä on parempi etten kuitenkaan kerro enempää.
Originally posted by tseif
Saisin ite varmaan slaagin jos tulis lahjaks 91:set.. 62:sista puhumattakaan :D
Originally posted by JACKE
Sain itse m/62 polttareihin niillä sitten tetsasin koppalakki päässä.
Muija halus heittää pois mutta halusin ite säilyttää ne ...... kaapissa vieläkin..:D