Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miksi et?Tänään sain tietää, että oon joko jääkäreissä tai tykistössä. Tykistöön en vitussa mene, en vaikka maksettas. Jääkäreihin oon hakenu 2 kertaa joten pidän sitä todellisena vaihtoehtona.
Tänään sain tietää, että oon joko jääkäreissä tai tykistössä. Tykistöön en vitussa mene, en vaikka maksettas. Jääkäreihin oon hakenu 2 kertaa joten pidän sitä todellisena vaihtoehtona.
Miksi et?
Tyhmä saa olla mutta ei tykkimies. Ei kiinnosta ollenkaa ne hommat. Myöskään armoton puolenvuoden paskamyrsky mikä tykkimiehille tulee niskaan, ei kiinnosta :D
Tyhmä saa olla mutta ei tykkimies. Ei kiinnosta ollenkaa ne hommat. Myöskään armoton puolenvuoden paskamyrsky mikä tykkimiehille tulee niskaan, ei kiinnosta :D
Ei se kaappi nyt niin pieni ole ettei sinne yks limupullo mahtuis :D Ja kyllähän noita lääkkeitä saa olla, pitää vaan spolleille sanoa kun niitä laukkuja tarkastavat.Saako inttiin ottaa vitamiinittabletteja mukaan? Ja mahtuuko iso (1.5l) limukka pullo sinne henkilökohtaiseen kaappiin ku kävin ostamassa matkaeväät, vai saako ylipäätänsä sinne viedä limunaadia?
Jännittää jo!
E:Ja saako särkylääkkeitä ottaa munkaan (esim burana)? Tahtoo olla pää tiheästi kipeänä.
Meillä spollet vaan vähän kopeloi repun sisältöä ja ainakin iteltä tarkasti sellasen "meikkipussin" (:D) jossa oli kaikki hygieniatarvikkeet. Ei ne jokaista laukkua ehdi perin pohjin tarkastaa.
Ja nuuskaa saat varmasti ostettua lisää myös kasarmilta...
Itellä lähtee mukaan paketti buranaa ja maitohappobakteeritabuja. Nuuskaa otan vain 1 kiekon, koska saan lisää vasta parin viikon päästä. Pitää yhellä kikellä pärjätä 2-3viikkoo.. :S Mites se tarkistushommeli menee? Ottaako spollet sieltä kaikki pois ja tutkii vai pitääkö vaan sanoo, jos on jotain lääkkeitä?
Itteeki vähä jännittää, mutta kuitenkin vähän oon ruvennu jopa odottamaan ton alkua. Once in a life time-kokemus eli kai siitä pitää yrittää nauttiakin, jos se on mahollista. Iskä aina sanoo, että haluais käydä intin uusiks, ku siellä oli niin helppoo se elämä, ku ei kuulema tarvinnu ite miettiä mitään, ku kaikki oli valmiiks mietitty.
Tietääkö kukaan tuosta pakkien (meinaan sitä ruoka-astiaa) hygieniasta ja pesuista? Pestäänkö niitä vai vetääkö porukka ns edellisen jämät :D Kuullu legendoja mihin muuhun niitä käytetään ku syömiseen :D
Se on ihan jokaisen oma päätös, peseekö pakkinsa, vai ei. Aina siihen ei välttämättä ole mahdollisuutta, joten pakkipusseja kannattaa käyttää. Ja siis voisin kuvitella, tai ainakin toivoisin, että huoltohenkilökunta olisi varusteet huoltanut ennen seuraavan saapumiserän palvelukseen astumistaTietääkö kukaan tuosta pakkien (meinaan sitä ruoka-astiaa) hygieniasta ja pesuista? Pestäänkö niitä vai vetääkö porukka ns edellisen jämät :D Kuullu legendoja mihin muuhun niitä käytetään ku syömiseen :D