Armeijan saapumiserä 1/13, ketä pakkislaisia menossa ja minne?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sambou
  • Aloitettu Aloitettu
Minne ne kaikki tulevat spollet on hävinny...vai oonko mä väärässä komppaniassa prkl :D Keskiviikkona spol-testit saa nähä miten käypi

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Joo meikäläinen on vänrikki Meriläinen ;D voitte tulla ihan ilmottautumaan vaikka jääkärilinjan toimistoon tai vaikka jos käytävällä tuppaa näkemään :D

ja teitä Niemisiä tais olla 2? :D

Kyllä meitä kaksi on, vielä samassa tuvassakin majaillaan, mutta meidät on aika helpohko erottaa keskenämme jos näin voi sanoa :D Ja mun nimimerkkikin paljastaa jo kumpi juippi kyseessä :)

Vielä kun osaisi kasvot yhdistää nimimerkkeihin ni hyvin menis. :D

Hyvin osasit yhdistää! :D

Mites porukalla on lähtenyt armeija käyntiin? Onko ollut hajoamisen hetkiä vai pelkkiä hyviä hetkiä?

Itellä ihan hyvin vierähtänyt hommat pyörimään, vaikka flunssassa olenkin ollut melkein koko ajan ja polven loukkasin leirillä, mutta sisulla mennään eteenpäin! Ensimmäiset hiihtoreissut oli yhtä tuskaa, kun suksilla sai juosta alamäkeen...

Flunssa on paskaa! Ittee hajotti vitusti lähtee sillon keskiviikkona siivoomaan uudestaan niitä telttapaikkoja! Mitäs se kapteeni sano sulle eilen siitä toissailtasesta? :D

Eikait tämä armeijja nyt nii kauhea mesta oo :D Tässä juurikin haaveilen kylmästä bissestä jota pääseekin nauttimaan jo ens viikonloppuna :D Nyt siis gines

Hyvin menee reenitkin taas ku on kuukauden ollu kipeenä ja viime viikon metässä :D Uskalla ees mennä enää kohta salille, nehän pian häätää mut zumbaamaan sieltä

Flunssa on paskaa! Ittee hajotti vitusti lähtee sillon keskiviikkona siivoomaan uudestaan niitä telttapaikkoja! Mitäs se kapteeni sano sulle eilen siitä toissailtasesta? :D

Mua hajotti kans aikas lujaase siivoamisnakki, muutenkin kun kuumeessa ja kauheassa flunssassa niin ei tehnyt reippailu hyvää! :D Eipäs oikein mitään vakavaa, vähän meteliä oli tupakkapaikalla pidetty ja minähän sieltä ylikessun matkaan lähdin moikkaamaan päivystäjää, ja tupaan menin valmistautumaan iltavahvariin. Läpi sormien Kapteeni katsoi asian koska muuten illan palvelusaika oli sujunut mallikkaasti ja moitteita, vaikka vähän humalassa tulikin oltua :) Jutellaan kassulla lissöö!

Perhana ku meinaa puhelimesta loppua tila kesken, nii ei mulla oo ku joku pari sataa kappaletta :( Pitäs muidenki laittaa mussiikkia puhelimeen nii ei tarviis pelkästään yhestä puhelimesta soittaa. Ja eipä nuo kovin hääppöset kajarit oo ku maksovat kuitenkin huimat 7e :D

Me ollaan nyt muuten sotilahia :D Niinku eteläpohjalaiset tapaavat sanoa :D

Jospa siellä vuosangassa kapteeni tulis mulle sanomaan, että "jääkäri virkkunen, teistä tulee tekakuski!". Ois inttiaikani onnellisin hetki!

Lähteekö jääkäritkin ens viikolla vuosankaan?
Edit. Alokkaasta tuli pioneeri kolmeksi viikoksi ja sen jälkeen pioneeristä tulee aliupseerioppilas, mites muille on valinnat sattunut?

Perhana ku meinaa puhelimesta loppua tila kesken, nii ei mulla oo ku joku pari sataa kappaletta :( Pitäs muidenki laittaa mussiikkia puhelimeen nii ei tarviis pelkästään yhestä puhelimesta soittaa. Ja eipä nuo kovin hääppöset kajarit oo ku maksovat kuitenkin huimat 7e :D

Me ollaan nyt muuten sotilahia :D Niinku eteläpohjalaiset tapaavat sanoa :D

Jospa siellä vuosangassa kapteeni tulis mulle sanomaan, että "jääkäri virkkunen, teistä tulee tekakuski!". Ois inttiaikani onnellisin hetki!

Sotilahia tosiaankin :D

Kaippas meillä sielä joku puhuttelu tilaasuus on jossa huudetaan nimi ja tuleva "työmaa" :D Toivottavasti omalla kohalla tulee se Jääkäri Aliupseerin nakki vastaan, saa nähdä josko siitä rukkiin menisi vielä !

- - - Updated - - -

Lähteekö jääkäritkin ens viikolla vuosankaan?
Edit. Alokkaasta tuli pioneeri kolmeksi viikoksi ja sen jälkeen pioneeristä tulee aliupseerioppilas, mites muille on valinnat sattunut?

Eipäs vielä ole kukaan kehunut eikä paljastanut mikä tulee olemaan se oma päätepiste, mutta aukkiin olen kyllä jo ensimmäisestä haastattelusta asti halunnut, toivottavasti pääsen :) Teilläkö valinnat on jo päätetty? :0

Valinnat on 99% varmoja. Julkastiin just ennen valaa. Itsehän en oisi halunnu aukkiin mutta pakottivat sinnekkin koska oon "isokokoinen kaveri jolla on ääntä" (no joo 172cm/76kg ruipelo :rolleyes: )
Edit: Kassulla hiljasta jos tykistö, jääkärit ja esikunta lähtee vuosankaan :D

Valinnat on 99% varmoja. Julkastiin just ennen valaa. Itsehän en oisi halunnu aukkiin mutta pakottivat sinnekkin koska oon "isokokoinen kaveri jolla on ääntä" (no joo 172cm/76kg ruipelo :rolleyes: )
Edit: Kassulla hiljasta jos tykistö, jääkärit ja esikunta lähtee vuosankaan :D

Kasarmista tulee varsinainen aavekaupunki :D Kyllä meilläkin valinnat on varmaan tehty muttei niistä ole ääneen huudeltu, viime viikolla kuulin kuinka yliluutnantti manasi että vielä muutama kymmenen pitää aukkiin pakottaa :D

^Mitä vittua? Johan niitä halukkaita on yli 25 ja meidän komppaniasta ei lähe varmaan niinkää paljoo aukkiin. Kesän saapumiserästä lähti 3jk:sta n.27 aukkiin. Vuosangassa on viimeset halukkuushaastattelut ja ite kapteeni vissiin pitää ne.

Vituttaa muuten ruveta pakkaamaan heti tänään sitä vuosangan reissua varten.. Eipähän tuonne tarvii paljoo mitää mukaan pakata. Mosaleirille pakkasin suunnilleen koko kaapin mukaan ja mitään tavaroita en tarvinnu siellä :D en edes makuupussia tarvinnu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom