Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Joo meikäläinen on vänrikki Meriläinen ;D voitte tulla ihan ilmottautumaan vaikka jääkärilinjan toimistoon tai vaikka jos käytävällä tuppaa näkemään :D
ja teitä Niemisiä tais olla 2? :D
Ootte sulosia ko ootte noi innoissaa :haart: Noh... eiköhän ne aamut ala kohta painaa D::D:D:D:D:D:D:D
Vielä kun osaisi kasvot yhdistää nimimerkkeihin ni hyvin menis. :D
Flunssa on paskaa! Ittee hajotti vitusti lähtee sillon keskiviikkona siivoomaan uudestaan niitä telttapaikkoja! Mitäs se kapteeni sano sulle eilen siitä toissailtasesta? :D
ostin btw kaiuttimet tänää ja otan ne inttiin mukaan, nii voi popittaa sitten vapaa-ajalla, jos ei jaksa mihinkää lähtee!
Perhana ku meinaa puhelimesta loppua tila kesken, nii ei mulla oo ku joku pari sataa kappaletta :( Pitäs muidenki laittaa mussiikkia puhelimeen nii ei tarviis pelkästään yhestä puhelimesta soittaa. Ja eipä nuo kovin hääppöset kajarit oo ku maksovat kuitenkin huimat 7e :D
Me ollaan nyt muuten sotilahia :D Niinku eteläpohjalaiset tapaavat sanoa :D
Jospa siellä vuosangassa kapteeni tulis mulle sanomaan, että "jääkäri virkkunen, teistä tulee tekakuski!". Ois inttiaikani onnellisin hetki!
Lähteekö jääkäritkin ens viikolla vuosankaan?
Edit. Alokkaasta tuli pioneeri kolmeksi viikoksi ja sen jälkeen pioneeristä tulee aliupseerioppilas, mites muille on valinnat sattunut?
Valinnat on 99% varmoja. Julkastiin just ennen valaa. Itsehän en oisi halunnu aukkiin mutta pakottivat sinnekkin koska oon "isokokoinen kaveri jolla on ääntä" (no joo 172cm/76kg ruipelo )
Edit: Kassulla hiljasta jos tykistö, jääkärit ja esikunta lähtee vuosankaan :D