Armeijan saapumiserä 1/13, ketä pakkislaisia menossa ja minne?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Sambou
  • Aloitettu Aloitettu
Kausilunssa ja jäykkäkouristus laitetaan alussa, mutta jos on ottanut kausipiikin niinkun alokasinffossa käskettiin, niin sitten tulee vaa jäykkäkouristus. Mutta kyllähän niitä nuhapiikkejä kuulemma laitellaan pitkin palvelusaikaa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oon kuullu läpytystä jo pari kuukautta.. Kaverit vain läpyttävät ja ovat itse tällä hetkellä loppusotimassa. Niillä oikeestaan enää tämä viikko inttiä jälellä. Voin kuvitella jo sen läpytyksen ja vittuilun määrän mikä on edessä ensi viikolla :D

Oletko lähdössä itse siis nyt tammikuussa? :) Ja toinen on itellä että eivät arvosta alle 180 palvelleita :D Onneksi se lyhenee 165 päivään :D

Korkealla on maanpuolustushenki.. Hyvähän se on jossain päästä eroon niistä nuorisosarjan bulkkiläskeistä ja hankkia vähän oikeatakin peruskuntoa... On sitten paremmat pohjat kasvatella niitä loppuelämän lihoja. Ei siellä liha lähe jos ottaa asiakseen. Repputäyteen protskupatukoita ja tonnaria. Mettässä oksaan velemään leukoja + lastaamaan vaikka telamiinalaatikoita kyytiin niin saapahan paikat jotain ärsykettä pitää massoista kiinni. Dietti ja kiristely ois varmaan aika hyvä ajottaa tollaselle 165 päivän setille.... eikö?
Ruokalan ruoka nyt on mitä on mutta sijoittamalla hyviin ravintolisiin pystyy kalorit pitämään oikeassa määrissä. Hiilarin laatu on sitten paras unohtaa mutta 165 päivää nyt voi syödä vähän vehnääkin..

Kysymys, mitä suosittelette ottaa mukaan ensimmäiselle reissulle?

Etsipä ja katsopa vanhoja ketjuja, siellä on pitkät litanjat listoja yms.

Ensimmäisillä sivuillakin hyvää asiaa siitä mitä mukaan kannattaa ottaa, ja alokaspostissa mikä kotiin on tullut on kanssa hyvät neuvot.

Pian se alkaa.. Eiii :(

Ei vituttas yhtään, jos vois tässä vaiheessa olla jo satavarma, että puoli vuotta tarvitsee vain olla. Tosin on mulla niin hyvät perustelut puolelle vuodelle, että aika huoletta voi alkaa olemaan.

Kohta on puolustusvoimat niin kusessa raha-asioiden kanssa, että aletaan ottamaan vaan tietyn verran alokkaita ja nekin saa olla vain 3 kuukautta :D <--(ei perustu mihinkään, vaan on teepeetä.)

Puolella vuodella voi päästä ihan millä tahansa syyllä ja puolella vuodella ei pääse varmasti millään syyllä. Riippuu ihan missä yksikössä oot ja kuka siellä niistä päättää.

Suurin osa kuitenkin on puolivuotta, että paska säkä on jos pitää aukkiin mennä. Ite jos jääkäreihin pääsen niin aika varmasti pääsee puolella vuodella. Hakijoita aukkiin on aina vitusti enemmän ku mitä sinne otetaan, joten ei mitään hätää.

Itsekin menin armeijaan lähes varmana siitä, että puolella vuodella selviän, kun on B:n paperitkin. Joka paikassa ilmaisin halukkuuteni puolenvuoden palvelukseen ja olin kaikkea muuta kuin särmä, mutta siltikään en kotiudu tammikuun 4. päivä :D
Riippuu toki myös yksiköstä kuinka todennäköisesti selviää 6kk:lla, meillä 90% on yli puol vuotta...

Suurin osa kuitenkin on puolivuotta, että paska säkä on jos pitää aukkiin mennä. Ite jos jääkäreihin pääsen niin aika varmasti pääsee puolella vuodella. Hakijoita aukkiin on aina vitusti enemmän ku mitä sinne otetaan, joten ei mitään hätää.

Niitä vuoden miehistötehtäviäkin on vaikka miten paljon. Sillä missä ite olin intin + kouluttajana niin vähän yli 110 alokkaasta n. 5 selvis puolella vuodella ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom