Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Liekkö totta? Mitkähän tuohon erikoisruokavalioon on kriteerit?mtk77 sanoi:Minä olin Sodankylässä 96 ja silloin ei ainakaan ruuissa ollut valittamista. Kaveri oli samaan aikaan Kajaanissa ja oli saanut itselleen erikoisruokavalion, kun treenaa ja ruuassa pitää siksi olla enemmän proteiinia.
ToughGrip sanoi:Kannattaa juu funtsia minkä verran ottaa sitä kamaa mukaan kun nuo siviilivermeet pitää kuitenkin pystyä piilottamaan kaappitarkastuksissa.
MuayThai sanoi:Liekkö totta? Mitkähän tuohon erikoisruokavalioon on kriteerit?
Ps. Maanantaina Kajaaniin...
mtk77 sanoi:Lisätään nyt tähän vielä, ettei siinä ruokavaliossa ollut muuta erikoista kuin se proteiinin saanti, eikä se itse saanut valita, mistä se proteiini tuli.
Kaveri oli samaan aikaan Kajaanissa ja oli saanut itselleen erikoisruokavalion
Tuostahan tulikin mieleen, että mitä jos olisi hakenut spadeksi, niin olisikohan siellä keittiöllä saanut syödä vapaasti mitä tahtoo.Pehvanssi sanoi:Liekkö, kuitenkin vaan ollu spadena ja syöny kaiken raejuuston perähuoneesta...vitsi, no herne.
mtk77 sanoi:Tuostahan tulikin mieleen, että mitä jos olisi hakenut spadeksi, niin olisikohan siellä keittiöllä saanut syödä vapaasti mitä tahtoo.
mtk77 sanoi:Tuostahan tulikin mieleen, että mitä jos olisi hakenut spadeksi, niin olisikohan siellä keittiöllä saanut syödä vapaasti mitä tahtoo.
Tartsan sanoi:Jep - enpä nyt varsinaisesti spade ollut, mutta täytyyhän sitä ruokaa nyt jonkun maistella, että nälkäiset taistelijat varmasti saavat riittävän hyvää pöperöä. Leireillä varsinkin täytyy käydä laskemassa lihapiirakat moneen kertaan, että kaikille varmasti riittää :thumbs:
Siitä kyllä varoiteltiin, että ylimääräisten lihapiirakoiden tms. myymisestä seuraa aika rankat seuraamukset. Hämmästyttää kuitenkin, että leireillä aika harva älysi tulla omatoimisesti kyselemään, josko olisi jäänyt jotain ruokatavaroita yli. Voi sitä paskaisen tankkiapinan lapsenomaista riemua, kun sille joku omena sattui kaapista löytymään
kahlaajalintu sanoi:Ah... muistan elävästi vielä kun selvisi, että spadet olivat evakuioineet omaan käyttöönsä koko komppanialle tarkoitetut lihapiirakat kesken aika paskamaisen metsäleirin....