Jusushi sanoi:Itse pääsin joka leirillä saunaan... I/04
Me kitattiin kappareiden kanssa kossua niiden teltassa
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Jusushi sanoi:Itse pääsin joka leirillä saunaan... I/04
Joo, kyllä on jo mun mielestä pääkopassa jotain vikaa jos intistä nettiriippuvuuden takia pitää lähteä. Elämänarvoissa ainakin. Mutta parempi vaan että lähtivät menemään, kuka sellasia ois jaksanu nurkissa kuutta kuukautta kattella..Jarek sanoi:Onneksi Suomen armeija ei ole samanlainen kuin Venäjällä jossa touhu ylittää järjen ja kohtuuden rajat.
Mutta,jos porukkaa aletaan kotiuttaa nettiriippuvuuden tähden niin jossain mättää ja pahasti.On toki tiedossa,että tämän päivän nuorten miesten joukossa on valtava määrä vastuuntunnottomia paskahousuja,mutta ei kai armeijan pidä niiden tasolle vajota.
Jos "mies" edustaa ainesta joka ei pysty selviytymään edes 6kk varusmiespalveluksesta,vedoten nettiin tai vastaavaan,niin sellaisesta kastemadosta ei ole yhteiskunnalle muuta kuin haittaa.Eli periksiantaja ja rutisija perusluonteeltaan.
-Taakse poistu!Jarek sanoi:Totta tuokin,olisivat vaan jaloissa ja murtamassa toisten henkistä kanttia omilla jutuillaan.
WhiteExorcist sanoi:Voi helevetti tätä uutta systeemiä eli pehmeetä laskua! eihän tuossa ole mitään järkeä.Mortit saa tehdä suurinpiirtein mitä tahtovat eikä heille saa huutaa...mihinkään ei ole kiire...leireiltä pääsee suihkuun ja sotilaskotiin...jne jne..Sitten ne vielä alkavat valittaa joka helevetin asiasta ja ovat niin koppavia esimiehiään kohtaan..ei prkl..Jos minulla oli helppoo niin nykyisillä koko helevetin paikka on yhtä helevetin lepokotia!..Noh,kai niiden keskeyttäneiden määrä vähenee,mutta onko se eduksi että palveluksessa on porukkaa jonka pää tms ei kestä koulutusta???..
turilas sanoi:niin miksi sen pitäisi olla mahdollisimman vittumainen paikka?ei se ketään jalosta jos estetään leireillä suihkuun pääsyt jne,nyt eletään 2000lukua eikä mitään jatkosodan aikaa,itse kävin intin v -95, näistä jutuista päätellen ei se sirkus ole siitä paljoakaan kehittynyt,harmi.
High Live sanoi:Paljon vois intistä turhaa paskaa karsia, mutta toisaalta kyllä se kasvattaa, kun kerrankin on joku käskemässä, että nyt tehdään asiat kunnolla...
Tervetuloa työelämään
High Live sanoi:Kuinkahan moni niistä 19-vuotiaista on ollut töissä, jossa oikeasti vaaditaan jotain muutakin kuin nurmikon leikkaamista tai paperin silppuamista? Juuri tässä iässähän yleensä on vasta valmistuttu ammattiin...
Varsinkin, jos joku on "päässyt" kaupungin hommiin, jossa kolme äijää menee eri autoilla vaihtamaan palanutta lamppua...
Harva yritys antaa kesätyössä olevalle mitään erityisen vaativaa tehtävää, jonka tekeminen vaatisi jatkuvaa valvontaa.
Jakob sanoi:pitääkö sen intin olla sitten aina niin mahdollisimman vittumainen paikka? Mä en voi käsittää mihin mitä haittaa on siitä, että leirillä pääsee suihkuun? Kyllä sitä varmaan jokainen tietää, että hikisenä haisee pahalle eikä ole kiva olla. Vai pitääkö sitäkin harjoitella.
Entä: "jonoon ärjesty, kestääkestääkestää, taikaisin tupaan marsmars, samapaskaa läpi yön.." Aamulla ku pitäs jotain asiaa oppia ni kaikki on niin väsyneitä ja kuutamolla, että mistään ei tule mitään. Ja skapparit kiukuttelevat: "viereiset jätkät nousee pystyyn valvomaan ettei toinen nuku".. Niin ja sitten kiun ihminen on riittävän väsynyt ni se nukkuu aivan varmasti, oli sitten käskijänä kenu tai alikessu.
Ihan oikeaan suuntaan on menossa. Maanpuolustusta siellä harjoitellaan eikä vitutuksen maksimointia. Turhat juoksutukset pois ja keskitytään siihen olennaiseen.