Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Dude83 sanoi:Miten on toiminut ja onko ollut sivuvaikutuksia kuten finnejä tullut naamaan tms..
Massamaster sanoi:Ei mitään vaikutuksia, positiivisia tai negatiivisia. Tuskinpa se edes buustaa GH:n tuotantoa??!! Ainakaan niin että tuntuis, laitan samaan kategoriaan Tribuluksen ja HMB:n kanssa, eli waste of muneee
gasvi sanoi:Pystyykö normaalilla verikokeella selvittämään testosteronin määrän? Jos pystyy niin eikö olisi helppo testata, että toimiiko esim. arginiini? Eli siis kävisi ennen lisä-arginiinin ottamista verikokeessa ja jonkun ajan päästä uudelleen kun on lisä-arginiinia syönyt.
Raven sanoi:Miten paljon sitä otit? Koska? Ja minkä kanssa?
Raven sanoi:Vaikuttaako arginiini testotasoihin? GH-tasoista on puhuttu, mutta ei ainakaan mun silmään ole mainittu testotasoista mitään.
X-man sanoi:Mä en kyllä ihan heti heittäs arginiinia samaan koppaan ku tribulus. Kyllä sillä mun kokemuksen mukaan on jonkinmoisia vaikutuksia juurikin pumppiin kun ottaa ennen treeniä ja yöuniin kun ottaa ennen höyhensaaria. Itse olen sitä jokusen pussukan vedelly ja onko se sitten plaseboo tai mitä tahansa, mutta mielestäni käytön aikana on parempi pumppi ja uni.
Massamaster sanoi:Ei mitään vaikutuksia, positiivisia tai negatiivisia. Tuskinpa se edes buustaa GH:n tuotantoa??!! Ainakaan niin että tuntuis, laitan samaan kategoriaan Tribuluksen ja HMB:n kanssa, eli waste of muneee
Taidanpa pitää ihan turhana lisäarginiinin ostoa, koska näköjään heraprotskupusseistakin löytyy L-arginiinia aivan riittämiin / 100g. Joten aina kun syöt kunnon protskua (ei mitään vegepaskaa) niin saat hyvin kaikkia l-sarjan aminohappoja
tomia sanoi:Toisessa tredissä taas todetaan näin:
Fact : Soy provides more of the "critical cluster" (BCAAs, glutamine, arginine) aminos than any other protein.
Pakkotoisto.com - Soijaproteiini - huonoa?