Arginiini

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Dude83
  • Aloitettu Aloitettu
Eli olisi kiva tietää kokemuksia kyseisestä aineesta..
Miten on toiminut ja onko ollut sivuvaikutuksia kuten finnejä tullut naamaan tms..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tuohon lisäisin vielä että omassa Arginiinissani oli niin eksoottinen sivumaku etten sen ottamista jatkanut. Kaikilla tätä ilmiötä ei kuulema ole (?).

Dude83 sanoi:
Miten on toiminut ja onko ollut sivuvaikutuksia kuten finnejä tullut naamaan tms..

Ei mitään vaikutuksia, positiivisia tai negatiivisia. Tuskinpa se edes buustaa GH:n tuotantoa??!! Ainakaan niin että tuntuis, laitan samaan kategoriaan Tribuluksen ja HMB:n kanssa, eli waste of muneee

Massamaster sanoi:
Ei mitään vaikutuksia, positiivisia tai negatiivisia. Tuskinpa se edes buustaa GH:n tuotantoa??!! Ainakaan niin että tuntuis, laitan samaan kategoriaan Tribuluksen ja HMB:n kanssa, eli waste of muneee

Miten paljon sitä otit? Koska? Ja minkä kanssa?

Pystyykö normaalilla verikokeella selvittämään testosteronin määrän? Jos pystyy niin eikö olisi helppo testata, että toimiiko esim. arginiini? Eli siis kävisi ennen lisä-arginiinin ottamista verikokeessa ja jonkun ajan päästä uudelleen kun on lisä-arginiinia syönyt.

gasvi sanoi:
Pystyykö normaalilla verikokeella selvittämään testosteronin määrän? Jos pystyy niin eikö olisi helppo testata, että toimiiko esim. arginiini? Eli siis kävisi ennen lisä-arginiinin ottamista verikokeessa ja jonkun ajan päästä uudelleen kun on lisä-arginiinia syönyt.

Vaikuttaako arginiini testotasoihin? GH-tasoista on puhuttu, mutta ei ainakaan mun silmään ole mainittu testotasoista mitään.

Raven sanoi:
Miten paljon sitä otit? Koska? Ja minkä kanssa?

Monet kehottaa ottamaan ennen treeniä, jotkut pitää hyvänä ottaa sitä yöksi. Otin 10 tablettia (1 tabu= 400mg L-ARGININE & 400 mgL-ORNITHINE) yöksi (ja kokeilin ennen treeniäkin). Samaan syssyyn yödrinksu jossa oli 1 kananmuna (vähän kolesterolia hormonien rakennusaineeksi), rasvatonta maitoa 2-3 dl, soijaa noin 30g

Raven sanoi:
Vaikuttaako arginiini testotasoihin? GH-tasoista on puhuttu, mutta ei ainakaan mun silmään ole mainittu testotasoista mitään.

Jaa, no pystyykö noita GH-tasoja helposti mittauttaa sitten?

Mä en kyllä ihan heti heittäs arginiinia samaan koppaan ku tribulus. Kyllä sillä mun kokemuksen mukaan on jonkinmoisia vaikutuksia juurikin pumppiin kun ottaa ennen treeniä ja yöuniin kun ottaa ennen höyhensaaria. Itse olen sitä jokusen pussukan vedelly ja onko se sitten plaseboo tai mitä tahansa, mutta mielestäni käytön aikana on parempi pumppi ja uni.

X-man sanoi:
Mä en kyllä ihan heti heittäs arginiinia samaan koppaan ku tribulus. Kyllä sillä mun kokemuksen mukaan on jonkinmoisia vaikutuksia juurikin pumppiin kun ottaa ennen treeniä ja yöuniin kun ottaa ennen höyhensaaria. Itse olen sitä jokusen pussukan vedelly ja onko se sitten plaseboo tai mitä tahansa, mutta mielestäni käytön aikana on parempi pumppi ja uni.

Hyvähän se on jos toimii, ollaan kaikki erilaisia. Mulla on samoja kokemuksia CLA:sta, "tuntuu" että se toimisi, kreatiini toimi varmasti jonkin aikaa, mutta sitten sekin ilo loppui. Kaikki muut "ihmepillerit" on kokeiltu ja huonoiksi todettu tämän vajaan 20 vuoden aikana jonka olen treenannut.

Massamaster sanoi:

Itse oon juuri alkanut kokeilemaan Arginiinia (Testaan myös uudelleen Tribulusta n. 9g/vrk). Arginiinia otan ennen salia n. 3g ja nukkumaan mennessä n. 3g. Toivon sen lisäävän kasvuhormonituotantoa. Ottoajat olen valinnut sen takia että kovan treenin aikana ja nukkuessa kasvuhormonin eritys on suurinta ja toivon Arginiinin tehojenkin tulevan siten helpommin esiin. Esim. raskas 10 toiston jalkakyykkysarja nosti kasvuhormoni tasoja huomattavasti jossain tutkimuksissa. Yleensäkin raskaat perusliikkeet ja n. 10 toiston sarjat oli tehokkaita laukaisemaan voimistuneen erityksen. Intensiivisen harjoittelun aikana korkein taso saavutettiin noin puolessa tunissa ja yli tunnin jälkeen tasot tippui jo tosi alas.

Kyllä Arginiinin vaikutuksista aikojen kuluessa niin paljon lääketieteellisiäkin tutkimuksia on tehty että vaikutuksissa jotain perääkin on. Tosin yleensä annostus taisi olla 10-20g:n luokkaa, sen tähden monille Arginiinin hinta muodostuu turhan kalliiksi.

Tällainen artikkeli löytyi sivulta www.anabolicreview.com (supplements kohta)

Arginine

L-Arginine, also known as Arginine, is an essential amino acid used to help:
• Increase HGH (Human Growth Hormone) levels in men,
• Improve erectile function,
• Stimulate muscle growth
• Improve wound healing.

The reason most athletes use L-Arginine is for the increased HGH levels. Arginine appears to increase HGH levels by blocking the secretions of growth hormone inhibitor Somatostatin. It also is shown to raise insulin and creatine phosphate levels, which can help with lean mass gains and fat loss. One European study shows that it boosted HGH levels to three times the normal level in one age group.

The second most valuable asset associated from L-Arginine is that is increases vasodilation. (Increased blood flow) This is helping men with erectile problems and is being used in most over the counter male stimulants. This is because L-Arginine helps relax blood vessels and helps keep arteries flexible and boost blood flow. (a higher sperm count may also be noticed)

This also may have a direct effect on cardio vascular disease. L-Arginine increases NO, (Nitric Oxide) which has shown to reverse arterial plaque.

Dosages vary, depending on the results the user is looking for. Most manufacturers recommend much less than documented amounts shown to be effective, so careful consideration should be used before or during use.

L-Arginine should be used on an empty stomach.

Reason for Administration Dosage (grams) When it should be administered
Athlete/Individual to Raise HGH levels 3 grams 1 hour before exercise AND directly before going to sleep
To Reduce Blood Pressure 2 grams 3 times a day
Help Erectile Function 6 – 18 grams 45 minutes before sex
Increase Sperm Count 4 grams Total used throughout the day
For a healthy heart 6 – 13 grams Total used throughout the day
To heal wounds 15 – 18 grams Total used throughout the day

Taidanpa pitää ihan turhana lisäarginiinin ostoa, koska näköjään heraprotskupusseistakin löytyy L-arginiinia aivan riittämiin / 100g. Joten aina kun syöt kunnon protskua (ei mitään vegepaskaa) niin saat hyvin kaikkia l-sarjan aminohappoja ;)

Taidanpa pitää ihan turhana lisäarginiinin ostoa, koska näköjään heraprotskupusseistakin löytyy L-arginiinia aivan riittämiin / 100g. Joten aina kun syöt kunnon protskua (ei mitään vegepaskaa) niin saat hyvin kaikkia l-sarjan aminohappoja

Toisessa tredissä taas todetaan näin:
Fact : Soy provides more of the "critical cluster" (BCAAs, glutamine, arginine) aminos than any other protein.

Pakkotoisto.com - Soijaproteiini - huonoa?

Soijasta ei kokemusta ole, jotkut puhuvat että vaikuttaisi negatiivisesti testotasoihin ja jotkut taas väittää ettei vaikuttaisi mitenkään, tiedä sitten, mutta itse jätän kokeilematta, kokeilkoon muut :)

Mutta joo, tämä nyt ei liittynyt itse subjektiin mitenkään.

Ostin tuossa erään valmistajan L-arginineä ja tuossa purkissa lukee, että vaan yks tabu per päivä ja siinä ois sit 500mg tätä kyseistä ainetta.

Miten tuohon nyt pitäs suhtautua, koska olin ymmärtänyt, että 3g on se määrä millä rupee olemaan jotain vaikutusta. Vai onko tuo vaan etäkämpää ainetta vai vaan turhaa hyssyttelyä. Eli otanko ohjeen mukaan vai sen >3g?

Itse olen nyt vedellyt arginiinia parisen kuukautta. Tulokset ovat olleet todella positiivisia, uni on syvempää, libido noussut aivan valtavaksi, salitulokset kohentuneet roimaa vauhtia. Vaikeahan tuo sanoa mitä kehitys olisi ollut ilman arginiinia, mutta painoa on tullut roimasti lisää, sekä kehoon että tankoon, ja sehän on pääasia :) Pahaa tuo kyllä on, kuin jotain kuollutta eläintä söisi :P Emäksinen maku voimakas.
Rahaahan tuohon toki palaa, päiväannokseni kun ovat sitä 30g luokkaa. En usko että 3g annoksilla päästään mihinkään vaikutuksiin. Kymmenkertaistin annoksen juteltuani ex-tyttöystäväni kanssa, joka opiskelee biokemiaa, ja hyvin on pelittänyt :) Arvostan samaan kategoriaan kuin perusproteiinin, kreatiinin ja sinkki-magnesium -kombon. Muuta ei sitten tarvitakaan ;)

Ite olen joskus aikanaan ottanu arginiinia kalliita ja halpoja valmisteita. Ehkä pientä plaseboa joskus oli havaittavissa, mutta loppujen lopuksi kuitenkin olin sitä mieltä, että herasta ym noita aminohappoja saa ihan samanlailla.

Ainoastaan yksi suurempi vaikutus arginiinin käytöstä on ollut: rahapussi kevenee

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom