Arginiini-lysiini vai arginiini-ornitiini

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja hessul
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Isoilla arginiini-annoksilla unista tulee mielenkiintoisia ja pumppi kai vähän paranee. Ei ne tehoa lisää. :)

Jooh tuo tuli kyl itelläkin huomattua kun tuota arginiinia otti 30-40g päivässä -> alkoi nuo unet olemaan kieltämättä aika erikoisia :D. Aamuheíjarikin joka aamu kylässä. Pumpissa en niin huomattavia vaikutuksia huomannu, mut kyllä se jotain anto siihenkin.

Arginiini-ornitiini paransi mulla unta merkittävästi. Illalla kun veti tabut naamaan niin ei kyllä tullu ylimääräisiä heräilyjä yön aikana ja aamulla mahtava fiilis ku uni oli niin sikeää. Enemmän tuosta mulle oli hyötyä ku kreatiinista.

Arginiini-ornitiini paransi mulla unta merkittävästi. Illalla kun veti tabut naamaan niin ei kyllä tullu ylimääräisiä heräilyjä yön aikana ja aamulla mahtava fiilis ku uni oli niin sikeää. Enemmän tuosta mulle oli hyötyä ku kreatiinista.

Sama juttu mulla, uni sikeäää.

Arginiini jo itessään lisää pumppia ja nopeuttaa palautumista(+ uni ja muut hyödyt), joten auttaa musklen kasvuun, en ainakaan itse aio lopettaa käyttämistä missään vaiheessa. Nuo "yhdistelmätehonlisääjät" maksaa maltaita, mutta arginiini suht edullista, jos vetelee sen perus 5-8g loaderissa ja iltaprodessa. Tietääkö kukaan saako vieläkään mistään tuota ornitiinia pelkälteen? Paitsi tietenkin ulkomailta.

arginiini suht edullista, jos vetelee sen perus 5-8g loaderissa ja iltaprodessa

Muistaakseni arginiinin kanssa on sama juttu kuin tryptofaanin kanssa, eli ne kannattaisi ottaa erillään muista aminohapoista (eli siis myös proteiinista). Jos siis halutaan noita unen laatuun vaikuttavia ominaisuuksia.

tryptofaanista tuli kyl mielekiintone olo ku heitti illal naamaa kunnolla.
nukahti kyl hymy naamalla.

Muistaakseni arginiinin kanssa on sama juttu kuin tryptofaanin kanssa, eli ne kannattaisi ottaa erillään muista aminohapoista (eli siis myös proteiinista). Jos siis halutaan noita unen laatuun vaikuttavia ominaisuuksia.

Totta turiset. Efektit on ihan erilaiset kun ottaa tyhjään mahaan :)

Voiko mun ikäinen (15v) salilla käyvä tuota l-argiinia ottaa sen 5g ennen nukkumaanmenoa jos on vaikeuksia nukahtaa ja heräilee pitkin yötä? mitään sivareita, haittoja?

Ainakaan meikäläisellä tryptofaani eikä arginiini vaikuttanut uniin millään tavalla-> huonosti nukuttuja öitä...
Täytyisi varmaan kokeilla nostaa arginiinin annostusta, mutta se on PAHAA!!!:urjo:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom