Apuja treenaamiseen/palautusjuomiin

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eli olen 180cm noin 72kg jätkä. Aloitin treenaamisen golden six ohjelmalla, jonka jälkeen (noin 2kk sitten) otin käyttöön vetävät-työntävät ohjelman. Oon tykänny tosta vetävät-työntävät ohjelmasta, mutta haluaisin jakaa jalat eri päivälle kuin yläkropan. Tarkoitus ei ole päästä 120kg salimöröksi, vaan terveelliseen 80-85kg painoon jossa on niitä lihaksia :rock: !!! Ohjelmassani on 4 treeni kertaa per viikko, mutta tiedän jo nyt että työn yms ohella 4 kertaa ei joka viikko tule toteutumaan. Eli siis millaista ohjelmaa te lajista tietävät suosittelisitte? Vähintään 3x viikko pääsen salille, mutta 4 kertaa onnistuu 3 viikkoa/kk.

Oon palautusjuomana kuluttanu jo melkein kokonaan nykyise Gainer Pro:n ja olisi uuden palautusjuoman aika, suositteletteko mulle tota Gainer Pro:ta jatkossakin vai esim Whey-80?

Kiitos jo etukäteen vastauksista :)

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Eli olen 180cm noin 72kg jätkä. Aloitin treenaamisen golden six ohjelmalla, jonka jälkeen (noin 2kk sitten) otin käyttöön vetävät-työntävät ohjelman. Oon tykänny tosta vetävät-työntävät ohjelmasta, mutta haluaisin jakaa jalat eri päivälle kuin yläkropan. Tarkoitus ei ole päästä 120kg salimöröksi, vaan terveelliseen 80-85kg painoon jossa on niitä lihaksia :rock: !!! Ohjelmassani on 4 treeni kertaa per viikko, mutta tiedän jo nyt että työn yms ohella 4 kertaa ei joka viikko tule toteutumaan. Eli siis millaista ohjelmaa te lajista tietävät suosittelisitte? Vähintään 3x viikko pääsen salille, mutta 4 kertaa onnistuu 3 viikkoa/kk.

Oon palautusjuomana kuluttanu jo melkein kokonaan nykyise Gainer Pro:n ja olisi uuden palautusjuoman aika, suositteletteko mulle tota Gainer Pro:ta jatkossakin vai esim Whey-80?

Kiitos jo etukäteen vastauksista :)
2-jakoinen ehdottomasti paras ohjelma noilla treenimäärillä. Voit jakaa sen yläkroppa/alakroppa tai vetävät/työntävät. Voit myös vaihdella esim. kk välein jakoa tms. Mikä tuntuu parhaalta.

Palkkari on oikein hyvä, koska gainerissa on myös hiilaria. Pelkässä herassa ei juuri ole joten pitäisi sitten erikseen ostella maltot. Itse tosin teen näin, mutta jos gaineri toimii niin jatka sillä.

Mä oon perheellinen mies, jolla on elämässä kaikkia muitakin kiireitä. Salille pääsee välillä vain 2 kertaa viikkoon. Yksi- ja kaksijoakoiset ohjelmat soveltuu parhaiten tällaiseen tilanteeseen. Jos tekee kolmijakoista ja missaa vaikka jalkapäivän (mikä on tietenkin helpoin missata), niin saattaa tulla aivan pitkiä välejä. Mä tiedän itsestäni, että jos edellisestä kyykkytreenistä on edes viikko, niin voimat vähenee.

Palautusjuomat kannattaa sekoittaa itse. Osta iso läjä halpaa heraa, maltoa ja kreatiinia. Sillä pärjää.

2-jakoinen ehdottomasti paras ohjelma noilla treenimäärillä. Voit jakaa sen yläkroppa/alakroppa tai vetävät/työntävät. Voit myös vaihdella esim. kk välein jakoa tms. Mikä tuntuu parhaalta.

Palkkari on oikein hyvä, koska gainerissa on myös hiilaria. Pelkässä herassa ei juuri ole joten pitäisi sitten erikseen ostella maltot. Itse tosin teen näin, mutta jos gaineri toimii niin jatka sillä.

Millaista 2-jakoista, olis kiva tietää vähä toisto määriä/liikkeitä... Itse en puolen vuoden treenaamisella osaa yhtään tehdä ohjelmia yms..
Ja siis toi whey-80 on paras vaihtoehto? Ei siis esim whey-100? :)

Mä oon perheellinen mies, jolla on elämässä kaikkia muitakin kiireitä. Salille pääsee välillä vain 2 kertaa viikkoon. Yksi- ja kaksijoakoiset ohjelmat soveltuu parhaiten tällaiseen tilanteeseen. Jos tekee kolmijakoista ja missaa vaikka jalkapäivän (mikä on tietenkin helpoin missata), niin saattaa tulla aivan pitkiä välejä. Mä tiedän itsestäni, että jos edellisestä kyykkytreenistä on edes viikko, niin voimat vähenee.

Palautusjuomat kannattaa sekoittaa itse. Osta iso läjä halpaa heraa, maltoa ja kreatiinia. Sillä pärjää.

Itelle ei toi 1-jakoinen oikeen käy, koska tykkään käydä treenaamassa 2 päivää putkeen ja sitten pitää tauon esim ma-ti(ke tauko)to-(pe).

Kannattaako noita palkkareita imeä välipäivinäki vai vain treenin jälkeen? mikä näissä on se paras käytäntö tai yleisin? (ja varmaan fitnesstukulta palkkarit???)

Zone-sarja -42%
Ja siis toi whey-80 on paras vaihtoehto? Ei siis esim whey-100? :)

Erot näissä kahdessa on ravintoarvoissa ja hinnassa. Kato Fitnesstukun sivuilta erot ja mieti rahalle paras vastine.

Kannattaako noita palkkareita imeä välipäivinäki vai vain treenin jälkeen? mikä näissä on se paras käytäntö tai yleisin? (ja varmaan fitnesstukulta palkkarit???)

Palkkari on pääasiassa treenin jälkeen otettavaksi, mutta itse kannan aina mukana muutamaa 1,5-2dl pussillista heraa, maltoa, leusiinia ja glutamiinia. Näiden lisäksi vielä sheikkeri. Jos on yhtään epätasapainoinen päivärytmi niin palkkarilla saa hyvin paikattua ateriaväliä. Helpoimmalla pääset kun otat Tukusta sitä Gainer Prota ison satsin ja kannat muutamaa desiä sitä ja sheikkeriä aina mukanas "hätätilan välipalana." :) Kaupasta saa maitoa sekaan ja kyllä ne vedenkin kanssa menee. Fitnesstukku ei ole ainoa kauppa josta tuotteita saa, mutta itse olen sen ainakin kokenut parhaaksi.

Hae vaikka elaston 2-jakonen ni luulen että sillä pärjäät mainiosti. Sen verran luulen tietäväni 2-jakosesta ohjelmasta, että natikkana ainakin on parempi jättää sarjat vähän vajaaksi(1-3 toistoa varastoon) ja tehdä pääasiassa suoria sarjoja lihakselle, jotta hermostokin ehtii palautua. Voimien kasvatuksee sopii paremmin pienemmät toistomäärät(esim 4-6) ja lihasmassan kasvatukseen suuremmat(7-20). Näitä toistomäärii voit vaihdella esim: viikon ekat 2 treenii lyhyempää toistomäärää ja seuraavat 2 pidempii sarjoi.

Mä en tota whey-80/100 luokittele ittessää palkkariks, se on vaa tavallista proteiinii, toki olennainen osa palkkaris. Yleensä palkkari koostuu vähintää prodest ja nopeest hiilarist. Tossa gaineris on jo maltodekstriini hiilarina ja hera prodena sekotettu valmiiks. jos haluut ite väsäillä jauhojen kaa ni osta whey ja malto/vitargo ja sekottele. Whey-80 ja 100 välillä on se ero että jälkimmäinen on puhtaampaa tavaraa. Ero on siinä et annokses whey-80 on pari grammaa enemmän rasvaa...

Unohat pro-gainerit ja vedät vaikka iha normaalia heraa sitten ruuan mukana vedät enemmän hiilaria joka varmasti paljon parempaa kuin joku sokerijuoma.

Back
Ylös Bottom