Apuja kaivattaisiin...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja hardy
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
42
Oon tässä nyt jo muutaman vuoden reenaillu mutta kun tulokset ovat niin mitään sanomattomia niin kyselen apuja täältä osastolta.

Elikkäs kesän treenasin tuossa systeemillä, koko kroppa kerralla ja painoja sen mukaan että toistoissa viimeiset pari toistoa ois todella tiukkoja. Liikkeitä voi vaihdella oman mielen mukaan niin reenikin pysyi mielenkiintoisena! :)

Treeni meni 2vko, 15x3 -> 2vko, 10x3 -> 2vko, 5x3 -> 2vko, 1-3x3

Tämän jälkeen aloitettiin ns. "uusi kierros"
12x3
8x3
4x4

No nyt on sitte viikko enää jäljellä tätä ns. kesäreeniä ja pitäisi siirtyä talviohjelmaan. Olen kuullut juttuja pyramidi-treenistä ja muista reeneistä missä pitää laskea sitä sun tätä.. Oma mielenkiintopni keskittyy lähinnä siihen että reeni on kivaa, sujuu ja tulosta tulee. Kesäohjelman kanssa kävi niin että kun monen vuoden hinkkaamisen jälkeen vaihdoin ohjelmaa niin tulosta tuli ja yllättävänkin nopeasti ja sen johdosta jäi "nälkä".

Elikkä olisin tyytyväinen jos joku osaisi heittää mulle treeniohjelman jonka pystyis n. 3-4krt viikossa tekeen ja aikaa ei salilla kuluisi "liikaa" eli 45min -> max 1,5h (ajat johtuvat työvuoroista + koitan saada ympättyä aerobista harjoitetta 1-3kertaa viikkoon) ja pitäisi päästä vielä ylimääräisestä LÄSKISTÄ eroon!!

Otan erittäin mielelläni ohjelma ehdotuksia vastaan!

-Kiitos

Kumpi miellytti enemmän, lihaksen tulo vai treenipainojen nousu? Mene sen perusteella kattelemaan noilta "voimailu" ja "treeni" -osioilta erilaisia ohjelmia voimaan tai boddailuun. Kyllä niitä riittää.

no siis molemmathan on jees.. ei se lainkaan mieltä madalla kun t-paidanhiha alkaa kiristämään. Tosin tarkoituksenani ei ole missää vaiheessa ollut se että olisin kivitalon kokoinen murikka, jääkaappi-pakastin yhdistelmä piisaa!! :D

Eikä se että kyyllähän noita ohjelmia löytyy, ajattelin vain että ns. "gurut" oisi voinu pistää tähän sellasia joista on ollut hyviä kokemuksia ym. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom