Apua vinkuheinä tarvitsee apua

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Elikkäs tarvitsen apua painon nostoon ja että saisin massaa tohon mun kroppaan koska olen todella laiha ja heikko ja haluan massaa ..

ikäni on 16 kohta 17 Pituus/paino on 190/65 eli todella vähän ja paino.a En saa ku ehkä penkistä sen 30kg max. mutta pitää alottaa ny viimeistään. Salilla jossa käyn ei ole mitään huippu laitteita vaan perus. taljat,penkki,smiht vai mitenkä se kirjotetaan. Ruoka puoli pitäis saada myös kuntoon eli mikä olisi halpaa ja josta saa tarpeellisia aineksia.

Kysymyksiä: Auttaako jauheet?:
Massan lisäys jne.
mMkä olisi oikea sarja minulle kun haluan nostaa painoa ja samalla voimistaa lihaksiani.
Monta kertaa viikossa?: vain 4pv viikossa on vapaata salille eli ma-t

Haluan olla normaalissa kunnossa ja näyttää siltä että en ole pelkkä vinkuheinä.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Ota täältä foorumilta joku valmis ohjelma. Paras varmaan sulle olis G6. Se on yksinkertainen ja juuri massan kasvatukseen tarkoitettu.

Painoa saat nostettua, kun syöt vaan riittävästi! Eniten kannattaa kiinnittää huomiota proteiinin saantiin, sitä saa hyvin esim. rahkasta, tonnikalasta, lihasta, kalasta, kananmunista, maidosta... Jos on ongelmia, ettet pysty syömään tarpeeksi, siinä tapauksessa jauheista voi olla hyötyä, mutta ensin kannattaa kyllä koittaa vaan ruveta syömään enenmmän ihan perus ruokaa ja monta kertaa päivässä.

Tuo on vähän ongelmallinen, kun maanantaista torstaihin pystyt salilla käymään.. Olisi hyvä kuitenkin aina olla välipäivä treenien välillä. Paras olisi, jos pystyisit käymään salilla ma,ke,pe esim.

Tuolla pituus/paino suhteella on yhdentekevää mitä suuhun laittaa kuhan sitä on paljon ja treeni kovaa. Jos lintsaat jommasta kummasta niin homma kusee.

2-jakonen kehiin jaolla jalat / yläkroppa 3krt viikoon, vaikka ma+ti+to

Zone-sarja -42%
Back
Ylös Bottom