Apua vatsalihasten treenaamisessa.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kemp
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Nyt olen käynyt salilla vasta noin puoli vuotta ja ihan tyytyväinen tulokseen:). Vatsalihaksia olen treenannu paljon ja saanut sixpäkin näkymään. Ongelmana on että sixpäkin ylärivin lihakset ei muokkaannu samaa tahtia, kun alemmat ja ne ovat lähes näkymättömät (ei kuitenkaan täysin ;)). Yleensä Vatsoja treenatessa saan rasituksen tuntumaan vain vatsan alaosassa, joten miten/millä liikkeellä saisin rasituksen koko vatsan alueelle?
Toinen asia mikä askarruttaa on, että kasvattaako sivuttais vatsalihasten treenaaminen päkkiä? Pitäisikö niihin keskittyä enemmän että pääsis tosi timmiin kuntoon? ;)

Kiitos etukäteen :worship:

a) tee muutakin kuin istumaannousuja
b) treenaa ihmeessä kyljet ja syvät vatsapaineeseen liittyvät vatsat
c) kuten sanottu, niin dietti voi olla sitten paikoillaan.
d) ja alaselän lihat myös, että lihastasapaino säilyy

e) treenaa koko kroppaa tasasesti

Jep elikkä dietillä sitten pääsee jo pitkälle että vatsalihakset alkavat näkyä! mutta kannattaaa sitten tehdä joka lihas ryhmälle vatsassa liikketä eli ei yksitoikkosta samaa reeniä

Ei ihan liity mutta kun minulla on sellanen että kylkiluut tahtoo törröttää. Miten ne saisi "piiloon"? Mahaa on hieman (läskiä) että pitäskö alkaa pyöräilee,diettaamaan ja/tai tekee vatsoja enemmän?

Teet raskasta kyykkyä ja vetoa, niin sinne tulee hyvin sitä lihaa.

HEI, pitkästä aikaa uus vatsalihas -tredi :lol2:. Jos jollakin on joskus tylsää, niin vois laskee montako vatsalihas -trediä löytyy pakkikselta :D. Ja montako kertaa on kysytty, miten päkin saa näkyviin. Veikkaukseni on, että aika helvetin monta kertaa....

Joo mut siis kokeilepa kunnon lisäpainoilla tehdä vatsoja, niin saa huutia koko korsetti.

Ei ihan liity mutta kun minulla on sellanen että kylkiluut tahtoo törröttää. Miten ne saisi "piiloon"? Mahaa on hieman (läskiä) että pitäskö alkaa pyöräilee,diettaamaan ja/tai tekee vatsoja enemmän?

Jos kylkiluut törröttää ("paistaa"), niin miksi vitussa menisit dietille? Itsellä on näkynyt ja näkyy toisinaan, mutta lihasta ja fläsää siihen päälle koitetaan syömällä kehittää.

timmiiin kuntooon pääsee diettaamalla
Mitäs mä dieetillä kun ei oo läskiä mitä pitäs poistaa:lol2:

Kysyin siis neuvoa vaan liikkeistä miten päkin saa muokattua paremmaksi. En tietoa että läskille auttaa dieetti tai että treenaa koko kehoa, mutta kiitos nyt niistäkin..

Viimeksi muokattu:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mitäs mä dieetillä kun ei oo läskiä mitä pitäs poistaa:lol2:

Kysyin siis neuvoa vaan liikkeistä miten päkin saa muokattua paremmaksi. En tietoa että läskille auttaa dieetti tai että treenaa koko kehoa, mutta kiitos nyt niistäkin..

koetappa Kemppi skullchrusheria käsipainolla, otta kivasti ylävattaan.

näihin kaikkiin vois melkeen pistää vastaukseks
www.exrx.net
ja vaikkapa vartti selailua

"mikä on vikana kun teen haukkaa ihan sikana salilla ja olkapäät ei kasva?!?!?"
toi oli näin kärjistetysti asetettuna tuo aloittajan kysymys...

Jos kylkiluut törröttää ("paistaa"), niin miksi vitussa menisit dietille? Itsellä on näkynyt ja näkyy toisinaan, mutta lihasta ja fläsää siihen päälle koitetaan syömällä kehittää.

No koska mahaa löytyy jo entisestää.. okei dieetti tyhmä, mutta ku ei oikee tiedä mikä olis oikea tapa...

Tunnen itteni uhan erääksi toiseksi foorumilaiseksi, mutta Hulkin sanojen mukaan vatsat kasvaa parhaiten hitailla negatiivisilla laskuilla ja isoilla painoilla.

Tunnen itteni uhan erääksi toiseksi foorumilaiseksi, mutta Hulkin sanojen mukaan vatsat kasvaa parhaiten hitailla negatiivisilla laskuilla ja isoilla painoilla.

Ja isoilla painoilla yleensäkin... ;)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom