Nyt olen käynyt salilla vasta noin puoli vuotta ja ihan tyytyväinen tulokseen
. Vatsalihaksia olen treenannu paljon ja saanut sixpäkin näkymään. Ongelmana on että sixpäkin ylärivin lihakset ei muokkaannu samaa tahtia, kun alemmat ja ne ovat lähes näkymättömät (ei kuitenkaan täysin ;)). Yleensä Vatsoja treenatessa saan rasituksen tuntumaan vain vatsan alaosassa, joten miten/millä liikkeellä saisin rasituksen koko vatsan alueelle?
Toinen asia mikä askarruttaa on, että kasvattaako sivuttais vatsalihasten treenaaminen päkkiä? Pitäisikö niihin keskittyä enemmän että pääsis tosi timmiin kuntoon? ;)
Kiitos etukäteen
. Vatsalihaksia olen treenannu paljon ja saanut sixpäkin näkymään. Ongelmana on että sixpäkin ylärivin lihakset ei muokkaannu samaa tahtia, kun alemmat ja ne ovat lähes näkymättömät (ei kuitenkaan täysin ;)). Yleensä Vatsoja treenatessa saan rasituksen tuntumaan vain vatsan alaosassa, joten miten/millä liikkeellä saisin rasituksen koko vatsan alueelle?Toinen asia mikä askarruttaa on, että kasvattaako sivuttais vatsalihasten treenaaminen päkkiä? Pitäisikö niihin keskittyä enemmän että pääsis tosi timmiin kuntoon? ;)
Kiitos etukäteen