Apua Tyttö ystävän treeneihin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja tuukkas
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
41
Anteeksi kun tunkeudun tyttöjen palstalle mut ei sitä kehtaa salillakaan naisilta neuvoa kysyä. Tyttö ystäväni valittaa "liikakilojaan" joita minä en kyllä huomaa. Hän haluaisi lähteä mukaani salille mut tuskin naisen muodoille tekee hyvää 95kiloisen miehen treenilogiikka. Joten voisiko joku ystävällinen kertoa jotain hyvää perusohjelmaa ,jolla ei naiselliset muodot kärsi.

Kiitoksia.

Arvokas linkki F.A.Q. !!:D klikkaa sitä! Siellä on hyviä perusohjelmia. Naiselliset muodot eivät varmasti kärsi jos tyttöystäväsi on ns. kunto treenaaja treenasipa hän millä tahansa tuon linkin ohjelmalla, mistä löytyy hänen mieleisensä. Toistot voisivat olla yläkropalle jotain 15 toistoa noin ja alakropalle 25 toistoa! (nimittäin rasvanpoltto mielessä). Eiku treenaamaan, kyl se rasva palaa siinä mutta pitää muistaa myös se että ruokavaliolla on tärkeä osuus rasvanpoltossa !!!!!:thumbs:

Juu ehdottomasti vaan salille! Lihashan se niitä naisellisia kaaria niihin reisiin ja peppuunkin tekee. Olen kuitenkin hieman eri mieltä mimmin kanssa noista sarjojen pituuksista.
Treenasin nimittäin itse monta vuotta pitemmillä toistomäärillä ja riittämättömällä vastuksella (verrattuna nykyiseen veren maku suussa- meininkiin) ja täytyy sanoa että ei se rasva pala mihinkään niillä pitkillä toistoilla, eikä liiemmin sitten tullut lihastakaan. Kun muutin treenityyliäni rankemmaksi, ja aloin treenata jalkojakin ihan täysillä, alkoi muutosta positiiviseen tapahtua. Ja muistuta nyt tyttöystävääsi, että naiselle ei ne lihakset hetkessä kasva!!:D
Treenin lisäksi aamulenkkejä tyhjällä vatsalla muutaman kerran viikkoon ja ruokavalion siistiminen/dieetti kehiin niin varmasti alkaa tapahtua! :kippis1:

Ei ole olemassa mitään syytä, miksi naisen pitäisi treenata salilla jollain eri systeemillä kuin miehen. Jos saat tyttöystäväsi salille, niin opastat ihan huoletta vaan tekemään samoja liikkeitä kuin itsekin teet. Läskin polttamisessa (ja oletettavasti ne liikakilot ovat tyttösi pään sisällä, jos sinä et niitä huomaa) punttitouhu on hyvä apu, mutta kyllä se ennen kaikkea lähtee ruokavaliosta.

Ja me vuosia verenmaku suussa ahertaneet mimmit saamme varmaan näppylöitä joka kerta, kun joku tietämätön tyttöraasu valittaa, ettei halua treenata isoilla painoilla yms. koska ei halua kauheita lihaksia tms. VOI KUN se olisikin niin helppoa :curs:

Mitäköhän tarkoitit noilla naisellisilla muodoilla... Luultavasti tietenkin tissejä. No tissit eivät rautojen nostelulla häviä. Sitten vasta, jos alkaa kiskoa rasvoja alas kovalla kädellä.

Ihan perinteisillä eväillä siis sinne gymille, toivottavasti tyttösi innostuu - on muuten harrastus parhaasta päästä :thumbs:

Latsi puhuu tiukkaa asiaa, kuten aina! Eli ei ole olemassa mitään "miesten ja naisten liikkeitä/treeniohjelmia", vaan kyllä naisihmisenkin kannattaa ilman muuta opetella esim. kyykkäämään, vetämään ja penkkaamaan ihan vapaatangolla alusta pitäen. Jo senkin takia, että vapailla painoilla treenatessa joutuu käyttämään useampia lihasryhmiä kuin koneissa, joissa liikerata on valmiiksi ohjattu -> tasapaino ja kropan koordinaatio paranee, ja energiankulutuskin on suurempi!

Itse omasta kokemuksesta haluaisin myös painottaa sitä, että alusta pitäen täytyy tietenkin treenata KAIKKIA lihasryhmiä tasapuolisesti, eli siis myös sitä hauista, vaikka tyttösi sitä vastustelisikin :D Itse nimittäin joskus aikoinaan olin laiska treenaamaan yläselkää, ja siitä seurasi sitten se, että se laahasi vuosikaudet jäljessä :curs:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom