apua tarvitseva aloittelija

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
eli siis oon 16v poika 175cm ja 55kg tartteisin uuen sali ohjelman, joka olisi mieluiten 3-jakoinen. olen käynyt jo 2kk salilla 1-jakosella ohjelmalla ja nyt haluan uuden. tarkoituksena olisi saada lisää painoa ja lihaksia suuremmaksi. syön enemmän mitä pitäisi eli ruoka osuus on kunnossa? kannaattako ostaa jotain lisäravinteita jos kannattaa niin mitä? kiitos jo etukäteen!

Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
3-jakoiselle on oma ketju, sieltä tonkimaan vaan. Vähän viitseliäisyyttä. Jos Ruokaosuus kerran omien sanojes mukaan kunnossa(mitä ikävä kyllä vähän epäilen) niin lisäravinteiksi voi ottaa heraa,ja monivitamiinia+kalaöljyjä.

eli siis oon 16v poika 175cm ja 55kg tartteisin uuen sali ohjelman, joka olisi mieluiten 3-jakoinen. olen käynyt jo 2kk salilla 1-jakosella ohjelmalla ja nyt haluan uuden. tarkoituksena olisi saada lisää painoa ja lihaksia suuremmaksi. syön enemmän mitä pitäisi eli ruoka osuus on kunnossa? kannaattako ostaa jotain lisäravinteita jos kannattaa niin mitä? kiitos jo etukäteen!
Jaksatko laittaa tähän esimerkin jonkin päivän syömisistäsi niin nähdään onko se ravinto puoli oikeasti kunnossa?

Back
Ylös Bottom