Apua tarttis!!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ongelma ois semmonen että painoa pitäis viel saaha about 5-8kg pois mieluiten kesään mennessä :david: ja mullon ruokailut päin persettä eli en syö läheskään tarpeeks ja muutenki miten sattuu tulee syötyä,elikkä voiskos joku viisas ihminen tehdä mulle dieetti ruokavalion päivälle eli lihakset pitäis saaha säilyyn jos ei jopa vähän lisääntyyn mutta turhat fläsät pitäis kumminki saaha pois ja sitä löytyy sen 5-8kg. Punttia 4krt viikos ja aerobista sen 2-3krt hiit systeemillä :rock:. ja koska toi ruokailu on todella tärkee tätä koko bodaus touhua ja se on mulla päi persettä niin se ois saatava kuntoo. Painoa tällä hetkellä n.91kg, pituutta paria milliä vaille 188cm.Palautus juomaa otan aina treenin jälkee ja 2-3 kertaa päiväs protsku drinkin ja siitä huolimatta pitäis saada prodea lisää koneesee.Eli jos hjelpittä mua niin kirjottakaa vaan tarkka ruoka ohjelma että mieki tajuan sen :D . Jos joku viittii tai jaksaa vaivautua niin siitä :kippis1: . Ohi ammuttu sorsa kuittaa :evil:

Tiedän, että tällä osiolla ei saa kehoittaa käyttämään searchia. Teen siitä huolimatta niin.

Tälläkin hetkellä palstalla on n+5 avonaista diettithreadia, kaiva apua niistä. Kokonaisen ruokavalion tekeminen tosta noin vaan jonkun toisen huviksi on hieman työlästä, miksi et siis näkisi sitä vaivaa itse ja nauttisi oman työsi hedelmistä?

jepjep,emt mut oon kyl iha sekasi ton ruokailun kans ja tiiän et vaatii kyl jaksamista alkaa toiselle tekee ruokavaliota ja nuista toisten dieetti viesteistä on paha alkaa ottaan mallia ku niitten tilanne on ihan eri ja mä oon kyl lukenu ne varmaa tuhatsata kertaa läpi, ja saaha niistä tietenki jonku verran tietoa. mutta jooh antaa olla... väsyttää niin että sumua näkkyy silmis, yritän ite keksiä jonku ruoka ohjelman ja vetää sillä vähä aikaa ja kattoa onko tullu vai lähteny fläsää :rolleyes: luultavasti läskiä tullu ja lihasta lähteny prkl :itku: mut nyt nuq :zzzz:

Ehkä sitten kannattaa unohtaa koko dieetti jos ei viitsi tippaakaan nähdä vaivaa homman eteen. Tee itse edes joku perusrunko, niin joku varmasti auttaa sitten eteen päin.

Dynamite88 sanoi:
Ongelma ois...

Todellaki vähän oma-aloitteisuutta voisi harrastaa...

Tässä nyt kuitenkin tämmönen runko, joka mulla oli jo koneella, muokkaa tästä itelles sopiva: vähennä hiilareita, jos tarvis, lisää protskua, jos tarvis, enempää en auta:

MIINUSKALORIDIETTI:

-Multivitamiini tabut

HH PR RA KCAL
-1DL ELOVENA 22,4 5,6 2,7 139
-HERA n.30g (1 mittakuppi) 3 23,4 1,5 119,1
-Maito lasillinen (2DL) 9,8 6,6 - 66

-RAHKA (Ehrmann) 10,5 24,5 0,5 145
-Maito lasillinen 9,8 6,6 - 66
-Öljyä 10g = 1.5rkl - - 10 88

-PASTA (1.5dl) 46,2 9,1 2,6 252
-TUNA öljyssä (1 prk) 0 25,5 10 213,8

-RAHKA (Ehrmann) 10,5 24,5 0,5 145

PALAUTUSJUOMA
-Protskua reilu 1dl (40g) 4 31,2 2 158,8
-Maltoa 0.5desiä (20g) 19 - - 77
-Vitamax 5g - - - -
-Kreatiinia 10g - - - -

-PASTA (1.5dl) 46,2 9,1 2,6 252
-TUNA öljyssä (1 prk) 0 25,5 10 213,8

-5kpl VALKUAINEN - 20 - 90

+2 Porkkanaa pitkin päivää

HIILARIT: 225,1 PROTSKUT: 238 RASVAT: 53,4
KCAL: 2465,5

Sumu sanoi:
Ehkä sitten kannattaa unohtaa koko dieetti jos ei viitsi tippaakaan nähdä vaivaa homman eteen. Tee itse edes joku perusrunko, niin joku varmasti auttaa sitten eteen päin.
Jep, kirjoitat Dynamite88 ylös mitä tällä hetkellä syöt (tai mitä suunnittelit syödä), postitat sen tähän threadiin ja siihen on sitten jo helppo tehdä korjauksia.

Siitä ei taas tule yhtään mitään, jos tänne tullaan kysymään valmista ruokavalioa ja/tai treeniohjelmaa. Miksi ihmeessä luulet kenenkään ryhtyvän tekemään sinulle ruokaohjelmaa aivan tyhjästä? Jos et jaksa nähdä edes sen vertaa vaivaa, että kirjoitat tänne oman ruokavaliosuunnitelmasi korjattavaksi/arvosteltavaksi, ei ole kovin todennäköistä että viitsisit myöskään sinulle tehtyä ruokavalioa edes noudattaa.

Kiva olis myös tietää taustaa. Kauanko on treeniä takana, millaset tavoitteet, tulokset, nykyinen rasvaprosentti jne. 5-8kg ei oo paha juttu ens kesään, kyllä sen pystyy ihan hyvin kun vain suunnittelee järkevästi ja toimii sen mukaan. Ja toi 2-3 kertaa HIIT -lenkki/viikko on ihan hyvä alkuun, rasvanpolton hidastuessa sitäkin voi lisätä.

ehkä mä sitte kirjoitin vähä tyhmästi ja annoin ittestäni semmosen kuvan että oon laiska paska joka ei jaksa käyttää searchia tai mitää muutakaa tehä mut ei pidä paikkaansa ja kyllä täällä on tullu luettua aika tiheesti näitä threadeja. päivän ruokavalio on suunnillee seuraavanlainen:
aamupala 7.00 = kaurapuuro pp=6g hh=26g r=3.3g kcal=170 , mustikka keittoa puuron sekaa 0.5-1dl pp=0.5g hh=3.5g r=0.5g kcal=14 , vaasan ruispalat (yks pala) pp= 2.3g hh=11g r=0.4g kcal=60 ja noita menee sen 2-4 palaa, rasvaton maito 1lasi (1.5dl) sis. pp=5g hh=7.4g r=0g kcal=50 ja sitä menee yleensä pari lasia, sitte koulus 11.30 kouluateria mitä nyt sattuu ruokana olemaan ja maitoa 1 lasi vettä 1 lasi, treeni heti koulun jälkee kestää n.1h20min ja palautusjuoma tietenki heti sen jälkee, koti ruoka siinä 15-17.00 jotai keittoo (tänään jauheliha) yks lautallinen ja pari ruis leipää+maitoa 1-2 lasia(1.5-3dl) siinä 6 maissa protsku drinkki ja kello 8 iltapala yleensä maitorahka purkki (250g) ja nytten yrittäny ottaa siinä kello 10.00 toisen prode drinkin ja noi prode drinkit sisältää pp=30g hh=2.4g r=2.3g kcal.

noi arvot on noin arvoja mutta toivottavasti ois suunnillee edes oikein.
teksti on aika epäselkosta luettavaa enkä mahda sille mitää että äikkä on aina ollu paskin aine koulus mutta koittakaa saada jotai selkoa.Joo siinä jotai mutta jos tarttette lisää tietoo niin kysykää

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom