Apua tarttis kropan kiinteytyksessä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Zrek
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Tervehdys kaikki pakkislaiset..

Netin saatuani päätin vihdoinkin tehdä oman tunnuksen foorumille, jotta tarpeen tullen voin kysellä apuja ja auttaa niitä, jotka tietävät minuakin vähemmän :). Haku ominaisuutta olen toki käyttänyt, mutta en ole löytäny mitään, mikä vastaisi suoraan kysymykseeni (amatööri kun olen..)

Mutta asiaan, olen 14-16kk:n sisään onnistunut laihduttamaan 45kg:tä ( 179/85 tällä hetkellä:rock: ) ja nytten olisi tarkoitus saada kroppa tosi "fit" kuntoon, eli viimeisetkin löysät pois. Miten tämä on mahdollista? Mainittakoon, että laihdutukseni onnistui kovalla fillaroinnilla, kävelyllä, lenkkeilyllä, kuntosalilla käynnillä ja ennen kaikkea ruokavaliotani muutin. Esimerkkinä mainottakoon, kun menen vaikkapa kontilleni makaamaan maahan, mahasta roikkuu löysää, samoten tisseistä.

Olen vatsalihaksia tehnyt 6 kertaa viikossa joka ilta aina 3x75 (normaaleja ja vinoja, vaihdellen) ja palikat tuntuvat selvästi läskin alla, joten haluaisin läskit pois edestä ja rivikutosen esiin. Tisseissäkin on lihasta (tuntee kun jännittää ja näkee kun liikkuu, siis lihakset läskin alta :)) mutta löysää on silti, tissien "etuosassa", nännien kohdalla/alapuolella/ympärillä (En todellakaan ole hyvä kirjoittamaan, kuten huomaatte saati sitten selittämään asioita, toivottavasti tajuatte), niin kehtaisi kesälläkin kulkea ilman paitaa. Salilla käyn 3 kertaa viikossa (alotin salilla käymisen n. 14kk sitten, teen 3xkoko kropan viikossa) ja kävelen 3 kertaa viikossa 50 minuuttia, lenkillä 2-3 kertaa + kävelen kauppaan, kavereille yms.. joten aerobistakin liikuntaa tulee. Kuntopyöräni hajotessa pyöräily on jäänyt kokonaan pois ja kelien ollessa mitä ovat niin en ulkona viitsi polkea.

Eli asia kiteytettynä; haluaisin löysät pois, erityisesti vatsan/tissien seudulta. Joten jos joku jaksaa vaivautua auttamaan, arvostaisin sitä todella paljon :worship:. Jos tarvitsette jotain lisätietoja minusta, niin toki kysykää.

Kiitos ja hyvää ystävänpäivää !

Ensinnäkin, onneksi olkoon kovan urakan suorittamisesta. :)
Hyi mikä sana, kiinteytys. :D Valitan laiskuuttani, mutta en jaksanut lukea koko postausta. Syy? Syömällä alle kulutuksen laihtuu. Lihas -ja rasvakudos on asiat erikseen. Läskiä ei käytännössä saa pois treenaamalla lihaksia, vaan polttamalla rasvaa pois.

Suosittelen lukemaan ainakin tämän ketjun ekan postauksen, jos et ole sitä jo tehnyt.
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=13927

Jos tulee lisäkysymyksiä, kysy ihmeessä. :)

Edit: Vatsoja ei ehkä kannata ihan noin paljon/usein treenata. Ja ton lihakset läskin alla jo olitkin näköjään ymmärtänyt, sori.

Kaiken järjenmukaan minä syön alle kulutuksen -> rasvat palavat ??, koska laihdun kuitenkin koko aika, mutta tuntuu vain että vatsan/tissien seudulla läski on tiukassa, eikä ota lähteäkseen? Ja olen toki lukenut jokinorsu threadin, useaan otteeseen :). Mutta nytten pitää taas rientää töihin, palaillaan illalla tai viimeistään huomenna.

Eipä tossa oikein tauda auttaa kuin aika. Löysää nahkaakin on varmaan ihan kivasti kun olet kolmanneksen painostasi tiputtanut pois, eli järjettömän kunnioitettavan urakan tehnyt! Eli maltilla vain hyvä punttiohjelma ja kurinalainen "bodarin ruokavalio" käyttöön ja varmasti tulosta tulee. Siitä, tartteeko sun vielä suorastaan dieetata, ei pysty sanomaan mitään jollet jotain kuvamateriaalia tänne laita näkyville.

Jos sulla vain on, niin pistä kuva ennen tätä urakkaa ja sitten nykykunnosta, muutos on varmaan ihan mieletön.

EDIT: Ja varsinkin tuo vatsanseudun rasva on miehillä se mikä vikana lähtee, sille ei vain voi oikein mitään. Eli aika matalille rasvaprosenteille on mentävä jos niistä kaikista eroon haluaa.

Treenaa vatsoja lyhyemmillä sarjoilla ja harvemmin -> palikat tosiaan ehkä kasvaakin -> mahtavampi sixpäkki. IMHO.

mahtavasti olet laihtunut ja muutanut elämääsi. rock.
jos olet jo noin paljon saanut pois, niin tosiaan on lohdullista tietää, että samalla tavalla se loppukin siitä lähtee. tosin mitä alemmas rasvat menevät, sen hankalampaa. vielä tossa kuvailemasti mukaan on kuitenkin sellaista kamaa, josta pääsee eroon varmasti melko helpolla kun noin innokkaasti kuntoilet.
siinä vaiheessa sitten tarkistat metodeja, jos laihtuminen tyssää.
tota ilman paitaa-juttua en silti halua allekirjoittaa. mun mielestä tuollaisen laihdutuksen tehnyt mies kehtaa kirmata kesäisillä niityillä ilman paitaa, vaikka olis vasta vappu ja pakkasta. sikspäkki on sisäistä kauneutta ;)

Kiitoksia vastauksistanne, fiilis on todellakin hyvä ja kaikille teille (minulle toki myös) jotka vielä laihduttaa, niin tsemppiä! hiljaa hyvä tulee ja jos jaksaa pitää kiinni päätöksestä laihtua niin lopussa kiitos seisoo, allekirjoitan tämän! Kuvia valitettavasti minulla ei ole, mutta muutos on ollut todellakin suuri (esim. minulla on kaulakoru kaulassa, jota ennen en edes saanut avaamatta pois päästäni. Ketju jäi ylähuulen ja nenän väliselle alueelle jumiin. Nykyään saan sen helposti pois ja jää 5cm ellei jopa enemmän nenänkärjen ja korun väliin. Ennen vyöni ei yltänyt ympärilleni mutta nykyään yltää helposti ja ylimääräistä jää varmaan 30-35cm). Ei minua enään tunnistaisi samaksi ihmiseksi, kasvot ovat saaneet muodot, vahvat sellaiset ja poskissa alkaa olemaan lommot :).

Kysymys; onko minun mahdollist saada kiinteää, litteää sixpäkki vatsaa vai tarvitsenko jonkun kiinteytysleikkauksen (jos löysää ihoa kerran on?? mielestäni se kyllä on läskiä) ja tiedän, että kuvat puuttuvat joten ette osaa varmasti sanoa mitään, mutta yrittäkää vastata parhaanne mukaan. Ja eikun takas töihin ja sitten salille rehkimään! :whip:

Hyvä kysymys, minuakin kiinnostaa.

Luulen kyllä että iho kiristyy aikanaan, ei se väkisin tykkää jäädä roikkumaan, mutta aikaahan se vie, etenkin kun laihtuminen on ollut noin suurta.

Paljonko muuten on mahanympärys, jos saa uudella?

Aivan mahtava suoritus! Onneksi olkoon!
Ne loput laardit lähtee, kun vain jaksat tarkkailla sitä syömistä ja pysyä tuossa päätöksessä tästä eteenkin päin. Salia ja aerobista siihen päälle vielä, niin kyllä kelpaa heilua ilman paitaa :) Katsot vain jonkin treeniohjelman täältä ja teet sen mukaan tunnollisesti. Säännöllinen reeni tuottaa väistämättä tulosta.

Eipä tuohon nahan löysyyten auta kuin aika tai käynti Dr. 90120 vastaanotolla veitsen alla. Mun kaveri kutistu about saman verran mut vielä lyhyhkäsemmässä ajassa ja tiedän nähtyäni et sitä ylimäärästä nahkaa piisaa, mutta usko et kyllä se siitä ajan kanssa kiristyy ja saat oikeen kokosen ihon päällesi. :) Hieno saavutus sulla, tsemppiä jatkoon.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom