Apua Punttaukseen!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Korni
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Neuvoa kysyisin pariinkin asiaan:
Onko järkeä Treenata samoja lihaksia useasti viikossa, kuten vaikka penkkiä kahdesti tai kolmesti viikossa?

Pelaan jääkiekkoa ja en reeneiltä ehdi kun 2 kertaa viikossa puntille. Jalkoihin en ole oikein mieltynyt ja olen muutenki todella laiha poika joten massa reeniä suosin. Olen käynyt puntilla jo aika pitkään, mutta en ole pitänyt mtn erityistä ohjelmaa... Siis yläkroppa pitäisi saada kuntoon. Yleensä puntilla teen Penkin 3x8, hauikset tangolla 3x8, ojentajat 3x8, vinopenkki 3x8, olkapäät 3x8, peckdek 3x10. ja vatsat mielen mukaan:D. Olen yrittänyt käydä kaksi kertaa viikossa puntilla, riittäisikö vain kerta? ja pitäisikö vielä lisätä jotain liikkeitä jotka kehittäisivät rintalihaksia tai hauiksia?

Otan aina ennen punttia Fastin Massaa ja samoin treenin jälkeen. Tiedän että syön liian vähän, mistä tiedän kuinka paljon ruuat sisältävät kaloreita? aamu: lautasellinen puuroa + pari leipää. Päivällä: koulusafka. koulunjälkeen jotain välipalaa. iltapäivällä: mitä porukat sattuu laittamaan + iltapala..En todellakaan syö 2h välein..pitäisikö ruveta syömään proteiinia säännöllisesti, vaikka ei kävisikään puntilla? läskikin on tervetullutta tässä vaihessa :D

Penkkiä teen 50kg ja max. siinä 60+ jos tosta nyt jotain apua on

Kommentoikaa ja neuvokaa! -kitos-

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Jos lajin nimi on jääkiekko niin nimenomaan sillon pitäis treenata jalkoja/räjähtävää voimaa.
Ja tosta ohjelmasta en nyt viitsi edes kommentoida mitään muuta että ota vaikka valmis kaks jakoinen.

Aivan! Ennen treenejä tehdään jalat harkoissa valmentajan ohjauksella..joten niitä ei tarvi erikseen harjoittaa puntilla..

Niin kuullostaisi aika turhalta treenata jalkoja vielä erikseen kun kuuntelin täs just yhen mun kaverin reenejä ketä on lätkän pelaaja niin kuulemma reenejä vähän vaihdellen 7-15 viikossa niin uskoisin jalkoihin tulevan puhtia..... :D

Mut jos käyt 2 kertaa viikos salilla niin joku tämmönen jako ois varmaan hyvä.....

1. Rinta,olkapäät,ojentajat,vatsat
2. Selkä,hauis,vatsat

2-jakoinen ohjelma, joka itselleni ainankin sopii:
1. Alakroppa
2. Yläkroppa
Jaloista se iso koko lähtee, ja siksi jaloille kannattaa siunata oma päivä.

Siis kertokaapas vielä että kehittääkö se mitään jos tekee vain kerran viikossa kropan läpi?? siinähän tulee sairaan pitkä palautuminen..?

Siis enempää kannatakkaa tehä kuin sama lihasryhmä kerran viikossa...... mut kahtena päivänä kannattaa käydä jakaa kropan vaan.....

Zone-sarja -42%
aina eri osa-alueen lihakset! kattelen ite välillä salilla kun jotkut nostaa salilla 180 penkistä, mutta jalat on ihan tikut ja toistepäin! kaikkia lihaksia vuoronperään niin hyvä tulee :david:

Back
Ylös Bottom