Apua palautusjauheen valkkaamiseen tarvitsisin! myös tietoa muista valmisteista!

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
Elikkä olen 17 vuotias 162 cm suunnilleen pitkä ja ensimmäisellä dietillä, palautus shake säkki pitäis ostaa mut en oikee sit tiedä, antakaa esimerkki nimiä/merkkejä pelkästä proteiinistä tehdyista valmisteista, eli hiilihydraatit pitäis olla nolla. Maltoa en siis rupea vetelemään. Onko joku Whey +100 hyvää? vinkkejä kiitos! sekä entäs ornitiinit sun muut pitäis jotain tollasia viel ostaa erikseen?

Palautumisessa ne hiilihydraatit ovat aika tärkeitä, eli niitä tarttet joka tapauksessa. Ihan sama mitä jauhoa vetelet, kunhan siinä on about 50/50 prodet ja hiilarit, niin hyvin sopii palautukseen. Isolaatit ovat puhtaampia rasvasta ja laktoosista, mutta konsentraatillakin pärjää. Ornitiinilla voit heittää naapurin mummoa. Pistäppäs päivän ruokailut tähän, niin sieltä varmaan löytyy enemmän pullonkauloja, jotta pitäisi jotain ornitiinia kelaa.

Ja forumia saa selaillakin, palkkareista on noin x sataa keskustelua.

joo on mutta en osaa etsiä tai kääntää itselle niitä.
ruokailut suunnilleen menee:

aamupala:nalle neljän viljan puuro, + mustikkamehukeittoa päälle reippaasti, joku hedelmä ja magnesium tabletti
välipala: hedelmä
ruoka:koulussa reilusti salaattia, 1/4 lihaa ja 1/4 perunaa yms
välipala:puolikas maitarahkapurkki+ mehukeittoa, hedelmä
ruoka: esim hedelmiä, vihanneksia ja sit kalaa, kanaa, lihaa, tai munakas missä kinkku suikaleita yms
välipala: loput rahkapurkista ja mehukeittoa, hedelmä
iltapala: kalanmaksa öljyt ja jotai hedelmiä.

ruokailujen paikat saattaa vaihdella päivän ohjelman mukaan eli ruokien välissä voi olla 2 välipalaa tms. syön 2-3 tunnin välein.

miltä näyttää?

Elikkä olen 17 vuotias 162 cm suunnilleen pitkä ja ensimmäisellä dietillä, palautus shake säkki pitäis ostaa mut en oikee sit tiedä, antakaa esimerkki nimiä/merkkejä pelkästä proteiinistä tehdyista valmisteista, eli hiilihydraatit pitäis olla nolla. Maltoa en siis rupea vetelemään. Onko joku Whey +100 hyvää? vinkkejä kiitos! sekä entäs ornitiinit sun muut pitäis jotain tollasia viel ostaa erikseen?

No esim. tossa yläbannerissa vilkkuu ufs hera 8,90. Se on maustamaton. Ite en pysty maustamatonta heraa vetään. On toi whey 100 hyvää. Ehkä suosittelen ottaa just jonkun maustetun kun et pahemmin sitä pysty ite maustamaankaan kun haluat mahdollisimman vähän hiilareita.

Katot tuotteen missä on mahdollisimman paljon protskua eli lähemmäs 80g/100g tai yli, mahdollisimman vähän hiilaria 5g/100g tai alle. Ja proteiinin joka on heraproteiinia ja maun joka ittee miellyttää. Ja hintahaarukasta joka sopii omalle rahapussille. Yli 20€ ei kannata maksaa 800g säkistä. Ja ton ornitiinin yms. voit mun mielestä unohtaa.

Palautumisessa ne hiilihydraatit ovat aika tärkeitä, eli niitä tarttet joka tapauksessa. Ihan sama mitä jauhoa vetelet, kunhan siinä on about 50/50 prodet ja hiilarit, niin hyvin sopii palautukseen. Isolaatit ovat puhtaampia rasvasta ja laktoosista, mutta konsentraatillakin pärjää. Ornitiinilla voit heittää naapurin mummoa. Pistäppäs päivän ruokailut tähän, niin sieltä varmaan löytyy enemmän pullonkauloja, jotta pitäisi jotain ornitiinia kelaa.

Ja forumia saa selaillakin, palkkareista on noin x sataa keskustelua.

Ymmärsin et henkilö on vähähiilarisella. Esim. ite ketoosilla en todellakaan vedä hiilaria palautusjuomaan.

joo jotain maustettua oon miettinyt kiitoksia paljon asiallisista neuvoa antavista vastauksista! mutta lisä vaan tulemaan! :)

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
itse en osaa käyttää kalorilaskuria niin kuinka paljon mun pitäis sit oikee syödä noit kaloreita kun vedän bodypump tunnin 2 kert viikossa, salilla treenaan kolmesti viikossa ja sit aerobista teen myös, yhteensä jonkun 1-3h vko ja tosiaan 162 cm ja aamup. n. 63,5 kg. Itse olen koittanut laskeskella et johonkin 1700 pitäis syödä et paino tippuis. olenko ihan hakoteillä?

No tuo ei ole vhh-dieettiä nähnytkään. Ja jopa vhh-dieetissä hiilarit ovat tärkeitä palautuksessa. Ketoosista on ihan turha puhua tässä yhteydessä kun kaverin joka aterialla tulee hiilareita, enemmän kuin proteiinia.

Joo totta, en lukenut koko ketjua läpi.

Eli en lukenut koko ketjua läpi ja huomannut sun ruokailu viestiä. Kuvittelin et vedät jotain vähähiilarista. Mutta jos muutenkin popsit hiilareita niin palautusjuomasta niitä ei ainakaan kannata jättää pois.

Status
Viestiketju on suljettu.
Back
Ylös Bottom