elikkäs olen about 174cm pitkä ja painoa noin 68kg eli normaali kokoinen 27v mies. salilla nyt käynyt 3-4 kertaa viikossa about puolen vuoden ajan mutta kasvua ei näy yhtään. voima puolella taas on tullut nousua. syön normaalisti aamupala,jossain välissä ihan safka illalla myöhemmin toinen safka ja ilta pala salipäiviä juon vielä "palautusjuoman" ennen salia ja salin jälkeen heti. olisiko vinkkejä?
niin ja on kuuri luontoisesti koittanut kreatiinia,kaiken näköisiä luontaistuote nappeja,eri proteiinijuomia ym,ym mutta ei minkäänlaista eroa paino pysyy samassa ei liiku mihinkään ei ylös eikä alas.
olen tosiaan ennen salia harrastanut jääkiekkoa noin.12-13 vuotta ja sen älkeen olin 3-4vuotta tekemättä mtn ja tosiaan paino ollut sama ihan kokoajan
niin ja on kuuri luontoisesti koittanut kreatiinia,kaiken näköisiä luontaistuote nappeja,eri proteiinijuomia ym,ym mutta ei minkäänlaista eroa paino pysyy samassa ei liiku mihinkään ei ylös eikä alas.
olen tosiaan ennen salia harrastanut jääkiekkoa noin.12-13 vuotta ja sen älkeen olin 3-4vuotta tekemättä mtn ja tosiaan paino ollut sama ihan kokoajan