Apua painon nousuun?

elikkäs olen about 174cm pitkä ja painoa noin 68kg eli normaali kokoinen 27v mies. salilla nyt käynyt 3-4 kertaa viikossa about puolen vuoden ajan mutta kasvua ei näy yhtään. voima puolella taas on tullut nousua. syön normaalisti aamupala,jossain välissä ihan safka illalla myöhemmin toinen safka ja ilta pala salipäiviä juon vielä "palautusjuoman" ennen salia ja salin jälkeen heti. olisiko vinkkejä?

niin ja on kuuri luontoisesti koittanut kreatiinia,kaiken näköisiä luontaistuote nappeja,eri proteiinijuomia ym,ym mutta ei minkäänlaista eroa paino pysyy samassa ei liiku mihinkään ei ylös eikä alas.

olen tosiaan ennen salia harrastanut jääkiekkoa noin.12-13 vuotta ja sen älkeen olin 3-4vuotta tekemättä mtn ja tosiaan paino ollut sama ihan kokoajan

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eipä tuohon nyt oikein muuta voi sanoa ku syö enemmä ja kaloripitosempia ruokia. Ei tarvii kovin sherlokki ollakseen jotta tuon tajuaa?

kiitoksia täytyy tuolla kalorilaskimessa tehdä vähän kauppalistaa ja nostaa noi kalorimäärät kunnolla ylös. joo itsellä tulee vielä koiran kanssa lenkkiä lapsien kanssa touhuilua ulkona ym,ym että yleistä liikuntaa on kokopäivälle plus duunitkin vielä :) ei oo helppoo ei

Cashewpähkinöissä on paljon kaloreita, 100g:ssa n. 600 kcal.

Pussillinen noita (125g), sitten rahkaa valituilla hedelmillä/mehulla/heralla ja pari rkl öljyy sekaan ni pamahtaa äkkiä 1500 kcal. Tuon syö helposti pienemmänkin ruokahalun omaava. Eli tiivistä energiaa koneeseen, imeytymisestä en anna takeita.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom