Apua! Mitä teen viikonloppuna??

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja KSENA
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
tänään alkaa lempäälässä lanit ( viikonlopun mittainen tietokonetapahtuma, jossa istutaan 24h ja pelataan :D ) ja olen just laihiksella. oon ollu joku 1,5 viikkoo ja saanu jo jotain painosta pois. mutta en haluais niitä takas tän viikonlopun aikana, niin voinko syödä ihan normaalisti vaikka ja sitten vetää vaikka pepsi maxia tai jotain? ei meinaan viittis käydä kaupasta ostaa pelkkiä vihanneksia :D ja salilla en tietenkään käy, käyny tän viikon salit. mutta kertokaa miten selviä ilman lisäkiloja tämän viikonlopun :D :offtopic:

KSENA sanoi:
tänään alkaa lempäälässä lanit ( viikonlopun mittainen tietokonetapahtuma, jossa istutaan 24h ja pelataan :D ) ja olen just laihiksella. oon ollu joku 1,5 viikkoo ja saanu jo jotain painosta pois. mutta en haluais niitä takas tän viikonlopun aikana, niin voinko syödä ihan normaalisti vaikka ja sitten vetää vaikka pepsi maxia tai jotain? ei meinaan viittis käydä kaupasta ostaa pelkkiä vihanneksia :D ja salilla en tietenkään käy, käyny tän viikon salit. mutta kertokaa miten selviä ilman lisäkiloja tämän viikonlopun :D :offtopic:

Älä syö liikaa ;)

otat protu juomia mukaan sheikkeríin tai ostat valmiita patukoita tai pulloja esim. prismasta,ja helppoa evästä joka säilyy huoneen lämmössä:rolleyes:

mäkin tekisin niin, että mukaan jotain hyvää leipää ja leikkeleitä ja aamupalajuustoa ja kyytipojaksi proteiinisheikkejä, ja niitä sitten läpi viikonlopun. syö nälkänsä pois eikä enempää.

Otat mukaan pari joulukinkkua ja virtahepoa ja vielä päälle protskujuoma :kuola: :kuola: :kuola:
Eli asiaan protsupatukoita, juomaa ja jottain kunnon evästä nii sillä elää hyvin. :kippis1:

KSENA sanoi:
tänään alkaa lempäälässä lanit ( viikonlopun mittainen tietokonetapahtuma, jossa istutaan 24h ja pelataan :D ) ja olen just laihiksella.
Eiks ne nörtit ole yleensä aika laihansorttisia, joten katsot miten ne syövät niin ei voi mennä vikaan. :D

T: Itsekkin nörtti (ainakin ollut)

Ei laneilla pääse lihomaan, päivässä syödään tyyliin yksi pitsa ja loppuaika juodaan kokista, ja jos korvaat kokiksen laittikokiksella niin ei sinulla hätää ole.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Pepsi max ja protskujuomia, sitten voit sen pitsankin syödä hyvällä omallatunnolla.(siis yhren tai kaks per päivä) Ilo irti elämästä. Vaikka taitaa elämä olla vähän väärä sana kun puhutaan lanittajista ;)

Mitä merkitystä on yhdellä päivällä? Pidät siinä samalla mässypäivän ja syöt mitä huvittaa, eikai nyt sentään mikään kisadieetti ole menossa?

Timba79 sanoi:
Mitä merkitystä on yhdellä päivällä? Pidät siinä samalla mässypäivän ja syöt mitä huvittaa, eikai nyt sentään mikään kisadieetti ole menossa?

Eikös viikonloppu ole kaksi päivää.... :rolleyes:

Itseasiaan: hyvä syödä jotain leipää, jossa välissä esim. kalkkunaleikettä ja juustoa reilusti. Sitten pizza on tietysti ihan vakiotavaraa laneilla, eipähän tuo nyt niin varmaan haittaa jos viikonloppuna sellasen vetää naamariin, tai ehkä parikaan. Ostat vaikka pari ABB:n tölkkijuomaa niin saat protskatkin hyvin kokoon, eikä oo niin nolo kun mielestäni joku sheikkeri laneilla.....

Mässypäivä. Jos ei kiinnosta, niin sitten prodejuomia reilusti. Itse veikkaisin että helpommin palaa lihasta kun että läskiä kertyy.. Jos vedät prodepatukoita (melkein 50% sokeria..) niin ei siitäkään varmaan dietti tykkää, ellei sitten ole juurikin tuo mässypäivä ;)

Sanoisin että otat mukaan jotain prodejauhoa joka säilyy helposti noissa oloissa. Tästä on sitten helppo sekoitella drinkkejä, jos yli 3-4h on viime ruokailusta.

Tämän enempää stressiä en kuitenkaan asiasta ottaisi, tuskin dietti yhden (tai kahden) päivän huonompiin syömisiin kaatuu. Pepsin sijasta voisit kuitenkin juoda maxia.

ei se harrastus ja elämä yhteen viikonloppu mässyyn kaadu kuhan et tavaksi ota, tosin jokaisen oma asia.. hyviä pelejä!

miQ sanoi:
Ei laneilla pääse lihomaan, päivässä syödään tyyliin yksi pitsa ja loppuaika juodaan kokista, ja jos korvaat kokiksen laittikokiksella niin ei sinulla hätää ole.
Minustatuo Light cokis on paljon parempaa kuin se tavallinen sokeri painajainen, tosin en ole juonut tavallisia limpsoja yli vuoteen.:D

Back
Ylös Bottom