apua Lisäravinteitten ostamiseen

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kageon
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Aattelin kokeilla olisko noista lisäravinteista apua yhtään pitemmällä aikavälillä.
Katoin että tällä hetkellä paikallinen äss market myy Hera80+(vai mikäs se nyt olikaan) 10 eri makua, katoin myös että mansikan makunen oli halvin hera pussi mitä oli 25€, että kysymys kuuluukin näin:
Kuinka paljon heraa pitää sekottaa juomaan(vai puhunko nyt maltosta) ja kuinka nopeesti 500-600g pussi menee?
Kannattaako edes ostaa? Pitäisikö alkaa ostamaan palautus juomia? vaikka kalliiksi tuleekin.

Kysymyksiä on, mutta toivottavasti ei mitenkää idioottimaisia kysymysiä :nolo:

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Ei ole pakko ostaa tietenkään. Paljon laadukasta ruokaa niin pääset jo pitkälle. Palautusjuomasta on tosin ihan tieteellistä hyötyä joten ei näe syytä olla ostamatta. Paitsi jos koet sen liian kalliiksi. Eikä se erityisen kalliiksi tule. Osta semmoinen pussukka, sekoita 1dl veteen salitreenin jälkeen, ei muuta.

Jos koet toimivaksi, niin kannattaa sitten seuraavalla kerralla tilata vaikkapa netistä vähän isompi purnukka jos rahaa haluat säästää. Saat 4kg alle 60e normaalin hintaa ja se riittää todella pitkäksi aikaa.

Zone-sarja -42%
fitnesstukku.fi <- tuolta kannattaa ostella, perus kaupasta ostettuna on hintaa liikaa, ainakin mun makuun. Yleensä tilaan sen 100e 8kg heraa. Kun normisti sillä saa tuolta sun antamien tietojen mukaan 4 pussia 500-600g.

Itse sekottelen nuo herat maitoon, maku on huomattamasti parempi ainakin mulle. maku asioista ei voi oikein muuta sanoa kuin kokeile itse.

En tiedä miten on nykyään, mutta ennen ainakin fittnestukulla kusi pahasti toimitukset. Itellä kaikki tilaukset kussu jonka takia käyn paikan päällä ostamassa. Palatusjuomassa hera olisi parempi sekoittaa veteen nopeamman imeytymisen takia, mutta nämä on vain näitä kysymyksiä mistä kaikilla on omat mielipiteet.

Tukulla oli kai jotain ongelmia varastojen kanssa,eivät saaneet tarpeeksi kamaa pidettyä varastoissa tms..
Kageon : kreatiini + joku hera vaikka palkkariks. Ja tosiaan säästää kilohinnoissa aika paljon jos ostaa jotain muita kun niitä 1kg säkkejä.
Shekki : Jäbä on käyny kuulemma muutaman kuukauden salilla, mutta silti tilannut jo niin paljon 8kg herasäkkejä että voi sanoa "yleensä". Syötkö sä ollenkaan oikeaa ruokaa jos lisäravinteita menee noin paljon?:wtf:

Shekki : Jäbä on käyny kuulemma muutaman kuukauden salilla, mutta silti tilannut jo niin paljon 8kg herasäkkejä että voi sanoa "yleensä". Syötkö sä ollenkaan oikeaa ruokaa jos lisäravinteita menee noin paljon?:wtf:
Etkö seuraa mediaa? Kato pimee herakauppa on nykyään muodissa. Poliisille aiheuttaa harmaita hiuksia. Shekki vetää omaa jälleenmyyntiä niin tulee mukavat tienestit salikorttia varten.

Etkö seuraa mediaa? Kato pimee herakauppa on nykyään muodissa. Poliisille aiheuttaa harmaita hiuksia. Shekki vetää omaa jälleenmyyntiä niin tulee mukavat tienestit salikorttia varten.

Aivan, no mä asun täällä korvessa niin täällä nuoriso diilaa vaan tupakkaa ja nuuskaa. Härskeimmät suomalaiset siis vetävät heraviivoja viikonloppuisin? :wtf:

Aivan, no mä asun täällä korvessa niin täällä nuoriso diilaa vaan tupakkaa ja nuuskaa. Härskeimmät suomalaiset siis vetävät heraviivoja viikonloppuisin? :wtf:

Joo kyl hera on nykysin se kadun kysytyin tavara. Pitää kattoo ettei oo "huonoa" heraa, esim. jotain jossa on kaseiinia mukana. Siitä voi joutua sairaalaan ja siellä sitten poliisit tulee kyselemään. Kantsii tutkia tavara huolella ennen kuin ostaa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom