Naulan kantaan.
Toisaalta ymmärrän varsin hyvin minkä takia kehonrakennus-ja voimailulankulla asia on näin. Ne paskamahat pystyy yleensä nostamaan isoja painoja mikä monia käyttäjiä kiinnostaa, luurankomallit pystyy lähinnä näkemään nälkää. Turha sitä silti on naamioida minkään "mä oon sun terveydestä huolissani"-paskan alle.
Ei se nyt ihan noinkaan mene. Jos henkilö pitää tuollaisia rimpuloita esimerkkinä terveellisestä kehosta niin on se nyt metsässä vaikka miltä kantilta katsoon. Kyllä ihmisessä kuuluu olla rasvaa, vaikka mainokset toista näyttääkin. Tosi monen mielestä esteettisen näköistä, mutta ei se siitä terveellistä tee.
Ja minä pidän voimamahaa ja 180cm/100kg 5% rasvoilla olevaa ihmistä ihan yhtä typerän näköisenä. En ymmärrä alkuunkaan miksi joku haluaa siltä näyttää ja siis oikeasti näkee hirveesti vaivaa, että näyttää juuri siltä. Disclaimerina voisin sanoa, että jokainen näyttäköön ihan miltä itse haluaa, mutta epäterveellisen selittäminen terveelliseksi on korjattava.
Aihe kyllä sinällään lähti lapasesta kun kysyttiin ruokavalioneuvoa ja alettiin antamaan treenineuvoja.