Apua, lihosin alettuani käymään salilla!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja claudia_
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Naulan kantaan.

Toisaalta ymmärrän varsin hyvin minkä takia kehonrakennus-ja voimailulankulla asia on näin. Ne paskamahat pystyy yleensä nostamaan isoja painoja mikä monia käyttäjiä kiinnostaa, luurankomallit pystyy lähinnä näkemään nälkää. Turha sitä silti on naamioida minkään "mä oon sun terveydestä huolissani"-paskan alle.

Ei se nyt ihan noinkaan mene. Jos henkilö pitää tuollaisia rimpuloita esimerkkinä terveellisestä kehosta niin on se nyt metsässä vaikka miltä kantilta katsoon. Kyllä ihmisessä kuuluu olla rasvaa, vaikka mainokset toista näyttääkin. Tosi monen mielestä esteettisen näköistä, mutta ei se siitä terveellistä tee.

Ja minä pidän voimamahaa ja 180cm/100kg 5% rasvoilla olevaa ihmistä ihan yhtä typerän näköisenä. En ymmärrä alkuunkaan miksi joku haluaa siltä näyttää ja siis oikeasti näkee hirveesti vaivaa, että näyttää juuri siltä. Disclaimerina voisin sanoa, että jokainen näyttäköön ihan miltä itse haluaa, mutta epäterveellisen selittäminen terveelliseksi on korjattava.

Aihe kyllä sinällään lähti lapasesta kun kysyttiin ruokavalioneuvoa ja alettiin antamaan treenineuvoja.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Ei se nyt ihan noinkaan mene. Jos henkilö pitää tuollaisia rimpuloita esimerkkinä terveellisestä kehosta niin on se nyt metsässä vaikka miltä kantilta katsoon. Kyllä ihmisessä kuuluu olla rasvaa, vaikka mainokset toista näyttääkin. Tosi monen mielestä esteettisen näköistä, mutta ei se siitä terveellistä tee.
Ei tee ei.

Tartuin itse lähinnä siihen, että jengi käy täällä kertomassa kuinka epäterveellistä on tavoitella juuri sitä anoreksiakroppaa, samalla bodaten kellarissa Colemanin kuvat seinillä. Jeesustella voi ihan niin paljon kun tykkää, mutta ei ääripäät (langanlaihat mallit, 120-kiloiset roinabodarit tai ne voimailevat paskamahat) oo koskaan mitään terveysliikuntaihmisiä tai terveellisen elämäntavan edustajia, vaikka mitä itselleen yrittäis uskotella.

Samoin kuin noi kituliaat kokkelimallit, on myös ne kisakireät bodarit ja läskit voimailijat hyvin pienen marginaaliryhmän mieleen esteettisesti, joten sen takia ärsyttää myös tää "miehetkään ei tommosesta tykkää"-kommentointi.

Siitä olen yhtä mieltä, että kukin tavoitelkoon ihan sitä vartaloa mistä itse pitää, kuten myös siitä, että terveellä ihmisellä on sopivissa määrin rasvaa.

Taidat repiä kyllä noita paskamahaisia roinabodareita ihan anaalistasi, koska kukaan ei mielestäni ole tässä keskustelussa siihen kannustanut tai sellaiseksi tunnustaunut.

Taidat repiä kyllä noita paskamahaisia roinabodareita ihan anaalistasi, koska kukaan ei mielestäni ole tässä keskustelussa siihen kannustanut tai sellaiseksi tunnustaunut.
Viittasin siihen, että täällä muna pystyssä seurataan jotain kehonrakennuskilpailijoita, mutta samalla itketään kuinka rumaa ja epäterveellistä on haluta anoreksiakroppa. Semmonen vieno tekopyhyyden löyhkä.

Minulla ei ole voimamahaa ja silti ehdotin että aloittaja voi rauhassa treenailla ihan normaalisti ilman pelkoa että tulisi liian lihaksikkaaksi. :D

Minulla ei ole voimamahaa ja silti ehdotin että aloittaja voi rauhassa treenailla ihan normaalisti ilman pelkoa että tulisi liian lihaksikkaaksi. :D
Näinhän se suurimmalla osalla menee. Mutta kyllä se patti kasvaa joillakin naisillakin, jos vaan on hyvä lihaksen malli ja hermotus - ja matala rasvaprosentti. Oma mutsi häpesi nuorena suuria hauiksiaan, kun joutui kantamaan ämpäreillä vettä kaivosta kotitaloon monta kertaa päivässä. Eikä ikinä ole tehnyt mitään progressiivista punttitreeniä.

Ketjun aloittajalle tsemppiä treeneihin ja terveellisen ruokavalion ylläpitoon. Kunhan keho tottuu nykyiseen rasitukseen, niin mieli voi muuttua suhteessa isompiin vastuksiin.

Näinhän se suurimmalla osalla menee. Mutta kyllä se patti kasvaa joillakin naisillakin, jos vaan on hyvä lihaksen malli ja hermotus - ja matala rasvaprosentti. Oma mutsi häpesi nuorena suuria hauiksiaan, kun joutui kantamaan ämpäreillä vettä kaivosta kotitaloon monta kertaa päivässä. Eikä ikinä ole tehnyt mitään progressiivista punttitreeniä.

Itse olen vain kuullut näistä vahingossa liian lihaksikkaista naisista, mutta en koskaan tavannut. Hauskaa ettei useinkaan urheilijoiksi tai fitnessiin satu päätymään nämä geenimonsterit, vaan sellaiset idiootit jotka joutuvat tekemään vuosia töitä ja silti pullistelematta ja etenkään paita päällä kukaan ei huomaa miehekkään isoja hauiksia. Bikineissäkin vaaditaan pumpit ja värit ja kaikki. Sääli sinänsä.

Sanoisin aloittajalle, jos vielä on kuulolla, että urheilee juuri sitä mistä nauttii ja unohtaa ulkonäön, koska sen verran mitä mallilla on lihaksia tulee kyllä sen suurempia stressaamatta. Ja jos innostuu voimailusta ja saa paksut jalat, no worries, ne kyllä sulavat paljon nopeammin kuin tulivat.

Aika :offtopic:, mutta haba näyttäisi kasvavan aerobisellakin treenillä:
Bežkyňa-na-lyžiach-Marit-Bjoergen-s-cenou-Fair-Play-imgarcade.com_.jpg

Zone-sarja -42%

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kasvisruokavaliosta:

Kaveri on innokas urheilija. Ryhmäliikuntaa ja punttia talvella. Jenkkifutista kesällä.
Katselin kerran että on turvonnut kovasti.
Sanoi painonnousun syyksi kasvisruokavalion! Nimenomaan siksi että tarvittavaan proteiinimäärään
pitää syödä niin paljon että hiilihydraatin määrä nousee väkisinkin melko isoksi.

En tiedä minkä tason vegaani se on mutta kuullosti ihan järkeen käyvältä?

onhan tuo varmasti aika totta :) ja jos jossain lounaspaikoissa käy syömässä kasvisruuan niin hävyttömän usein se on kuorrutettu kermalla ja juustolla jotta siinä on tarvittava määrä proteiinia..

Enkä tainnut niin väittääkään.

Oliko äidilläsi siis vastaavat hauikset kuin Björgenillä tuossa kuvassa, vai miten kuva liittyy siihen että aloitteleva nuori kuntoilijanainen pelkää tulevansa liian lihaksikkaaksi? Sitäkö tarkoitat että aerobisella harjoittelulla voi tulla vahingossa liikaa lihaa jos on geneettisesti sopiva? Väitän että nainen on kuitenkin aika tavalla saanut sivakoida ennen kuin hauikset pullahtivat esiin, vaikka hänellä olisi ollut suotuisammat geenit tai parempi vaste hulirasvoihin kuin Johaugilla.

Totesin, että suurin osa ei pysty kasvattamaan isoja lihaksia vaikka mitä tekisi (eli olen kanssasi samaa mieltä), mutta että joillain yksilöillä joku lihasryhmä voi antaa hyvän vasteen vaikka treeni olisi mitä huttua. Sinä kuvailit säännön, ja minä poikkeuksen.

Olinkin unohtanut, miksen kirjoittele treeniosioon.

Totesin, että suurin osa ei pysty kasvattamaan isoja lihaksia vaikka mitä tekisi (eli olen kanssasi samaa mieltä), mutta että joillain yksilöillä joku lihasryhmä voi antaa hyvän vasteen vaikka treeni olisi mitä huttua. Sinä kuvailit säännön, ja minä poikkeuksen.

Olinkin unohtanut, miksen kirjoittele treeniosioon.

Pahoittelut, en halua että minun takiani joku ei kirjoittelisi. Ehkä olemme samaa mieltä siitä että aloittaja voi treenailla ihan mielin määrin jos liikunta on kivaa, ja jos joku lihasryhmä alkaa häiritä treeni-ilon yli, voi sitten miettiä uudestaan treenaisiko jotain muuta. Ei kannata etukäteen murehtia että jos vaikka sattuisi olemaan perimältään harvinaisen poikkeava.

^Ja jos sattuisikin olemaan perimältään poikkeava, niin kyllä sen tietää jo treeniä aloittaessaan. Mulla sattuu geneettisistä syistä olemaan naiseksi paljon lihasmassaa ja sitä tulee treenin seurauksena aika helposti (naiseksi, en silti oo mikään hormonihirviö). Kyllä tää ominaisuus on ollut nähtävissä myös liikunnan suhteen kuivina kausina ja lihasta on tullut silloinkin, kun treeni ei ole lihaskasvun suhteen optimaalista eli en ole missään vaiheessa yllättynyt asiasta, etenkin kun olen myös nähnyt äitini, jolla sama ruumiinrakenne.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom