Apua dieettiin!!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ode-1
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
40
Haluaisin pudottaa ~10kg painostani laardia pois.
Painan n.110kg ja olen 188cm pitkä.
Käyn 3-4krt/vko salilla,ei aerobisia.
Mitä minun kannattaisi muuttaa ruokavaliossani/treenissä,että saisin tuloksia?Olen lukenut täältä että hiilarit pitäisi jättää aamuun, ja olen yrittänyt noudattaa tätä.Pyrin myös syömään 3 tunnin välein aina jotain.

Viimeisten 2 päivän ruokailuni:
Su:

AAMU:n.klo10
kaurapuuroa, omaa tekemää mustaviinimarjasoosia, vähän kinkkua, Fannyn rahkaa 180g

TREENI:n.klo12.30
jälkeen 1desi palautumisjuomaa

RUOKA:n.klo16
200g kinkkumakaronilaatikkoa, porkkanaraastetta

VÄLIPALA:n.klo19
180g Fanny rahkaa, desi suolapähkinöitä

ILTAPALA:n.klo21
150g savukirjolohta, 2 viipaletta kinkkua,kreatiini

Ma:

AAMU:n.klo10
4 viljan puuroa 1,5 annosta, Valion mansikkakeittoa päälle,fannyn rahkaa 180g, siipale kinkkua, vettä,oma tekemää munamössöä(painonvartijoiden katkarapusulatejuustoa ja 2 munanvalkuaista)2kaps omega3,kreatiini

VÄLIPALA:n.klo13

Fannyn rahkaa 180g, suolapähkinöitä kourallinen,joulukinkkua

TREENI:n.klo16

½h ennen 50g maximin jotain palautumisjuomaa
heti jälkeen 1desi RECO2:sta,mehukatti mansikkaan sekoitettuna

RUOKA:n.klo19.30

Savustettua Kirjolohta 200g,siipale joulukinkkua, salaattia pieni lautasellinen.

ILTAPALA:n.klo22

Kinkkua 2 viipaletta,Fannyn rahkaa 180g,kreatiini

Ti(tänään):
AAMU:

4 viljan puuroa 2 annosta,päälle mansikkakeittoa, Maximin palautumisjuomaa 100g,omega3,kreatiini

RUOKA:n.klo 16.12:

400g äidin tekemää sipuli-kinkku-oliivipizzaa, jota nyt menen syömään:)

Onnittelen päätöksestä pudottaa laardit pois. Itsekin aikanani pudotin punttitreenien alkaessa 13 kg laardia salin lattialle. Ruokavaliostasi voin sanoa sen verran, että kyllähän tuo noin äkkiä vilkaistuna ihan asialliselta vaikuttaa. Itse olen aina syönyt mutu-tyylillä, enkä ole kiinnittänyt huomiota kellonaikoihin vaan olen kuunnellut kroppaa.

Yksi ajatus on syödä hiilaria, protskuja ja rasvaa suhteessa 40/30/30. Kannattaa hankkia ravintoainetaulukko ja opetella vähän eri ruoka-aineiden ravintoainesisältöjä. Tärkeää rasvojen kohdalla on välttää tyydytteneitä ja kovetettuja rasvoja ja hiilarien kohdalla tärkeää on haalia kaappiin pitkäkestoisia hiilihydraatteja ( mm. pasta- ja riisisörsseleitä ).

Ja ota se aerobinen harjoittelu mukaan. Tärkeintä on kuluttaa enemmän kuin syöt. Kehitys rautojen kanssa tosin hidastuu jos haluat rasvasta eroon, mutta laita asiat itsellesi tärkeysjärjestykseen. Itse aikanani ensin pudotin läskiä pois ja sitten aloin pikkuhiljaa haalia lisää massaa mahdollisimman läskittömästi.

Tsemppiä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom