Apua ammattilaisilta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja spede
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Terve,haluisin nyt ammattilaisen mielipiteen asioihin.. Olen 22v mies ja käyn useasti salilla ja lenkillä ja suurinpiirtein olen vuoden ollut vähähiilihydraattisella dietillä että vain syönyt lihaa kasviksia kanaa yms, mutta välillä siis vkl olen ottanut ns mättöpäiviä, 2008 lopussa painoin 120kg+ ja nykyään painoi huitelee siin 95-100kg välillä,hyvin olen kehittynyt näissä vuosissa mutta toivomisen varaa oisi..kysyn että tarvitseekohan tämmöinen karpaasi hiilihydraatteja jossain muodossa kun treenit on kovia salilla jopa 6kertaa viikossa ja lenkillä 5-6kertaa viikossa riippuu miten kerkee, että kannattaako tämmöistä karppaamista jatkaa kokoaikaa kun kummiskin haluan että paino on tuossa 95-100 kilossa mutta pitäisi saada kiinteyttä lisää esim mahan tietämille ja rinnan tietämille,että millaista ruokavaliota kannattaisi alkaa noudattaan,ajattelin että alotan uuden ruokavalion ensi vuoden alusta MUTTA millaisen? Ja miten vkl voiko yhtään juoda alkoholia ja joskus pitää vähän mässäilypäiviä? Millaisen neuvon ammattilaisen tai kokenut kuntoilija antaisi tähän hommaan??. vai pitäisikö jatkaa tällä linjalla? vai miten saisin paremmin itseni tiukempaan kuntoon,mitä pitää syödä aamuisi iltapäivisin iltaisin. Ja millaista treeniä kannattaa salilla harjoittaa että tulokset olisivat hyviä?? Neuvot olisi tarpeen...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom