- Ikä
- 42
Olen aloittanut kuntosali harrastuksen noin kolme vuotta sitten. Kehitykseni on ollut hyvin vähäistä näiden vuosien aikana ja motivaatio alkaa olemaan lähellä nollaa kys. syystä. Kokeneemmat auttakaa löytämään syy/syitä huonoon kehitykseen jotta jaksan jatkaa. Joitain kehitysfaktoja:
Aloittaessa: paino 63kg, pituus 178, ikä 19 ja penkkimaksimi 57,5kg.
Nykyään: paino 68kg, pituus 178, ikä 22 ja penkkimaksimi 72,5kg.
Treeni ohjelma:
ma: Rinta, olkapäät, ojentajat, vatsalihakset.
ke: Selkä, Hauis, vatsalihakset.
Pe: Jalat, vatsalihakset.
Liikkeitä 3-4 per lihasryhmä, sarjoja noin 4, toistomäärät 15(lämmittely),10,6,8
Mielestäni olen treenannut niin kovaa kuin mahd. ja usein boostannut treeniä esim.kofuilla. Treenejä en ole jättänyt väliin kuin muutaman ulkomaanmatkan/sairastelun takia eli vain muutaman kerran.
Ravinnossa ei tarkkaa ohjelmaa, mutta olen pyrkinyt tarkkailemaan safkaamistani. Protskut, hiilarit, rasvat oikeassa suhteessa jne.
Treenin jälkeen palautumisjuoma(reco2) ja kreatiinia olen syönyt 2 vuotta.
Verikokeet yms. ok. Yksi mitä mietin niin faijalla on keliakia ja jos mullakin olis se niin eikös se vaikuttaisi ravinteiden saantiin ja näin ollen kehittymiseen..?
Vi***taa kun kaverit jotka on aloittanut saman aikaan suunnilleen samoista lähtökohdista treenaan on nykyään ihan eri tasolla..:( Vai onko mahdollista että geenit on syynä näin "nihkeään" kehittymiseen?
Aloittaessa: paino 63kg, pituus 178, ikä 19 ja penkkimaksimi 57,5kg.
Nykyään: paino 68kg, pituus 178, ikä 22 ja penkkimaksimi 72,5kg.
Treeni ohjelma:
ma: Rinta, olkapäät, ojentajat, vatsalihakset.
ke: Selkä, Hauis, vatsalihakset.
Pe: Jalat, vatsalihakset.
Liikkeitä 3-4 per lihasryhmä, sarjoja noin 4, toistomäärät 15(lämmittely),10,6,8
Mielestäni olen treenannut niin kovaa kuin mahd. ja usein boostannut treeniä esim.kofuilla. Treenejä en ole jättänyt väliin kuin muutaman ulkomaanmatkan/sairastelun takia eli vain muutaman kerran.
Ravinnossa ei tarkkaa ohjelmaa, mutta olen pyrkinyt tarkkailemaan safkaamistani. Protskut, hiilarit, rasvat oikeassa suhteessa jne.
Treenin jälkeen palautumisjuoma(reco2) ja kreatiinia olen syönyt 2 vuotta.
Verikokeet yms. ok. Yksi mitä mietin niin faijalla on keliakia ja jos mullakin olis se niin eikös se vaikuttaisi ravinteiden saantiin ja näin ollen kehittymiseen..?
Vi***taa kun kaverit jotka on aloittanut saman aikaan suunnilleen samoista lähtökohdista treenaan on nykyään ihan eri tasolla..:( Vai onko mahdollista että geenit on syynä näin "nihkeään" kehittymiseen?