Elikkä olen siis 17v poika, jonka saliharrastus alkoi n.2 vuotta sitten. Olen aina ollut melko hoikka, syönyt olen aina hyvin ja terveellisesti. Ongelmani on se että salilta ei ole tullut vieläkään mitään tulosta, vaikka tuon 2 vuotta olen käynyt. Toki voimaa on tullut, mutta esim kädet ovat vieläkin hieman ruipelot. Ongelma ei voi sali treenissä sillä minulla on aina mukana vuoden vanhempi kaveri, joka harrastaa painia. Hän siis aina opastaa minua siellä treeniohjelmissa. Ruokailutkin olen hoitanut hyvin. En siis tiedä mistä johtuu ettei painokaan ole noussut, olen siis 70kg/181cm, kerran pari käynyt 72+kg mutta tuo 70 on se normaali. Juoksu treeniä tulee kesällä/ keväällä paljon vedeltyä, mutta talvella ei juuri ollenkaan. Luulisi siis että silloin paino lähtisi nousuun, mutta ei. Tartten siis apua onko muilla kokemuksi tälläisestä. Ja vinkkinä se että syön siis yleensä aamupalan puuroa yms, kouluruoka (vaihtelee), välipala, iltaruoka, iltapala. Proteiinia tulee paljon syötyä, hiilareita, vihanneksia yms syön aina paljon