Apteekin kofeiini

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja FAMAZZ
  • Aloitettu Aloitettu
Onko kellään kokemuksia saako reeniin lisää potkua apteeekista saatavilla reseptivapailla kofeiini tableteilla?
Mulla ainakaan nämä muoti energialimsat ei auta muuta kuin et kesken reenin saa käydä juseksimass pari kolme kertaa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tulee treenitehoa varsin mukavasti. Riippuu toki kuinka paljon käyttää kofeiinia muutenkin, mutta 30-60min ennen treeniä 2kpl kofu tabuja joko yksinään tai tauriinin (2-5g) kanssa. Paras potku irtoaa Extra Strong Green Tea (2x700mg) tabujen kanssa. Kofutabut 3-4/€ 100kpl, halpaa kuin saippua.

No samalla tavalla saa potkua kuin vaikka kahvista.
Ei se kofeiini sen ihmeellisempi aine ole vaikka onkin tablettina.

Itse asiassa on tehokkaampi kuin kahvin kofeiini.

No yks tabu vastaa yhtä kupillista kahvia, eikä piristävä vaikutus tule yhtään sen nopeempaa kuin kahvista. On tabletit siinä mielessä hyviä että ei tarvi istua pöydän ääreen sumppia juomaan vaan voi heittää nopeesti huiviin lennosta pari tabua. Toleranssi nousee vaan pirun nopeesti. Ite otin joskus aamusin 7 tabua että huomas minkäänlaista vaikutusta, joten oli pakko lopetta. Nykyään varmaan jo riittäs vähempikin..?

Kahvi ei sisällä pelkkää kofeiinia myöskään...

Ensinnäkin mitä on "cofeiini". :D

Ja toisekseen, kyllä käytän itse lähes aina 30-45 min ennen reeniä 2-3 (raskaina jalkapäivinä 3) tabua noita Medipharmian vihervalkosessa purkissa olevia tabuja. Potkiivat kyllä ja sen eron huomaa heti salilla... Ei haukottele sarjojen välissä ja vaikka reeni olisi kuinka kova niin aina jaksaisi lopussa vääntää vähäsen lisää.

Kahvia ei vaan kannata sitten paljon juoda jos näitä käyttää paljonkin. Itellä se 4 kertaa viikossa sali ja täten viikossa menee 8-12 tabua niin olen kahvin juonnin heittänyt lähes kokonaa pois. Ja ei kannata kyllä enää kuuden tai seittemän jälkee iltasella ottaa näitä, ei ainakaa itelle tule uni ennen kahtatoista kun tuo puoliintumisaikakin tuntuis olevan jotain 6 tunnin luokkaa...

Vaikutukset on tietysti yksilöllisiä näissäkin. Jos et, FAMAZZ, saa energiajuomista boostia, niin en odottaisi näistäkään välttämättä hirveästi mitään. Itse kuulun niihin jotka ei saa kofeiinista mitään piristystä. En käytä kofeiinia normaalisti, mutta se ei vaan muhun vaikuta muuten kuin suurina määrinä nautittuna huonon olon muodossa.

Joo ja se pitää vielä mainita että itellä tuppaa kylmää hikeä pukkaamaan aina välillä salilla kofun ansiosta, myös jotain pientä päänsärkyäkin jos paljon ottaa kerralla. :D Olen varmaan just Powerhousun vastakohta....

Kahvi on taas siistimpi vaihtoehto, ennen treeniä napattu kuuma sumppi on just hyvä startti, lämmittää ja potkii kyllä sekin. Tauriinia messiin, niin jo lentää hiki.

Jeps kaffe+tauriini+argiini :thumbs: itte oon nämä ottanu enne reeniä ja kyllä jaksaa & piristyy.

Jeps kaffe+tauriini+argiini :thumbs: itte oon nämä ottanu enne reeniä ja kyllä jaksaa & piristyy.

Vaihtanut kanssa kofut tabumuodosta vahvaan isoon kahvikupilliseen (ämpäriin?)...sekaan 10 - 15g tauriinia, niin ei ole ainakaan mun tarvinnut salilla haukotella.

Onko ehkä pikku hifistelyä miettiä noita kofeiinin imeytymistä haittaavia imoklofydilaattikolikapedaattihappoja. Kyllä se kahvi piristää jokatapauksessa

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom