aprillia

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja nikke92
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Emäntä vedätti pahasti. Laitto viestii että aikoo palata exänsä tykö, ku kerran niin kauniisti ruinas ja oli kämpän ostanu yms. Sydämestä kouras.

Olin aamulla meinaan vannonut että tänään en mene halpaan. :D

Huhhuijjaa.

Emäntä vedätti pahasti. Laitto viestii että aikoo palata exänsä tykö, ku kerran niin kauniisti ruinas ja oli kämpän ostanu yms. Sydämestä kouras.

Huhhuijjaa.

Tollaset pilat on iha saatanan julmia... noista voi saada oikeesti aikaan sellasen että koko juttu menee poikki ;)

Itselläni riittää huumorintaju moneen asiaan, muttei tuollaiseen.

ps. Nyt voitkin mököttää hyvällä syyllä seuraavan viikon ja homma ei lopu ennen kuin saat ! :D

Ollaan anoppilassa kylässä ja rakas anoppi tuli aamulla herättämään: "Jumalauta, ette ikinä usko, Ilkka Kanerva on erotetu ja Juha Miedosta tullut ulkoministeri!"

Jumalauta että säikähdin.

Itse sitten tyhmänä aprillasin emäntää eilen...Meni vähän päivät sekasin.

^^hhohhoo, tossa oli jo kunnon meininki, ton varmaan moni saattaa jopa uskoa :D

Tollaset pilat on iha saatanan julmia... noista voi saada oikeesti aikaan sellasen että koko juttu menee poikki ;)

ps. Nyt voitkin mököttää hyvällä syyllä seuraavan viikon ja homma ei lopu ennen kuin saat ! :D
Jossainhan oli juttua jostain miehestä, kun se teki pilan muijalleen radiossa. Soittivat sille muijalle ja sanoivat, että mies jättää sen (tai jotain vastaavaa). Muija oli vaan hetken hiljaa ja sano sit: "No eipähän oo sit enää mullakaan syyllinen olo kun panin naapurin miestä" :D

En nyt muista menikö se juttu ihan noin, mutta jotain sinne päin kuitenkin.

Mä aprillasin travianissa allyviestillä, suomen spiidillä, ne jotka pelaa niin ymmärtää, muille ei aukene. ( Terveisiä vaa jos joku on samassa liitossa :D )

Hyvää päivää!

Nyt on käynyt niin, että -ppl- liitto osoittautui meitä kovemmaksi. Listasijoituksemme tippuu ja kylät tuhoutuvat sekä niitä vallataan. Meidän johtajien oli pakko suostua rauhaan, ppl oli armelias ja lupasi ottaa meistä isoimmat mukaansa rakentamaan heidän Maailman ihmettään. Ne jotka saavat kutsut olkoon onnellisia, heitä odottaa servun voitto! Te, jotka ette saa kutsua tullaan oletettavasti pulttaamaan ja polttamaan rovilla.

Komppaan täysin! Ja mökötät sit kanss niin kauan kunnes saat. On muuten pirun vaikeeta mököttää tos tilanteessa, mutta silmä-silmästä... :D

Huhhuijjaa.
Toivottavasti jepu-ankan muija ei te tota,
jepu vetäs pataan...

Joo heikkohermoisemmat ei kestä. Julma pila, meinasin jo hermostua. :D Kyllä mulla huumorintaju riitti hyvin tuohon, lähinnä alko naurattamaan. "Minä en mene tänään lankaan" :D

Toivottavasti jepu-ankan muija ei te tota,
jepu vetäs pataan...

Mä olen hetero ja nainen.

Pikkuveli aprillas, että sen kone hajos. Käytännössä uusi, jonka osti multa. Meni täydestä, kun niiden koneet siellä hajoaa muutenkin kokoajan :D

Galleriassakin on tämänvuotinen aprillipila, meinasin jo uskoa koko jutun :D kirjautukaa sisään (kenellä tunnukset löytyy :david:) niin ylläpidolta on tullut viestiä "olet valittu ylläpidon avustajaksi tjms.."

Galleriassakin on tämänvuotinen aprillipila, meinasin jo uskoa koko jutun :D kirjautukaa sisään (kenellä tunnukset löytyy :david:) niin ylläpidolta on tullut viestiä "olet valittu ylläpidon avustajaksi tjms.."
Mikset uskoisi? Saahan tuolla sentään vipit kolmeksi päiväksi, mikäli oikein ymmärsin! :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom