Aivan, tuo olikin murosyötti. Tässä ketjussa käyttökokemuksilla ei ole mitään painoarvoa kun lähtee muromopo käsistä :DHaha. Ja sun kommenttien painoarvo putos just niin pimeään, etten enää edes huomaa niitä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aivan, tuo olikin murosyötti. Tässä ketjussa käyttökokemuksilla ei ole mitään painoarvoa kun lähtee muromopo käsistä :DHaha. Ja sun kommenttien painoarvo putos just niin pimeään, etten enää edes huomaa niitä.
Aivan, tuo olikin murosyötti. Tässä ketjussa käyttökokemuksilla ei ole mitään painoarvoa kun lähtee muromopo käsistä :D
Mulla ois uusi ylimääräinen Applen MM rotta joutavana, anyone? Koneen mukana tuli 2 mightymousea. Nyt siihen tottuneena ihan hyvä kapistushan tuo on.
Haha. Ja sun kommenttien painoarvo putos just niin pimeään, etten enää edes huomaa niitä.
Yhdistä sinä yksinäs kahta laitetta hiiren käyttöön :D

Sama pätee toisinpäin ;)
Kummasti tuntuu jokainen Mac käyttäjä olevan esim. Vistaguru, vaikka ei ole ikinä ko. käyttistä edes livenä nähnyt, saati sitten käyttänyt :lol2:

Se erohan vistalla ja osx:llä on, että toista käyttääkseen pitää tosiaan olla guru.Sama pätee toisinpäin ;)
Kummasti tuntuu jokainen Mac käyttäjä olevan esim. Vistaguru, vaikka ei ole ikinä ko. käyttistä edes livenä nähnyt, saati sitten käyttänyt :lol2:
Se erohan vistalla ja osx:llä on, että toista käyttääkseen pitää tosiaan olla guru.
Tulee ylimäärästä kamaa pöydälle, mutta ei se mitään. Laitoin Revon tilaukseen ja jos Verkkiksessä ehtivät käsitellä tilauksen vielä tänään niin huomenna pääsee tuota jo käyttämään.Mötikkä on ihan vaan latausteline. Itse vastaanotin on 3-4cm pituinen kapistus.
Revo on perkeleen hyvä. Siitä ei pääse mihkään. Osta ihmeessä, et kadu.
Verkkiksessä ehtivät käsitellä tilauksen vielä tänään niin huomenna pääsee tuota jo käyttämään.
Uskallan epäillä :lol2:
Ainakin itsellä lähikuukausien kokemukset ko. paikasta ovat sitä luokkaa, että en tuolta tilaa enää mitään, jos vaan muualta saa. Uskomattoman kauan kestää välillä toimitukset, vaikka tavaraa muka on varastossa.

Uskallan epäillä :lol2:
Ainakin itsellä lähikuukausien kokemukset ko. paikasta ovat sitä luokkaa, että en tuolta tilaa enää mitään, jos vaan muualta saa. Uskomattoman kauan kestää välillä toimitukset, vaikka tavaraa muka on varastossa.
Minulla on aina tilaus käsitelty tilauspäivänä ellei sitä ole tehty juuri ennen sulkemisaikaa, ja lähetys tullut seuraavana päivänä. Ja olen tosi paljon tuolta kamaa tilannut.
Ainoastaan telkkarilla kesti kaksi päivää tulla, mutta se meni postin piikkiin. iMacin kun tilasin niin varastoon piti tulla 2-4 viikon päästä mutta kone oli parin päivän päästä omalla työpöydällä.
Raipat: Kun tilaus on käsitelty se on jo laitettu postiin. Eli huomenna saat sen 95% todennäköisyydellä.
![]()
Tuota voisi itsekkin kokeilla. Ehkä turhan muotoiltu mun makuun.
Miksei ne älyä jättää tuota paskankeräys uraa pois tosta nappejen välistä?
Tarkenna tai perusteleKäytettävyys puuttuu. Paska hiiri.
Tapahtuuko tuota päin vittua scrollaamista myös isälläsi?Mutsilla on tuo hiiri. Kursori poukkoilee mihin sattuu ja rulla scrollaa päin vittua.
Käyttäjästä riippumatonta on tuo vittuun päin scrollaaminen. Täysin turha kapistus, tatsi puuttuu.Tapahtuuko tuota päin vittua scrollaamista myös isälläsi?