Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mul menee ko laittaa läpän kii. En oo asetuksiin koskenu.Moro, hommasin macbookin. Nyt on erillinen hiiri, näppis ja näyttö. Miten saan läppärin nyt sellasiin asetuksiin, ettei se mene automaattisesti nukkumaan kun sen taittaa kiinni? Ajatus olisi siis käyttää läppäriä vähän niinkuin keskusyksikkönä...
Jaa, mulla on Logitechin VX Revolution ja hyvin tuntuu toimivan. Mighty Mouse on kyllä paska, se rulla myös.
VX on reissumalli, siis vaihdettavalla akulla. Eikö? Tuo taitaa olla pienempi kuin tuo MX.
Mitä matskua pöytä on, jolla hiirtä liikutellaan? Optiset hiiret tekee tuota jos valo ei heijastu tasaisesti alustalta takaisin vaan siroaa minne sattuu.Mutsilla on tuo hiiri. Kursori poukkoilee mihin sattuu ja rulla scrollaa päin vittua.
Tänään oli puolen sivun mainos Hesarissa, koko sivun versio on vielä enemmän perseestä. Asemointi on ainakin mun silmään ihan päin helvettiä eikä noissa teksteissäkään ole paljoa hurraamista.Kiinnostais nähä mitä tarkoitat? Ei oo sattunut silmään, vaikka hesaria luen lähes joka päivä. Ihan näin mainossuunnittelijana heräs uteliaisuus. :D
Tänään oli puolen sivun mainos Hesarissa, koko sivun versio on vielä enemmän perseestä. Asemointi on ainakin mun silmään ihan päin helvettiä eikä noissa teksteissäkään ole paljoa hurraamista.
Mainos on pystysuunnassa puoli sivua ja tekstit on helvetin pienellä fontilla => ei siitä juuri tolkkua saisi. Ehdotan reissua kahvilaan, kirjastoon tms.Olisko rahkeita ottaa kuvaa? Graafikkona olisi mukava nähdä kun ei hesaria tule tilattua. :D
Paristoja tuo imee. Läppärimalli on joo, pienempi kuin MX, mutta muuten lähes identtinen.VX on reissumalli, siis vaihdettavalla akulla. Eikö? Tuo taitaa olla pienempi kuin tuo MX.
Selattiin shrimpin kanssa tänään koko hesari kahteen kertaan läpi eikä löydetty tota mainosta.Tänään oli puolen sivun mainos Hesarissa, koko sivun versio on vielä enemmän perseestä. Asemointi on ainakin mun silmään ihan päin helvettiä eikä noissa teksteissäkään ole paljoa hurraamista.
MacPeople Storen mainos se oli. Aika karultahan se näytti..Vistalla tulis parempi.Selattiin shrimpin kanssa tänään koko hesari kahteen kertaan läpi eikä löydetty tota mainosta.
MacPeople Storen mainos se oli. Aika karultahan se näytti..Vistalla tulis parempi.
MacPeople Storen mainos se oli. Aika karultahan se näytti..Vistalla tulis parempi.

Onpas muuten äärettömän halvan ja huonon tuntuinen tämä MX Revolution.
Rulla poukkoilee ja kolisee -- huippunopea ja tarkka rulla in my ass.
Ergonomia on täysin hukassa, sormia ja rannetta alkoi särkeä heti kun otin hiiren käteen.
Menee ilo kokonaan Macin käytöstä kun tälläsellä lähtee rullailemaan.
Palautanko heti vai annanko muutaman päivän koeaikaa?
Olisit uskonut asiantuntijaa, palauta ja käy MM niin täydellinen käyttökokemus ei saa säröjä.Käyttäjästä riippumatonta on tuo vittuun päin scrollaaminen. Täysin turha kapistus, tatsi puuttuu.
Nimenomaan, edelleen ois mulla ylimääränen MMOlisit uskonut asiantuntijaa, palauta ja käy MM niin täydellinen käyttökokemus ei saa säröjä.

MM on noista kuitenkin se toimiva vaihtoehto!Turhaan sitä mulle kauppaat, mulla on kaapissa oma MahtiRotta. :lol2:
MM:ssä ja Revossa on se ero, että toisessa on nappeja vähemmän.