Apple vs PC+Linux (Mac versus Win tappelu)

Haha. Ja sun kommenttien painoarvo putos just niin pimeään, etten enää edes huomaa niitä.
Aivan, tuo olikin murosyötti. Tässä ketjussa käyttökokemuksilla ei ole mitään painoarvoa kun lähtee muromopo käsistä :D

Aivan, tuo olikin murosyötti. Tässä ketjussa käyttökokemuksilla ei ole mitään painoarvoa kun lähtee muromopo käsistä :D

Sama pätee toisinpäin ;)
Kummasti tuntuu jokainen Mac käyttäjä olevan esim. Vistaguru, vaikka ei ole ikinä ko. käyttistä edes livenä nähnyt, saati sitten käyttänyt :lol2:

Mulla ois uusi ylimääräinen Applen MM rotta joutavana, anyone? Koneen mukana tuli 2 mightymousea. Nyt siihen tottuneena ihan hyvä kapistushan tuo on.

:lol2:

kahvit lensi pc:ni päälle, kiitti :(

Haha. Ja sun kommenttien painoarvo putos just niin pimeään, etten enää edes huomaa niitä.

Yhdistä sinä yksinäs kahta laitetta hiiren käyttöön :D

Samoin, en ole pitkään aikaan huomioinnukkaa enään :)

Sama pätee toisinpäin ;)
Kummasti tuntuu jokainen Mac käyttäjä olevan esim. Vistaguru, vaikka ei ole ikinä ko. käyttistä edes livenä nähnyt, saati sitten käyttänyt :lol2:

Jos joku oikeesti kehuu MM hiirtä niin ei sellaisia voi ottaa tosissaan. Sama pätee macin hiirenkiihdytystä

PS. Ei kiinnosta ottaako kukaan mun kirjotukset tosissaan :)

Sama pätee toisinpäin ;)
Se erohan vistalla ja osx:llä on, että toista käyttääkseen pitää tosiaan olla guru.

Se erohan vistalla ja osx:llä on, että toista käyttääkseen pitää tosiaan olla guru.

Kumman hyvin ainakin Vistaa on osattu käyttää. Kuitenkin sitä käyttetään kuitenkin varmaan about 100x enemmän kuin OSX:ää. (tai winukoita yleensäkin)

mut nyt tajusin, viittasit että OSX:n käyttäjä tarvii olla guru?

DIY Mac mini upgrade

ximacmini1.jpg

ximacmini2.jpg

ximacmini3.jpg

ximacmini4.jpg

http://www.b0g.org/wsnm/articles/DIY+Mac+mini+upgrade

Mötikkä on ihan vaan latausteline. Itse vastaanotin on 3-4cm pituinen kapistus.

Revo on perkeleen hyvä. Siitä ei pääse mihkään. Osta ihmeessä, et kadu.
Tulee ylimäärästä kamaa pöydälle, mutta ei se mitään. Laitoin Revon tilaukseen ja jos Verkkiksessä ehtivät käsitellä tilauksen vielä tänään niin huomenna pääsee tuota jo käyttämään.

Verkkiksessä ehtivät käsitellä tilauksen vielä tänään niin huomenna pääsee tuota jo käyttämään.

Uskallan epäillä :lol2:

Ainakin itsellä lähikuukausien kokemukset ko. paikasta ovat sitä luokkaa, että en tuolta tilaa enää mitään, jos vaan muualta saa. Uskomattoman kauan kestää välillä toimitukset, vaikka tavaraa muka on varastossa.

38374_04.jpg

Tuota voisi itsekkin kokeilla. Ehkä turhan muotoiltu mun makuun.
Miksei ne älyä jättää tuota paskankeräys uraa pois tosta nappejen välistä?

Ainakin itsellä lähikuukausien kokemukset ko. paikasta ovat sitä luokkaa, että en tuolta tilaa enää mitään, jos vaan muualta saa. Uskomattoman kauan kestää välillä toimitukset, vaikka tavaraa muka on varastossa.

No voi nyt saatana. Olisitte heti sanonu. Kuka mulkku pastesi verkkiksen linkin! :rolleyes:

Sopimusehdoissamme mainitaan siis seuraavasti.
3.1 Verkkokauppa.com toimittaa tuotteitaan asiakkailleen keskimäärin 3-7
työpäivän käsittelyajalla. Posti kuljettaa paketit yleensä 1-2 päivässä
perille.

Wuhuu.

Minulla on aina tilaus käsitelty tilauspäivänä ellei sitä ole tehty juuri ennen sulkemisaikaa, ja lähetys tullut seuraavana päivänä. Ja olen tosi paljon tuolta kamaa tilannut.

Ainoastaan telkkarilla kesti kaksi päivää tulla, mutta se meni postin piikkiin. iMacin kun tilasin niin varastoon piti tulla 2-4 viikon päästä mutta kone oli parin päivän päästä omalla työpöydällä.

Raipat: Kun tilaus on käsitelty se on jo laitettu postiin. Eli huomenna saat sen 95% todennäköisyydellä.

Aku laittoi mailia, ettei jaksanut käsitellä tilaustani vielä joten menee ensi viikkoon ikävä kyllä. Eiköhän tässä pari päivää pärjää vielä kun on tähänkin asti pärjätty, sormet vaan hiukan kärsii kun ovat huonossa asenossa.

Minulla on aina tilaus käsitelty tilauspäivänä ellei sitä ole tehty juuri ennen sulkemisaikaa, ja lähetys tullut seuraavana päivänä. Ja olen tosi paljon tuolta kamaa tilannut.

Ainoastaan telkkarilla kesti kaksi päivää tulla, mutta se meni postin piikkiin. iMacin kun tilasin niin varastoon piti tulla 2-4 viikon päästä mutta kone oli parin päivän päästä omalla työpöydällä.

Raipat: Kun tilaus on käsitelty se on jo laitettu postiin. Eli huomenna saat sen 95% todennäköisyydellä.

Noin se meni pitkän aikaa, mutta jostain syystä jossain vaiheessa alkoi lipsumaan ja toimitukset hidastumaan. En tiedä onko tilanne jo parantunut, kun en ole vähään aikaan tuolta tilannut.

Itse tilaan koneen osat yms. nykyään Multitronicista, pelit jne. sitten VPD:stä (tai play.comista).

edit:
toki tuossa vaikuttaa tilattavat tuotteetkin. Itse kun tilailen yleensä PC komponentteja, niin ne ovat oletettavasti sellainen tuoteryhmä jota esim. verkkis myy ihan pirusti, joten siksikin saattaa heillä kestää välillä toimitukset.

Mutsilla on tuo hiiri. Kursori poukkoilee mihin sattuu ja rulla scrollaa päin vittua.

Tapahtuuko tuota päin vittua scrollaamista myös isälläsi?
Käyttäjästä riippumatonta on tuo vittuun päin scrollaaminen. Täysin turha kapistus, tatsi puuttuu.

Moro, hommasin macbookin. Nyt on erillinen hiiri, näppis ja näyttö. Miten saan läppärin nyt sellasiin asetuksiin, ettei se mene automaattisesti nukkumaan kun sen taittaa kiinni? Ajatus olisi siis käyttää läppäriä vähän niinkuin keskusyksikkönä...

Back
Ylös Bottom