JN
.
on.Onko olemassa sataa 3d-mallinnusohjelmaa?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
on.Onko olemassa sataa 3d-mallinnusohjelmaa?
Onko olemassa sataa 3d-mallinnusohjelmaa?
Ei riitä. Meillä suunnitellaan duunissa rakennuksia/siltoja/teitä jne jne. Ja jumalauta että pitää olla miljoonaa eri softaa, ja voin vannoa että noita samoja hommia ei ikimaailmassa MAC:illä tehtäis. Ei nyt eikä vuoden päästä. Siellä on jopa yks softantynkä vuodelta -97 jota tänäpäivänäkin käytetään, kaikenmaailman dos-pohjasista laskelmointijutuista puhumattakaan.
Varmasti ihan morjens pyörittää macciä jossain pienehkössä mainospuljussa latten äärellä mutta ei noissa hommissa.
On teillä hieno firma. Onneksi siellä nimenomaan ei tehdäkään mäkillä.
Optimoitua hommaa kun pitää olla miljoona eri softaa sillan piirtämiseen :D
Mäkkiä on vaan niin hyvä käyttää, ettei siihen mitään softaa tarvita :hyvä:.Miten niin onneksi? No onhan se vähän huono tehä hommia alustalla jossa tarvittava softa ei pyöri.
Epäilemättä vaatii, vaikkakaan enpä minä ole dissaamassa sun työpanostasi, kuten nähtävästi sinä jotenkin vähättelet sitä mitä minä teen. Kiitoksia.No se vaatii vähän enemmän duunia kun Me Naiset- kannen tekemiseen.
Mäkkiä on vaan niin hyvä käyttää, ettei siihen mitään softaa tarvita :hyvä:.
Epäilemättä vaatii, vaikkakaan enpä minä ole dissaamassa sun työpanostasi, kuten nähtävästi sinä jotenkin vähättelet sitä mitä minä teen. Kiitoksia.
Mutta niinhän se menee, Applella riittää ideoita ja puheita, mutta Ibarilla niitä tehdään jo.
Käyttämällä suurempia linssejä IBM:n tutkijat ovat kyenneet kohdistamaan neliösenttimetrin kokoiseen aurinkokennoon 230 watttia vastaavan aurinkoenergiamäärän, joka vastaa muunnettuna 70 watin sähkötehoa.
CPV-kennoon kohdistuva lämpöenergia on kuitenkin tähän asti aiheuttanut ongelmia. IBM:n tutkijat
ovat onnistuneet kehittämään jäähdytysjärjestelmän, jolla yli 1 600 asteinen aurinkokenno voidaan jäähdyttää 85 asteiseksi ja näin saada korkeat lämpötilat hallintaan.
Kas, mulla päivityspaketti oli 198 megaa ja kovalevyltä sattui yllättäen löytymään yli 3 gigaa tilaa. :dance:OSX päivittyi, paketin koko on noin 500 megatavua ja asentaminen vaatii levytilaa reilut 3 gigatavua.![]()
Kyllä tuo varmasti toimii hienosti Thinkpadissa :
Ei taida ihan kannettaviin vehkeisiin olla vielä tämmösestä.
Montakos yritystä sinä omistitkaan? Mulla on kaksi, kusetko pidemmälle vai soitatko vain sitä saatanan suutasi kokoajan?edit: Vittu, perustetaan oma ketju yrityshenkisemmälle keskustelulle, ja sinne ei sitten tulla kertomaan kuinka kiva ja näppärä OSX on käyttää. Tulkaa sen OSX:n kanssa meille tai HC:n firmalle tekemään meidän hommia.
Montakos yritystä sinä omistitkaan? Mulla on kaksi, kusetko pidemmälle vai soitatko vain sitä saatanan suutasi kokoajan?
Montakos yritystä sinä omistitkaan? Mulla on kaksi, kusetko pidemmälle vai soitatko vain sitä saatanan suutasi kokoajan?
ottaen huomioon ettei osallisilla ole varmaan kiinni pätäkkää ao. firmojen osakkeissa?On kyllä huisaa kädenvääntöäottaen huomioon ettei osallisilla ole varmaan kiinni pätäkkää ao. firmojen osakkeissa?
Samat insinöörithän ne vaeltaa molemmissa piireissä, samanlaisia kyniksiä kaikki tyynni :dance:
Tarkoittanet Apple/MS osakkeita?
On kyllä huisaa kädenvääntöäottaen huomioon ettei osallisilla ole varmaan kiinni pätäkkää ao. firmojen osakkeissa?