Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Windowsista kuitenkin mulla on edelleen vain yksi mielipide, vitun tylsä.
Ja taas kerran, kun käytät OSX:ää, huomaat miksi sitä fanitetaan. Yhtäkkiä tietokoneen käytöstä tulee monta astetta mukavampaa ja sillä voi tosiaankin hauskuuttaa itseään jo pelkästään kun sitä käyttää.Juu en mäkään winukkaa käytä hauskuuttaakseni itseäni. Eikä mulla sinänsä ole mitään osx/linuxia vastaan, vaan sitä yletöntä fanittamista.
Sama homma täällä. Sitten, jos joskus tarvitsen konetta pelkästään suffailuun& viihdekäyttöön ja satunnaiseen kuvankäsittelyyn yms, niin valinta on varmaan mac.Ei mua kiinnostakaan Windowsissa se itse käyttis vaan ne ohjelmat joita siinä pyöritän ;)
Mitäs ne mystiset softat muuten on, joita ei mitenkään Macciin saa, ei edes bootcampin tai parallelssin kautta? Kiinnostaa minkälaisen softan edessä on valmis luopumaan totaalisesta käytettävyydestä. Luetteletteko tähän ne ilmeisesti TODELLA tärkeät softat.
Officen korvikkeeksi eivät käy "vastaavat" ohjelmat, koska niitä mun tekemiä dokumenttejä tarttee muutkin kuin minä.
Kuulostaakin siltä mitä Windows mielikuvana on. Ohjelmoidaan ja ohjelmoidaan ja käytetään jotain jeesuksen vanhoja softia, jotka eivät kelpaa nykyajassa eläville valmistajille, tylsää ja taas tylsää. Hyvin kuvastaa Windows ympäristöä ja tulee muuten hyvin esille noissa Switch videoissa joita Apple tekee.
Ymmärrän toki jos oma työ on tuommoinen, eli duunipaikalla nyt vain on ne koneet mitkä ovat, mutta että himassakin vielä samalla periaatteella koodaa silmät kierossa visual basicilla, niin moro.
Mutta nykyisessä tilanteessa pitää olla tuki uusille ja vanhoille, sekä nooanaikaisille softille
Word! Luetaan vain kaikki yhdessä.
Kuulostaakin siltä mitä Windows mielikuvana on. Ohjelmoidaan ja ohjelmoidaan ja käytetään jotain jeesuksen vanhoja softia, jotka eivät kelpaa nykyajassa eläville valmistajille, tylsää ja taas tylsää. Hyvin kuvastaa Windows ympäristöä ja tulee muuten hyvin esille noissa Switch videoissa joita Apple tekee.
En minä nyt puhunut kyllä softan ulkonäöstä, vaan siitä, että Windowsia perustellaan nyt jollain mahdollisimman vanhalla softalla, jota ketään ei kiinnosta edes kääntää Macille. Eli kun tulee Officen korvaaja 2008, niin yhtäkkiä sitten tarvitaankin jotain Lotus Notes -76 versiota. En nyt tosissani usko, että kyse on noista softista mitä vaihtoon tulee, jengi vain on juuttunut Winkkuun ja hyvä niin. Kyse on vähän siitä, että osa perustelee 80-luvun ladaa sillä, että siinä on veivattavat ikkunat, toimii hyvin, ei tartte sähköikkunoita jotka uudessa Mersussa on.Ei vanhoissa softissa ole mitään vikaa, jos ne täyttävät tehtävänsä hyvin. Käytän päivittäin softia, jotka on koodattu cobolilla joskus historian aamuhämärissä. Eivät ehkä näytä hienoilta kuten Applen viimeisimmän käyttiksen tyylin mukaan pitäisi, mutta niiden tehtävä onkin olla vain ja ainoastaan tehokkaita ja tarjota informaatiota nopeasti ja sen ne tekevät. Taustalla pyörivät IBM:n pääkonejärjestelmä ei sekään edusta ehkä viimeisintä huutoa, mutta ei se kyllä missään tilanteessa nikottelekaan. Mutta kyseessä onkin suuryritys, jossa softien pitää ihan oikeasti toimia luotettavasti, softien ulkonäöllä kun ei tuotantoa pyöritetä.
Itse asiassa en ole huomannut. Ei siinä varsinaisesti mitään vikaa ole, en vain ole ihastunut siihen.Ja taas kerran, kun käytät OSX:ää, huomaat miksi sitä fanitetaan.
En minä nyt puhunut kyllä softan ulkonäöstä, vaan siitä, että Windowsia perustellaan nyt jollain mahdollisimman vanhalla softalla, jota ketään ei kiinnosta edes kääntää Macille.
Lähinnä ne liitttyy oman alan ohjelmiin. Niitä ei valitettavasti saa macciin.Mitäs ne mystiset softat muuten on, joita ei mitenkään Macciin saa, ei edes bootcampin tai parallelssin kautta? Kiinnostaa minkälaisen softan edessä on valmis luopumaan totaalisesta käytettävyydestä. Luetteletteko tähän ne ilmeisesti TODELLA tärkeät softat.
Onko olemassa sataa 3d-mallinnusohjelmaa?Kotona sitten saatan tesmiä jotain uutta esim. 3d-mallinnusohjelmia, joita muuten on windowsille 100x enemmän, joissa jokaisessa on hyvät ja huonot puolensa.