Apple vs PC+Linux (Mac versus Win tappelu)

Tässä kaikille Windows-miehille "tyylikäs" kone: Fujitsu Siemens F-A50!

Kumman kallista tuo PC-rauta... ;)

[PROVO] Liekkö Applelta jäänyt pari kontillista vanhoja koppia varastoon happanemaan jotka on myyty fujitsulle :D Fujitsu hieman plastic paddingillä fiksaillut muotoja, lisäänyt pari lediä etupaneeliin ja tarrat uudelleen muotoiltuun jalkaan... [PROVO]

Onneksi sentään tarroja ei ole unohdettu :D
FMV__F_A50_013.jpg

Ja aika rumaa takaapäin
FMV__F_A50_003.jpg

Eilen just Mahtihiirtä testasin jossain putiikissa. Ajattelin jopa ostaa sen itselleni... Kyllähän se asiansa ajaa, ei varmasti pelikäyttöön hyvä mutta peruskäyttäjälle ihan nasta ja kivan näköinen.

Hauskan ja kivan näköinen. Eikö yhtään ratkase että se on maailman paskin hiiri käyttää? Ja tämä on fakta.:D

Paskahan se on, josta kaikki on varmasti samaa mieltä. Vai mitä macistit?

Hauskan ja kivan näköinen. Eikö yhtään ratkase että se on maailman paskin hiiri käyttää? Ja tämä on fakta.:D

Kumman moni sitä kuitenkin käyttää. Ja heistä todella moni tykkää. Hiiren "nänniä" tuntuvat kovasti kehuvan. :D

Minähän en toki asiasta mitään tiedä, kun käytän touchpadia ja tarvittaessa Logitechin V270 BT-hiirtä. :david:

Joo, voi kyllä olla että se logitechin perusrotta on parempi valinta. Ihan kivan näkönen sekin on. Mikähän sen tyyppi olikaan.... V200 taisi olla. Tuota ei enää kyllä saa ja se radiolähetin on karmeen iso.

car_161.jpg

Siis mitä vitun jousia tuolta sojottaa?

[PROVO] Liekkö Applelta jäänyt pari kontillista vanhoja koppia varastoon happanemaan jotka on myyty fujitsulle :D Fujitsu hieman plastic paddingillä fiksaillut muotoja, lisäänyt pari lediä etupaneeliin ja tarrat uudelleen muotoiltuun jalkaan... [PROVO]

Liittimet Fujitsun ja Applen tyylillä. Ja joku sanoo Macceja lelun näköseksi...

Joo, voi kyllä olla että se logitechin perusrotta on parempi valinta. Ihan kivan näkönen sekin on. Mikähän sen tyyppi olikaan.... V200 taisi olla. Tuota ei enää kyllä saa ja se radiolähetin on karmeen iso.

car_161.jpg
Mulla on just tommonen Logitechin V270. Vähän pienihän se on ainakin meikäläisen käteen mutta muuten ihan ok. On jääny vaan käyttö tosi vähälle kun oon touchpadin hienouksiin tottunu. Eikä siinä muuten mitään USB-tikkua tarvita.

V470 on ehkä vähän "maccimaisempi":

5064.1.0.jpg

Eilen just Mahtihiirtä testasin jossain putiikissa. Ajattelin jopa ostaa sen itselleni... Kyllähän se asiansa ajaa, ei varmasti pelikäyttöön hyvä mutta peruskäyttäjälle ihan nasta ja kivan näköinen.
Mä en ole päivääkään sitä käyttänyt, se on kyllä huono.

Mä olen vain kokeillut kaupassa, enkä sen perusteella hetkeäkään edes harkitse MM:n hankintaa.

Jotain noista pienistä Logitechin hiiristä saa myös BT:nä ilman tuota törkeää usbiin tökättävää palikkaa. Mulla on tuollainen Hupen postaaman mallinen, sitä ei kyllä taida saada enää vaan on jotain modernimpaa nykyään tarjolla. Oiskohan se tuo V470? Ihan jees läppärin kaverina. Eihän noillakaan töitä kauheesti viitsi tehdä, se vaatii sitten isomman ja tarkemman rotan.

Eihän se mikään maailmanparas hiiri ole mutta nännirulla on loistava. Ja kun tuohon hiireen tottuu niin ei se nyt niin huonokaan ole. Paljon huonompiakin on vastaan tullut.
Sanoisin että se on "tyydyttävä", koska mitään pakottavaa tarvetta vaihtoon ei ole vaikka kuviakin tulee käpisteltyä ihan riittävästi (ei tosin maskaamista Apertureen siirtymisen jälkeen. Siinä voisi jo tulla raja vastaan).

Joo, kyllähän tuo tuli heti vaihdettua Razerin Diamondbackiin. Ärsytti kun hiiri tulkitsi oikean klikkauksen liian usein vasemmaksi eikä oikein sopinut käteen.

Joo, kyllähän tuo tuli heti vaihdettua Razerin Diamondbackiin. Ärsytti kun hiiri tulkitsi oikean klikkauksen liian usein vasemmaksi eikä oikein sopinut käteen.
Tota oonkin miettiny kun on pitäny mennä kikkailemaan ton designin kanssa. Arvelinkin kokeillessani että voisiko moista ongelmaa ilmetä.

Eihän se mikään maailmanparas hiiri ole mutta nännirulla on loistava. Ja kun tuohon hiireen tottuu niin ei se nyt niin huonokaan ole. Paljon huonompiakin on vastaan tullut.
Sanoisin että se on "tyydyttävä", koska mitään pakottavaa tarvetta vaihtoon ei ole vaikka kuviakin tulee käpisteltyä ihan riittävästi (ei tosin maskaamista Apertureen siirtymisen jälkeen. Siinä voisi jo tulla raja vastaan).

Sun uskottavuus meni. Ei ceimari. Nännirulla, sehän vasta paska siinä on. Joku raja mac-laseihinkin.

Oli muuten "miellyttävä" kokemus pelata cod4:sta kun "oikeaa nappia ei ole".

Nännirulla, sehän vasta paska siinä on. Joku raja mac-laseihinkin.

Jaa paska? Miksi? Omaan käyttööni se nyt sattuu olemaan loistava ja paras rulla mitä olen käyttänyt. Eka "rulla" joka toimii tasapuolisesti 4-suuntaan niinkuin pitääkin. Esim. Quartz Composerilla se on korvaamaton apu. Ja eikai täällä kukaan ole väittänytkään että mightymouse olisi pelihiireksi tarkoitettu?

Mun mielestä toi rulla on parhautta mäkin hiiressä.
Sirittää ilmoisesti ja voi pyöritellä mihin suuntaan tahansa.
Tarkin rulla mitä on koskaan tullut eteen. Rullan liike on pientä sirinää eikä kolahtelua niinkuin perinteisistä kahden suunnan rullissa.
Hiiren ergonomia ja napit on tyydyttävää tasoa. Ei siinä käsi puudu, mutta on parempiakin.
Harmi vaan ettei tuollaisella rullalla.

Ei vaan kelvannu tuokaan testi muromiehille.

Apple eittämättä parempi, mutta olisiko se niin vaikea näille testintekijöille testata hardikseltaan yhteneväisiä koneita? Vaikka niinkin vähäpätöiset seikat kuin prosessori ja muisti kun olisi samat, niin testeistä voisi tehdä jotain johtopäätöksiäkin.

Jaa paska? Miksi? Omaan käyttööni se nyt sattuu olemaan loistava ja paras rulla mitä olen käyttänyt. Eka "rulla" joka toimii tasapuolisesti 4-suuntaan niinkuin pitääkin. Esim. Quartz Composerilla se on korvaamaton apu. Ja eikai täällä kukaan ole väittänytkään että mightymouse olisi pelihiireksi tarkoitettu?

Älä kaivaa lisää itsellesi hautaa....:lol2:

Ja eikai täällä kukaan ole väittänytkään että mightymouse olisi pelihiireksi tarkoitettu?

ahehhahehahehhahahea. Onko sulla erikseen pelihiiri? ;)

Älä kaivaa lisää itsellesi hautaa....:lol2:
Sulla on ilmeisesti jotain omaa kivaa mikä meni meiltä muilta kokonaan ohi?

Kerrotko nyt kuitenkin miksi se rulla on niin huono?
Huono sinun käyttöösi ja huono meidän muiden käyttöön?

ahehhahehahehhahahea. Onko sulla erikseen pelihiiri? ;)
Huh? On.
On myös erikseen pelikone.
Oliko tässä jotain outoa?

Back
Ylös Bottom