Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
No syytä olis tiputella. Taas pitää miettiä estoja, ettei käyttäjät pääse tuota asentamaan... :wall:Voi kyynel! Kyllä on sitten kamala asia! Päitä pois!
Ai niin sori, sä et ymmärrä muuta kun oman napasi ympäristön...No onhan se nyt maailmanloppu kun tulee selain mukana. Mitäs Winkun mukana tulikaan? 166,000 virusta, kukkuu, kukkuu, kukkuu, kukkuu, kukkuu, kukkuu! Spyware, kukkuu, kukkuu, kukkuu, kukkuu. Ja Toki winkun mukana tulee........WINDOWS! KUKKUU, KUKKUU, KUKKKUU!
Meitsi painais vain "ei kiitos" asennuksessa. Ja eikös Winkun käyttäjät olleet ihan guruja virustensa kanssa? Kovia konffailemaan konettaan ja kukaan ei tunnusta, että viruksista olisi haittaa. Nyt joku asentaessa optiona tuleva selain aiheuttaa kauhean ongelman, eipä luulisi guruille homma eikä mikään painaa "ei kiitos" nappia kun 166 tuhatta virustakaan ei ole mikään ongelma ;)Sä oisit Mike ite pudottelemassa päitä pois jos vaikkapa Officen asennuksen yhteydessä macilles ilmestyis samalla IE ja WMPlayer.
Sä oisit Mike ite pudottelemassa päitä pois jos vaikkapa Officen asennuksen yhteydessä macilles ilmestyis samalla IE ja WMPlayer.
Vertebrate, kyllä mä sen tiedän. Mitä sitten?
No onhan se nyt maailmanloppu kun tulee selain mukana. Mitäs Winkun mukana tulikaan? 166,000 virusta, kukkuu, kukkuu, kukkuu, kukkuu, kukkuu, kukkuu! Spyware, kukkuu, kukkuu, kukkuu, kukkuu. Ja Toki winkun mukana tulee........WINDOWS! KUKKUU, KUKKUU, KUKKKUU!

Ihan samoin käyttäjä se itse hankkii tuon Safarinkin koneelleen jos menee asentamaan eikä tajua ottaa sitä pois.Ei tule Winkun mukana yhtään virusta. Eikä spywarea. Kyllä ne käyttäjät ne itse sinne koneelleen hankkii.![]()
Tota noin, tuosta voi olla montaa mieltä. Eli otat kaupasta ostetun vaikkapa XP-rompun ja laitat sen uuteen koneeseen sisään. Asennat XP:n ja laitat koneen verkkoon. Hoplaa, sinulla on useita viruksia koneessasi, esim. sellainen joka buuttaa koneen 60sek sen käynnistämisen jälkeen, jolloin päivittäminen tulee normaalikäyttäjälle mahdottomaksi.Ei tule Winkun mukana yhtään virusta. Eikä spywarea. Kyllä ne käyttäjät ne itse sinne koneelleen hankkii.![]()
Tota noin, tuosta voi olla montaa mieltä. Eli otat kaupasta ostetun vaikkapa XP-rompun ja laitat sen uuteen koneeseen sisään. Asennat XP:n ja laitat koneen verkkoon. Hoplaa, sinulla on useita viruksia koneessasi, esim. sellainen joka buuttaa koneen 60sek sen käynnistämisen jälkeen, jolloin päivittäminen tulee normaalikäyttäjälle mahdottomaksi.
Tietenkin tuon voi estää asentamalla koneeseen ensin SP:n, mutta mitenkäs sen asennat kun pitäisi kone saada ensin verkkoon eikä normaalikäyttäjä tiedä esim. palomuurista ja sen konfiguroinnista mitään....
Ja Windowsin mukana ei tule viruksia, ei niin mutta käytännössä joo...