Apple vs PC+Linux (Mac versus Win tappelu)

ja mää yritin avata mäcillä dwg - tiedostoa mutta ei auennut :(

ihme homma kun sitä mainostetaan kuvankäsittelykoneena mutta ei perus cad-dwg aukea.
Niin ja pc aukaisee tuon? Kenties mspaint.exe vai mikä onkaan tuo oiva pc-sovellus mikä sen tekee? Vai onko kyseessä nyt Windowsin mahti? Jospa asennan Mäkkiini windowsin niin pääsen nauttimaan cad-tiedostojen avaamisesta, muokkaamisesta ja luomisesta?
dwg ei itse asiassa (kaiketi) edes ole kuvatiedosto vaan huomattavasti monimutkaisempi tiedostorakenne kaikkine vektoreineen ynnä muine hässäköineen.

Tuo nyt on vähän huono vertaus, jos pc:llä ei toimi netissä olevat videot suoraan ja mäkillä toimii niin miten se liittyy CAD-maailmaan ja sen tiedostoihin?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Toimiiko mäkissä heittämällä .mkv containerit? Matroska videot...niitähän netti on myös pullollaan.
Ei varmaan heittämällä. Käsittääkseni VLC täytyy asentaa. Ei ole vielä tullut pelattua kovin paljoa noitten ladattujen leffojen kanssa. Mulle on toistaseks riittäny VIDEO_TS-ripit. Ne toimii suoraan ilman mitään lisäkikkareita. Viisaammat kertokoot lisää.

ja mää yritin avata mäcillä dwg - tiedostoa mutta ei auennut :(

ihme homma kun sitä mainostetaan kuvankäsittelykoneena mutta ei perus cad-dwg aukea.

Kummallista, mutta mun homo_laatikko avaa! Tosin meikkipussista joutuu kaivelemaan sellaisen kuivana_kakkoseen_ohjelman, kun illustratorin...:david:

Kummallista, mutta mun homo_laatikko avaa! Tosin meikkipussista joutuu kaivelemaan sellaisen kuivana_kakkoseen_ohjelman, kun illustratorin...:david:

jep, kyllä ne mp4:setkin saa avattua sopivilla kodeceilla. Asentaa kerran koko paketin ni niistäkään sen enemmän ei tarvi tressata. Ei se nii vaikeeta ole.

jep, kyllä ne mp4:setkin saa avattua sopivilla kodeceilla. Asentaa kerran koko paketin ni niistäkään sen enemmän ei tarvi tressata. Ei se nii vaikeeta ole.
Ei vanhukset osaa mitään kodekkeja asennella.

Asentamalla Perianin ja Flip4Macin saa eksoottisemmatkin mediatiedostot (jopa Windows Media -filut) pyörimään Macissa.

Onpa omituista.

Kerrassaan heteromaista! Rasvatukkahan lataa winun T.Ä.Y.T.E.E.N koodekkia ja virusta ja jos ei itse osaa, niin haittaohjelmat hoitaa homman kätevästi sillä aikaa, kun hakee HK:n sinistä jääkaapilta...

Se on vaan niin, että heterot lyö nenänsä ikkunaan ja homot tanssahtelee välkkyvaloissa ja hurraa savukoneelle 90 neitsyen kanssa yökerhossa... Air povessa ja hymy herkässä!

Mietinkin tässä että miten muka voi olla että mäkki avaisi xvidit jne kaikki eri pakkausmuodot suoraan, mutta eihän se siis avaakkaan.

vanhukset ei sitten kattele niitä. Ei ne osaa mitään asentaa....ainakaan kodekkeja.

tää meni taas vähän överiks.

1. windows ei avaa fileä
2. maccissa myäös ei toimi kaikki
3. molemmissa vikaa
4. seuraava aihe

1. Winukka ei avaa tavallista kännyvideota ilman kodekkeja
2. Mac ei avaa autocad-tiedostoa
3. Molemmissa on vikaa

Sitten kun puhelimissa alkaa olla audocad ja ihmiset lähettelee dwg-fileitä toisilleen niin ostan pc:n :D

Hei, näkyykö Mäkin resurssienhallinnalla (vai mikä se siinä onkaan) RAW-kuvien esikatselut suoraan ?
Mites nopeasti ne päivittää uuden kameran rawfilun toimivuuden, jos ne näkyy ?

1. Winukka ei avaa tavallista kännyvideota ilman kodekkeja
2. Mac ei avaa autocad-tiedostoa
3. Molemmissa on vikaa

Sitten kun puhelimissa alkaa olla audocad ja ihmiset lähettelee dwg-fileitä toisilleen niin ostan pc:n :D
Mäkkikään ei avaa normi XVID videoita mitkä nykyään DVD-soittimetkin osaa toistaa. Osaako DVD-soittimet toistaa mp4:sta?

Ei taida Linuxkaan pakasta vedettynä avata mp4-tiedostoja. Kellään kokemuksia?

Suositut

Back
Ylös Bottom