Apple vs PC+Linux (Mac versus Win tappelu)

Ei kukaan nyt maccia pelikoneeksi ole ostamassa, siihen on oikeita koneita PC ja konsolit. PC:tä ei voita mikään konsolikaan online räiskinnöissä, olen pelannut livessä Counteria ja muita kummallakin PC:llä ja konsolilla, ihan eri maata ovat. Mutta jos ei pelaa online räiskintöjä, niin ei konsoleita voita mikään pc. Jos siis on kova pelaamaan, niin PC ja konsoli, niin varmasti on 100 kertaa parempi meno kuin pelkällä macilla. Jos taas koneella tekee muita asioita, kuten töitä ja viihdettä, niin macci on rokkenrollia.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
no onko toi sit kätevää? siis nyt jotain logiikkaa vähän. Jos kritisoitiin winukan huonoa käyttöliittymää ni en vitussa lähtis PS3:n kaa tekee yhtään mitään muuta kuin pelata.

Minä lähtisin.
PS3:sta saisi tehokkaan Linux-koneen, jolla onnistuu pelaaminenkin helposti.

It was fully intended that you, a PS3 owner, could play games, watch movies, view photos, listen to music, and run a full-featured Linux operating system that transforms your PS3 into a home computer.

http://www.gamespot.com/news/6162316.html?tag=result;title;0

kiitos,

milläs teet sitten excelit ja muut? Siis joo konsoli on jees pelikoneena mutta ei nyt voida verrata konsoleja vs PC vs MAC.
Miksei voida verrata? Mä ainakin vertaan mikä sopii mun käyttöön parhaiten. Kyllästyin aikoinaan pelaamaan yksin kuulokkeet päässä pöydän ääressä ja lopetin.

Ei kukaan nyt maccia pelikoneeksi ole ostamassa, siihen on oikeita koneita PC ja konsolit. PC:tä ei voita mikään konsolikaan online räiskinnöissä, olen pelannut livessä Counteria ja muita kummallakin PC:llä ja konsolilla, ihan eri maata ovat. Mutta jos ei pelaa online räiskintöjä, niin ei konsoleita voita mikään pc. Jos siis on kova pelaamaan, niin PC ja konsoli, niin varmasti on 100 kertaa parempi meno kuin pelkällä macilla. Jos taas koneella tekee muita asioita, kuten töitä ja viihdettä, niin macci on rokkenrollia.

kaiken muussa olen samaa mieltä mutta IMO monet pelit on parempia pelata koneella kuin konsolilla myös onlinessa. IMO hiiri+näppis on aivan eri luokkaa pelattavuudessa kuin konsoli. Konsolin ISO plussa on että yleensä sitä pelataan isosta ruudusta tai jopa tykistä.

Mutta hiiri+näppis viel esim counterissä konsoleita 100-0, siis taidoltaa minkä antaa hiiri+näppis -yhdistelmä

Juu, itse kelaan peleissä kokonaisfiilistä. Pelaan itse täydellä setupilla kokonaisvaltaisessa kotiteatterissa tykillä, joten konsoli on siinä aika elementissään. En uskalla koneelle pistää mitään peliä, sillä jos Counter striken laitan, niin se on sitten menoa.

Ubuntusta ei mitään hajua. En ymmärrä koko Linux juttua ja olen saanut semmoisen kuvan, että se on lähinnä harrastelukäyttis niille, jotka diggailee harrastella kaikkea säätöä tietokoneella.

Kannattaa tutustua. Live-cd taitaa toimia Macissakin.

http://www.ubuntu-fi.org/

Linuxhan on alunperin tehty "hakkereilta hakkereille".
Tästä voidaankin johtaa kysymys: Kumpi koodari tekee laadukkaamman ohjelman. A, joka koodaa ohjelman omaan käyttöönsä, vai B, joka ei tule käyttämään ohjelmaa itse, mutta saa rahaa ohjelman tekemisestä?

Juu, itse kelaan peleissä kokonaisfiilistä. Pelaan itse täydellä setupilla kokonaisvaltaisessa kotiteatterissa tykillä, joten konsoli on siinä aika elementissään. En uskalla koneelle pistää mitään peliä, sillä jos Counter striken laitan, niin se on sitten menoa.

true, mikään ei voita tota. varsinki jos viel pari kaverii meiningeissä.

true, mikään ei voita tota. varsinki jos viel pari kaverii meiningeissä.
Pelasin frendin kanssa Halo kolmosen läpitte co-oppina niin, että kummatkin oli himassaan ja mikkien välityksellä kommunikoitiin. Se on oikeasti jo aika siistiä kun kummallakin on täysi näyttö. Oli muuten aika yllättävää, ettei kertaakaan koko pelin aikana katkennut yhteys, luulisi, että vähintään welho olisi pistänyt poikki, mutta ei, toimi aivan loistavasti. Mikkisoftan Xbox livelle siis täydet pisteet.

macbookcommodorecompare.jpg

On muuten aika siisti tuo Leopardin synteettinen ääni. Eli koneen voi pistää lukemaan ääneen mitä tahansa tekstiä ja englanti on täysin kuunneltavaa. Copy pastee vain tekstieditoriin tekstin ja speech.
Huh, jopas olikin. :wtf:
Koko ajan löytyy jotain uusia hauskoja fiitsöreitä. Tuohan kävisi esim. mode-timballe siihen englannin opiskeluun/ääntämiseen hienosti.

On muuten aika siisti tuo Leopardin synteettinen ääni. Eli koneen voi pistää lukemaan ääneen mitä tahansa tekstiä ja englanti on täysin kuunneltavaa. Copy pastee vain tekstieditoriin tekstin ja speech.
Nakkaas pieni video pätkä tuosta, olisi hauska kuulla miltä se kuulostaa. Adobe Readerissa on ollu sama ominaisuus jonkin aikaa, se ei ole mielestäni oikein laadukas...

Ai nii, macilla ei voinutkaan pelata. Noh, ostetaan konsoli.
Etkös postannut aiemmin linkin jossa kerrottiin että nopein kone Windows-käytössä on Mac. Eiköhän tuo sitten kaiketi päde myös peleihinkin...

Limp Duck taitaa vouhottaa näköjään jokaisessa threadissa, minun päälle se hyppi tuolla toisaalla jo pariin otteeseen :dance:

En ymmärrä mitä tekee PC:llä. Voisiko joku kertoa? Ei, en aio pelata windows-pelejä, pelaan vain konsolilla ja mäkkiä käytän sitten muuhun. En myöskään tahdo kellottaa konetta enkä vaihtaa siihen "rautaa". En ostaa uusia näytönohjaimia tai päivittää jotain "parempaan". Mitä voin tehdä Windowsilla, eikun sori, pc:llä mitä en voi tehdä mäkillä? Mäkkiinhän voi asentaa windowsinkin jos siltä tuntuu, eipä vain ole tullut tarvetta... Voiko pc:hen asentaa OSX:n, koska se on noista käyttöjärjestelmistä omaan käyttööni parempi ja tahdon käyttää sitä. Tahdon myös että tietokone näyttää tyylikkäältä enkä että se muistuttaa lähinnä avaruusalusta.

131583-mbair_large.jpg

4149.jpg

Paras ja nopein pc-kone (kannettava) onkin sitten kaiketi tämä Alienware, silti se on hitaampi, myös Windows-käytössä kuin MacBookPro.
Aika kamalan näköinen otus tämäkin:
alienware_m9750_1.jpg

Onhan se tietty hyvä olla pöytäkonekin, sehän sopii mm. sisustuselementiksi asuntoon. Itse ainakin tahdon maksaa pääkaupunkiseudulla asunnosta 3000-4000e/m2 ja pyhittää siitä 2m2 tietokonetta varten:

tietokone3.jpg

8000e siis tulee hintaa tuolle komistukselle, mutta kyllä kannattaa!

Mä haluaisin myös Mac Bookkiini tuollaisia erivärisiä nappeja, useita eri logotarroja, portit voisi olla puna-keltaiset ja optisessa asemassa voisi lukea Arialilla DVD/CD-Drive. Ja sitten haluaisin 50 metrisen ethernetpiuhan, että yltää varmasti joka puolella kämppää. Ja usb-portteja voisi olla kymmenkunta..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom