Apple vs PC+Linux (Mac versus Win tappelu)

Fabe, tuossa se voice.
Näkyy kohta.

<object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/f5YGN0CQ3Q4"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/f5YGN0CQ3Q4" type="application/x-shockwave-flash" width="425" height="350"></embed></object>

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Limp Duck taitaa vouhottaa näköjään jokaisessa threadissa, minun päälle se hyppi tuolla toisaalla jo pariin otteeseen :dance:

Miksiköhän? Jos et tiedä vastausta, otan osaa.:wtf:

En ymmärrä mitä tekee PC:llä. Voisiko joku kertoa? Ei, en aio pelata windows-pelejä, pelaan vain konsolilla ja mäkkiä käytän sitten muuhun. En myöskään tahdo kellottaa konetta enkä vaihtaa siihen "rautaa". En ostaa uusia näytönohjaimia tai päivittää jotain "parempaan". Mitä voin tehdä Windowsilla, eikun sori, pc:llä mitä en voi tehdä mäkillä? Mäkkiinhän voi asentaa windowsinkin jos siltä tuntuu, eipä vain ole tullut tarvetta... Voiko pc:hen asentaa OSX:n, koska se on noista käyttöjärjestelmistä omaan käyttööni parempi ja tahdon käyttää sitä. Tahdon myös että tietokone näyttää tyylikkäältä enkä että se muistuttaa lähinnä avaruusalusta.

No sulle riittää hyvin MAC, ei siinä mitään.

PS. älä vitussa postaa taas kamalampia kuvia PC-läppäreistä kuten teit thaimaa theadissä(kuvia suomesta)!!!

ferrari-3000-amd-notebook-laptop-pc.jpg

Naurattaa tuo että PC-pöytä on niin kovin sotkunen verrattuna mäkkiin. Mitä eroa? Mulla on pöydällä langaton näppis + langaton hiiri ja 22" widescreen näyttö. Ei yhtä ainotta piuhaa näy missään. Läppäriäkään ei näy missään. Ihme vouhotusta.

Ainoa kone pc-puolelta mistä voidaan edes puhua samaan aikaan Macin kanssa on tuo Sony Vaio, pirun tyylikäs peli mutta silti Maci on hienompi:
sony_vaio_cr.jpg

Valitettavaa on se että Limp Duck ja muut pc-vouhottajat ovat tosiaan tuota aiemman postauksen IBM Thinkpad -omistajia, vaikka löytävätkin kuvia hienoista Ferrareiden logoja kantavasta pc-koneesta (eikö ole muuten aika säälittävää pistää joku toinen brändi koneen kanteen ja kokeilla josko joku nörtti sen sitten ostaisi, Macille riittää oma: Omena). Suurin osa noista vouhottajista on kuitenkin ihan tuon alimman pöytäkoneen käyttäjiä. Ja sekös jos mikä kismittää kun joku juo tyylikkäät vaatteet päällä lattea Cafe Espalla kun kyseinen tyyppi itse vetää nörttinä pussikaljaa espan puistossa ja naureskelee sillekin hintille kuka sitä Lattea juo ja surffailee samalla "hinttikoneella" hinttisivuja tässä hinttejä kohta pullollaan olevassa maailmassa.

Tosi asia on että tuo "hintti" on ihan kuten kuka tahansa muukin ja ongelma on sillä kaljapussin kantajalla. Sopeutukaa nyt hyvät nörtit tähän maailmaan ja ostakaa Mac. Suotta sitä vastaan enää on pyristellä, itsekin niin tein jo vuosikausia kunnes ryssä kertoi totuuden ja valaistuin.

Jos ei omista MACia on juoppo. LOL.

Suotta sitä vastaan enää on pyristellä, itsekin niin tein jo vuosikausia kunnes ryssä kertoi totuuden ja valaistuin.

Kuten joku tuolla mainitsi niin tällaset kommenit saa oksennuksen nuosemaan kurkkuun. Vaikka se MAC ois kuin hyvä tahansa.

Ainoa kone pc-puolelta mistä voidaan edes puhua samaan aikaan Macin kanssa on tuo Sony Vaio, pirun tyylikäs peli mutta silti Maci on hienompi:
sony_vaio_cr.jpg

Valitettavaa on se että Limp Duck ja muut pc-vouhottajat muropakettipuolelta ovat tosiaan tuota aiemman postauksen IBM Thinkpad -omistajia, vaikka löytävätkin kuvia hienoista Ferrareiden logoja kantavasta pc-koneesta (eikö ole muuten aika säälittävää pistää joku toinen brändi koneen kanteen ja kokeilla josko joku nörtti sen sitten ostaisi, Macille riittää oma: Omena). Suurin osa noista vouhottajista on kuitenkin ihan tuon alimman pöytäkoneen käyttäjiä. Ja sekös jos mikä kismittää kun joku juo tyylikkäät vaatteet päällä lattea Cafe Espalla kun kyseinen muropakettilainen itse vetää nörttinä pussikaljaa espan puistossa ja naureskelee sillekin hintille kuka sitä Lattea juo ja surffailee samalla "hinttikoneella" hinttisivuja tässä hinttejä kohta pullollaan olevassa maailmassa.

Tosi asia on että tuo "hintti" on ihan kuten kuka tahansa muukin ja ongelma on sillä kaljapussin kantajalla. Sopeutukaa nyt hyvät nörtit tähän maailmaan ja ostakaa Mac. Suotta sitä vastaan enää on pyristellä, itsekin niin tein jo vuosikausia kunnes ryssä kertoi totuuden ja valaistuin.

Itellä on pc-läppäri, ostin koska se oli tehokas ja parhaiten sopi omiin käyttötarkoituksiin. Ei se mikään rumakaan ole, itseasiassa aika hieno. Ei macin bookki sen erikoisemman näköinen ole.

"Suurin osa noista vouhottajista on kuitenkin ihan tuon alimman pöytäkoneen käyttäjiä. Ja sekös jos mikä kismittää kun joku juo tyylikkäät vaatteet päällä lattea Cafe Espalla kun kyseinen tyyppi itse vetää nörttinä pussikaljaa espan puistossa" -Huppe

Sä oot niin läppä ihminen huppe:hyvä:

Miksi vertaat vaioa macin Airiin? ne on aivan eri tasolla speceissä.

Miksi vertaat vaioa macin Airiin? ne on aivan eri tasolla speceissä.
En ole verrannut kertaakaan. Jos vertaisin, vertaisin sitä MBP:hon, kuten teinkin ostopäätöstä tehdessäni.

Toi ferrari-kone on kyllä ehkä hirveimmän näköinen kapistus mitä voi olla, harmittaa hieman kun en sitä pistänyt jo tuohon kuva-vertailuun mukaan :wtf:
Toimiiko siinä Windows-paremmin kuin ei-ferrareissa? Jotenkin olen jäänyt siihen mielikuvaan reilun 10 vuoden kokemuksella että Windows on se ongelman ydin sekä epäyhteensopivat raudat kasattuna milloin mistäkin tehtaasta milloin minkäkinlaisiin kuoriin. Kuoreen voi printata Ferrari tai Porsche tai vaikkapa Lada, tosiasioita se ei tule muuttamaan.

PS. Verkkokaupasta saat ryssä printattua mäkkiisi ferrarikuoret ;)

Jos ei omista MACia on juoppo. LOL.

Kuten joku tuolla mainitsi niin tällaset kommenit saa oksennuksen nuosemaan kurkkuun. Vaikka se MAC ois kuin hyvä tahansa.

Kyllä.

Lenovon työkone ei varmaan ole tyylikkäin mahdollinen kannettava. Mä uskon, että suurin osa ihmisistä, jotka kannettavilla tekevät töitä haluavat hyvän ja kestävän läppärin. Ulkonäköseikat on täysin epäolennaisia. Pomoa kiinnostaa varmaan lähinnä hinta. Mun päätarkoitus ei ole istua kahvilassa sitä konetta esittelemässä. Lähinnä tylsissä palavereissa eikä mua vois vähempää kiinnostaa onko vastapäinen kaveri kateellinen mun hienosta mäkistä vai ei. Kyllä IBM/Lenovokin on jostain kannustimensa hankkinut, muotoilusta huolimatta. Mä kyllä pystyn istumaan tuollaisella koneella kahvilassakin ihan sulavasti. Eikä muuten voisi vähempää kiinnostaa mitä joku toinen mun tietokoneesta ajattelee. Se nyt kuitenkin on vaan tietokone.

MÄ TEEN SILLÄ TÖITÄ, EN OSTA TIETOKONETTA SISTUSELEMENTIKSI TAI ESITTELYKAPPALEEKSI.

Lähinnä tulee juurikin oksennus kun lukee tuollaista "vittu kun mun peli on niin maailman trendikkäin ja hienoin". Tuollainen asenne löyhkää ja pahasti. Trendikkyydessä tms. ei ole mitään pahaa mutta jos sitä jatkuvasti pitää mainostaa ja markkinoida niin menee kyllä hermo.

Toi on ihan hyvän näköinen, vähän kulmikas vain.
Mistä muuten johtuu että noita mainoksia pitää printata joka vitun kohtaan pc-koneissa? CD-asemassa pitää lukea cd-asema. Kotelossa pitää lukea monessa kohtaa merkki ja malli ja mallin tyyppimerkki, samoiten pitää muistuttaa että "Intel Inside" sekä "Designed For Windows XP, Vista yms." Sitten vielä muutamia hienoja lisä-ominaisuuksia voi myös mainosta, vaikkapa WI-FI isolla tarralla sekä ehkä Blutooth Compatible!

Mitä järkeä? Kai sitä nyt tietää mitä ostaa eikä niitä tarvitse printata koneeseen. Voisi saada vaikka jonkin paperin mukaan...

Oho, tuo kone on muuten Lamborghini -merkkinen, onkohan se parempi kuin Ferrari?! :wtf:

Jakob: Jos nyt on kaksi vaihtoehtoa koneeksi, ruma ja nätti, olkoon ne vaikka Thinkpad ja kuvitteellinen hieno Thinkpad, niin kumman valkkaisit? Tuskin sitä mustaa kamalaa laatikkoa kuitenkaan... Eikös tuo sisustusvänkääminen ole kohdallasi vähän kuin perus-suomalaisen juntin vänkääminen eukkoa vastaan sohvakaupassa. Ei mutta kyllä se musta isomummon vanha nahkasohva on paras sohva eikä uutta ja hienoa, mutta vähintään yhtä hyvää tarvita tähän talouteen ja jos tarvitaan, voidaan ostaa sellainen musta nahkasohva. Typerää edes sanoa/luulla että joku ostaisi Macin pelkästään ulkonäköseikan vuoksi. Se on vain iso plussa, millä Apple ehkä saakin uusia asiakkaita, huomatakseen että perkules, tämähän on ihan hyväkin laite, eikä vain hieno.

PS. Verkkokaupasta saat ryssä printattua mäkkiisi ferrarikuoret ;)
Ps. Eipä muuten saa jos ei osta uutta. Eikä välttämättä sittenkään. ;)

Teemme kustomointeja vain sovittujen valmistajien, uusille meiltä ostetuille tuotteille.

Edit: Jos nyt lähdetään taas tähän vänkäämis linjaan, niin lenovo kestää semmosen 80-90 kilosen äijän seisoa siinä kannen päällä kun kansi on kiinni, ilman vaurioita. Mites vaikkapa Air? :worship:

Edit: Jos nyt lähdetään taas tähän vänkäämis linjaan, niin lenovo kestää semmosen 80-90 kilosen äijän seisoa siinä kannen päällä kun kansi on kiinni, ilman vaurioita. Mites vaikkapa Air? :worship:
Nuo tuo on sitten kyllä kova kone. Itselläni oli sellainen auto joka kesti 4 aikuista miestä kyytiin, KULJETTAJAN lisäksi! Se riitti minulle, en tarvitse autoa joka kestää 8 elefanttia, nostokurjen sekä viiden tonnin kuorman betonia. Tuskin siis on käyttöä tuollaiselle koneellekkaan mikä kestää aikuisen miehen painon. :jahas:
Mitenkähän tuo äijän seisominen tietokoneen päällä liittyy nyt tähän keskusteluun...

Kotelossa pitää lukea monessa kohtaa merkki ja malli ja mallin tyyppimerkki, samoiten pitää muistuttaa että "Intel Inside" sekä "Designed For Windows XP, Vista yms." Sitten vielä muutamia hienoja lisä-ominaisuuksia voi myös mainosta, vaikkapa WI-FI isolla tarralla sekä ehkä Blutooth Compatible!

Mitä järkeä? Kai sitä nyt tietää mitä ostaa eikä niitä tarvitse printata koneeseen. Voisi saada vaikka jonkin paperin mukaan...

Ei mitään järkeä. Ovat vielä perkeleen lujassa nuo tarrat. :curs:
Oman työkoneeni Designed for Wintoy -tarra sai uuden elämän työpaikan WC-istuimessa. :)

Paras ja nopein pc-kone (kannettava) onkin sitten kaiketi tämä Alienware, silti se on hitaampi, myös Windows-käytössä kuin MacBookPro.

Mistä ihmeestä tuo käsitys Applen koneiden paremmuudesta windows-käytöstä oikein lähtee? Nopeampaa rautaa saa pc kannettaviin ja se rauta toimii ihan varmasti samalla käyttiksellä nopeammin ihan koneessa olevasta logosta riippumatta.
ps. oma makkini. Huomaa langattomuus, kuvassa ei tosin ole hiiren johto paikoillaan.
mbc.jpg

Jakob: Jos nyt on kaksi vaihtoehtoa koneeksi, ruma ja nätti, olkoon ne vaikka Thinkpad ja kuvitteellinen hieno Thinkpad, niin kumman valkkaisit? Tuskin sitä mustaa kamalaa laatikkoa kuitenkaan... Eikös tuo sisustusvänkääminen ole kohdallasi vähän kuin perus-suomalaisen juntin vänkääminen eukkoa vastaan sohvakaupassa. Ei mutta kyllä se musta isomummon vanha nahkasohva on paras sohva eikä uutta ja hienoa, mutta vähintään yhtä hyvää tarvita tähän talouteen ja jos tarvitaan, voidaan ostaa sellainen musta nahkasohva. Typerää edes sanoa/luulla että joku ostaisi Macin pelkästään ulkonäköseikan vuoksi. Se on vain iso plussa, millä Apple ehkä saakin uusia asiakkaita, huomatakseen että perkules, tämähän on ihan hyväkin laite, eikä vain hieno.

En mä oo kieltänyt etteikö mäkki olisi hieno. Ihan vakavasti voisin pron hankkimista kotikoneeksi. Mun vaan suurettomasti vituttaa ylenmääräinen trendipelleily. Sellainen mä oon parempi kun sää, kun mulla ei ole mustaa nahkasohvaa mentaliteetti. (Ei, mulla ei ole mustaa nahkasohvaa).

Mä olen vahvasti "järkipersoona". Ihan pelkästään kotitakka-lehdessä ilmoitettu trendivärin vaihtuminen ei anna kimmoketta vaihtaa sohvaa kotiin. Kyllä ulkoasukeskeisyys ja muiden ilkkuminen väkisin loistaa tuolta taustalta.

Yleisesti sun tekstejä lukiessa tulee aika hiton omahyväinen mielikuva asiasta kuin asiasta. Se miten sä teet asiat on se ja ainut oikea. Et edes suostu ajattelemaan, että joku muu voisi jostain kummallisesta syystä pitää eriasioista. Itsekkyys ja omahyväisyys on mulle todella luotaantyöntäviä ominaisuuksia ja niitä sulla mun mielestä piisaa.

No tämän voi jättää tähän ja vaikka jatkaa jossain muussa threadissa :piis:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom