Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kannattaa ainaki olla Hotspots.fi bookmarkeissa. Tai bluetoothilla kännykkäyhteys valmiina reissussa. ;)No eiköhän. Tietty jos voi olla 100% varma ettei koskaan tarvitse ethernet-liitintä ni mikäs siinä sitten. Saa olla aika rajoittunut käyttäjä joka ei koti wlanin ulkopuolella liiku. :DMutta kai tommosellekin ostajia löytyy...
Usb palikalla saa eetteri liitännän jos nyt on niin käsi, ettei osaa muuten nettiin mennä. Koskahan itse olen viimeksi tarvinnut piuha? En edes muista ja jos nyt on duunipaikassa, joka elää kivikaudella ilman lania, niin sijoittaa sen alle 30 euroa palikkaan, jolla sitten saa eetteriliitännän. Aika uusavutonta porukkaa täällä, vähän ihmetyttää.Tietenkin olen. En ikimaailmassa ostais läppäriä missä ei ole ethernet-liitäntää. Kuvitteletko että lähimainkaan kaikissa paikoissa on wlan jo käytössä?
Missä firmassa edes pääsee omalla koneella firman verkkoon? Vai meinaatko, että firma ostaisi työkoneeksi tämän airin?Jos nettiin ei pääse kun ei ole wlania tarjolla, ostetaan silmälasit eikä rutista turhista perkele!
Mutta for real. Riippuu varmaan mihin konetta käyttää mutta uskon kyllä että aika monesti voisi todellisuudessa tulla tilanne vastaan jossa pitäisi päästä jostain toimistolta verkkoon ethernetillä. Varsinkin suomessa nuo julkiset wlanit ovat vielä hieman kiven alla, ja firmoissa ja vastaavissa välttämättä vieraita ei päästetä salattuun verkkoon.
Nusnus. LAN = langallinen lähiverkko. Ainakin yleensä. :DMike sanoi:Usb palikalla saa eetteri liitännän jos nyt on niin käsi, ettei osaa muuten nettiin mennä. Koskahan itse olen viimeksi tarvinnut piuha? En edes muista ja jos nyt on duunipaikassa, joka elää kivikaudella ilman lania, niin sijoittaa sen alle 30 euroa palikkaan, jolla sitten saa eetteriliitännän. Aika uusavutonta porukkaa täällä, vähän ihmetyttää.
Naurattaa oikeasti nuo kaverit, jotka narisevat jostain ethernet liittimestä. Ette te siellä metsän keskellä saa piuhaakaan, joten se siitä. Vai ootteko te niin kovia jätkiä, että jossain kahvilassa, jossa ei ole lania, vedätte kaapeloinnin minuutissa itse suoraan runkoverkosta ja surffaatte sillä? Teillä on varmaan kela aina messissä
Missä firmassa edes pääsee omalla koneella firman verkkoon? Vai meinaatko, että firma ostaisi työkoneeksi tämän airin?
Vaikea uskoa, että kellään tuohon ostopäätös kaatuu. Varsinki ku on tuo Applen oma adapterikin saatavilla. ;)Kyllä jää monella läppäri ostamatta tuon takia.
Mulla on MacBook kotona aina WLANissa. Ei oo koskaan ollu piuha kiinni. Nätisti pyörii musat ja leffat olohuoneen sohvalla langattomasti piilossa olevalta verkkolevyltä. Mutta kukin taaplaa tyylillään.Vaikka saisin langattomana verkon kotiin ni kyllä ne koneet pidetään kiinteästi piuhojen päässä aina kun siihen on mahdollisuus. Helvettiin noi langattomat säädöt.
Omilla asiakkallailla on useimmiten neukkareissa piuha vieraskäyttäjiä varten erikseen ja sisäverkkoon erikseen. WLANia on ollut hyvin harvakseen ja nekin yleensä ihan vieras/surffauskäyttöön.Jos firman X wlaniin ei pääse niin tuskin päästävät piuhallakaan.
Ja HC76, jos Macbook airista olisi uupunut Wlan, niin miljoona vetoa, sinä olisit huutanut pää punaisena täällä miten olet joka paikassa lanin varassa, etkä tee ethernet liittimellä mitään.
Mulla on MacBook kotona aina WLANissa. Ei oo koskaan ollu piuha kiinni. Nätisti pyörii musat ja leffat olohuoneen sohvalla langattomasti piilossa olevalta verkkolevyltä. Mutta kukin taaplaa tyylillään.
Sama homma, Macbook langattomasti verkossa, samoin kuin on iMac. Kummassakin iTunes. Macbook lukee langattomasti iMacin iTunes kirjastoa ja vippaa sen langattomasti stereoihin. Olisi kiva nähdä Windows-HC76 kaapelointi tälle viritelmälle, joka nyt toimii langattomasti. Mutta kukin tyylillään, osa vähän tyylikkäämmin.Mulla on MacBook kotona aina WLANissa. Ei oo koskaan ollu piuha kiinni. Nätisti pyörii musat ja leffat olohuoneen sohvalla langattomasti piilossa olevalta verkkolevyltä. Mutta kukin taaplaa tyylillään.
Toinen juttu mikä tuossa vähän ihmetyttää on se että akkua ei saa irti. Ok, ehkä sitä ei tarttekkaan saada irti mutta mikä lienee applella takana tuossa käytännössä kun sama juttu taitaa olla iPhonessakin ?