Apple vs PC+Linux (Mac versus Win tappelu)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
toi nyt on vähän hassu asenne miikkah. Eli hyväksyt kaikki ominaisuudet mitä mäkissä on semmoisinaan, ja vaikka se olisi kuinka paska, siitä ei saa rutista koska se nyt vaan on semmonen.

Hommaa silmälasit.. vitun hyvä vastaus.
tämä on kyllä tosissaan aika mielenkiintoinen ulottuvuus "oman" pc-systeemin puolesta puhumiseen

ehkä mieluummin ostan jonkun koneen joka ei syrji vähän heikomman näkökyvyn omaavia heteroita jotka ei shoppaa kuvii.

Siellä on toisessa flash-kovalevy, joiden hinnat on tapissa vielä.

:offtopic: onko noita flashmuisteja saatu jo luotettavammaksi? nehän saattaa tummua kesken kaiken eivätkä varottele hajoamisestaan toisin kuin kovalevyt yleensä (SMART)

Lopettakaa se hullu säätäminen. Miks kaikkia pitää aina päästä säätään?
Onko se nyt välttämättömyys, että joku valikko on suurempi. Hommaa silmälasit.

Kyllähän nyt valikkotekstien koko on niin tärkeä käytettävyyteen vaikuttava asia, että sitä on ihan pakko päästä säätämään.
Ei kai kukaan osta autoakaan, jos sen istuinta ei väi säätää sopivalle etäisyydelle ratista.

Lievä pettymys ainakin minulle tuo Air, olisin odottanut vielä pienemmällä, n. 10" näytöllä varustettua Maccia.
Seuraava kannettavani tulee olemaan EeePC

Kyllähän nyt valikkotekstien koko on niin tärkeä käytettävyyteen vaikuttava asia, että sitä on ihan pakko päästä säätämään.
Ei kai kukaan osta autoakaan, jos sen istuinta ei väi säätää sopivalle etäisyydelle ratista.

En ole koskaan ymmärtänyt sellaisia jotka kitisevät jostain pienistä ulkoasu seikoista. Enkä lähtisi mitään valikon fonttikokoa vertaamaan auton istuimen säätämiseen. Jos johonkin haluaa autossa verrata niin vaikka sitten siihen, että nopeusmittarin numerot ovat liian pieniä. En ainakaan itse autoa tuollaisen perusteella valitse.

Pc-puoleltakin tuttua, asennellaan kaikkia paskasoftia sotkemaan konetta.

http://unsanity.com/haxies/shapeshifter

Tuolla voit muutella OSX:n lookkia.

Mutta tuo asenne on jo valmiiksi tuommoinen vammainen, että "selkä puute siis". Kai näissä nyt puutteita aina on, ei täydellistä olekaan. Mutta tuo tikusta asian tekeminen on vähän naurettavaa.

Kiitti linkistä, pitää katella asiaa ja tarvittaessa kysellä lisää jostain muualta... Ja joo, en tosiaan tyrmää koko käyttistä tuon perusteella... Kyseinen asia on kuitenkin itselle merkittävä. Oikeastaan kyseessä olikin kritiikkiin verhottu "tietokonemaailman tyhmä kysymys", näin sain sille paljon nopeammin huomiota:D.
Ja kuten sanoin, olen nyt siis 4 päivää maccia käyttänyt, joten lienee selvää etten pysty kovinkaan syväluotaavaan keskusteluun. Ei tartte siis ottaa liian vakavasti.

En ole koskaan ymmärtänyt sellaisia jotka kitisevät jostain pienistä ulkoasu seikoista. Enkä lähtisi mitään valikon fonttikokoa vertaamaan auton istuimen säätämiseen. Jos johonkin haluaa autossa verrata niin vaikka sitten siihen, että nopeusmittarin numerot ovat liian pieniä. En ainakaan itse autoa tuollaisen perusteella valitse.

haha :D

eli ei ole käyttöjärjestelmän vaan käyttäjän vika jos valikon teksti on liian pientä?

:offtopic: onko noita flashmuisteja saatu jo luotettavammaksi? nehän saattaa tummua kesken kaiken eivätkä varottele hajoamisestaan toisin kuin kovalevyt yleensä (SMART)
Tuskin lämäävät kiinni mitään ihan kuraa. Eiköhän noita ole testattu Applen toimesta.

Tai missä maassa nyt sattuu olemaan halvimmant hinnat. Mitä ongelmia tulee vastaa jos tilais omenan ulkomailta? Miten takuuhuolto ja varaosat?
Jos haet esim jenkeistä niin näppistä ei ainakaan vielä vuosi sitten saanut ääkkösten kanssa ja se jenkkityylinen näppäinten asettelu taitaa muutenkin erota hieman eurooppalaisesta. Saattaa onnistua marssimalla liikeeseen ja kysymällä kauanko kestää, että saavat sinne ääkkösten kanssa olevan koneen.
Toinen ongelma taitaa olla tulli? Tämä on kyllä mutua, mutta käsittääkseni saattavat mätkiä ylimääräisiä maksuja. Ongelma taitaa ratketa lähettämällä laatikon ja kuitit ym erikseen postissa kotiin.

toi nyt on vähän hassu asenne miikkah. Eli hyväksyt kaikki ominaisuudet mitä mäkissä on semmoisinaan, ja vaikka se olisi kuinka paska, siitä ei saa rutista koska se nyt vaan on semmonen.

Hommaa silmälasit.. vitun hyvä vastaus.

Säädöt on yleensä epäoleellisia säätöjä. Ehkä mua ei vaan häiritse monetkaan asiat. En osaa odottaa enempää kun en paremmasta tiedä. Olen joutunut käyttämään vuosia pc:tä ja käytän töissä edelleen. Mäkin ja PC: ero on kuin yöllä ja päivällä.
Järjestelmästä ei osaa ihan heti lähteä muuttaa PC:n käytön jälkeen juuri mitään.
Ainahan sitä joku ärsyttää, mutta pystyyhän mäkkiäkin tarvittaessa tietyissä rajoissa säätään.

Ja sitten tuohon silmälasiasiaan. Eli jos sen ikkunan fonttikoko on liian pieni, niin jossain on vikaa..Miksi se pitäisi olla suurempi? Eikö sillon ole silmissä vika jos se fonttikoko on liian pieni?
Vai katotko sitä näyttöä kolmen metrin päästä?
Ihme rutinan aiheet.

et sanonut, ajattelin kysyä että oletko samaa mieltä kommentin: "osta silmälasit" - kanssa

En. Tuskin fontti kuitenkaan niin pientä on, vaan kyse on ulkonäköseikasta. Ja kuten sanoin, itse en ymmärrä miksi kitistään pienistä ulkonäköseikoista. Tämä on oma henkilökohtainen mielipiteeni. Tiedän, että moni niistä kitisee. Itse en vain ymmärrä sitä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom